ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این سرهنگ دوم سپاه

همان است که حجاریان را ترور کرد!

 
 
 

 

 

روز گذشته انتشار خبر حضور سعید عسگر در سپاه و مفتخر شدن او به درجه سرهنگ دومی سپاه همه محافل خبری ایران را متعجب کرد. سعیدعسگر عامل مستقیم ترور سعید حجاریان رئیس وقت شورای شهر تهران در مقابل ساختمان این شوراست. این ترور یکی از مهم ترین رویدادهای دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی و انواع کارشکنی های مخالفان اصلاحات علیه اوست. از جمله قتل های زنجیره ای، قتل فروهرها، توطئه واژگون کردن مینی بوس هنرمندان به دره و دهها حادثه دیگر.

سعید عسگر که از همان ابتدا برای فرماندهان بسیج و سپاه فرد شناخته شده ای بود و میدانستند عامل ترور است، مدتی باصطلاح فراری بود تا شناسائی و دستگیر شد. عضو یکی از دخمه های مذهبی شهر ری بود. دخمه هائی که از درون آن تیم های ترور انتخاب می شدند. سعید عسگر مثلا محاکمه و به 15 سال زندان محکوم شد و حجاریان که بصورت معجزه آسائی از مرگ نجات یافت برای همیشه ناقص و علیل شد. بلائی که عبد خدائی در زمان مصدق بر سر حسین فاطمی وزیر خارجه او آورد.

خبرهای آن ترور که از داغی افتاد و در میان سیل خبرهای دیگر کمرنگ شد و به حاشیه رفت، سعید عسگر آزاد شد و دیگر از او خبر نبود تا روز گذشته اعلام شد که او در سپاه پاسداران است و سرهنگ دوم شده است!

حجاریان نیمه علیل در جریان کودتای انتخاباتی 88 بازداشت شد و در دادگاههای کودتا نیز بر صندلی اتهام نشانده شد. همانها که کودتا کردند و دادگاه کودتا تشکیل دادند، همانهائی بودند که ترورها و قتل های زنجیره ای و قتل عام زندانیان در سال 67 را ترتیب دادند. همه این رویدادها مثل حلقه های یک زنجیر به هم متصل هستند.

وقتی گفته می شود که لباس شخصی ها، گروه های فشار، تیم های ترور و ... همگی در ارتباط مستقیم با سپاه و بسیج هستند، حرف بی حساب و بی دلیل گفته نمی شود. ماجرای سعیدعسگر یک نمونه از صدها نمونه.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: