ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا مصباح یزدی و احمدی نژاد دستگیر نمیشوند؟

فرمانده سپاه امام زمان

و مادر زنش در مشهد دستگیر شدند

 
 
 

 

 

سربازان گمنام امام زمان که در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی کار می کنند زن 50 ساله ای را دستگیر کردند که می گفت با امام ها رابطه و مکاشفات و رویاها دارد. او عده ای همراه و طرفدار هم داشت که همراه آنها به خانه هائی که دعوت می شد و می رفت و با نقل همین رابطه ها و مکاشفه ها مردم به او پول میدادند. این زن "زهرا. ق" نام دارد و  داماد خود را فرمانده سپاه امام زمان در زمان ظهور اعلام کرده بود. او ادعای طی الارض هم داشت. او دارای چنان نفوذ کلامی بود که به گفته مقامات قضائی خراسان رضوی یکی از مریدانش که زن است خانه بزرگی را در خیابان ابوذر غفاری منطقه احمدآباد مشهد، وقف او کرده بود. یکی دیگر از مریدانش که مرد است ۳۰۰ میلیون تومان برای مصارف امور خیریه در اختیار وی گذاشته بود.

فعلا 4 تن از حواریون این زن نیز شناسائی و بازداشت شده اند و دادسرای عمومی خراسان رضوی از کسانی که پول و طلا و خانه در اختیار وی گذاشته اند خواسته تا بعنوان فریب خورده  به این دادستانی مراجعه کنند و اموالشان را پس بگیرند. این خبر را خبرگزاری ایلنا منتشر کرده است)

اگر این زن فریبکار بوده، نام احمدی نژاد و بسیاری از روحانیونی که همینگونه ادعاها را دارند چیست؟ و اگر بناست در شهر "مست" بگیرند، چرا همه مستان را نمی گیرند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: