ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفره مجلس تماشائی یازدهم بزودی پهن می شود

کدخدائی "پرستو"ی اعزامی

در پرونده علی مطهری پیدا کرد؟

 
 
 

 

 

سفره مجلس دهم بزودی جمع می شود و سفره مجلس یازدهم پهن. آیا با این جمع و پهن شدن مردم فراموش می کنند که مجلس آینده نماینده چند در صد رای دهندگان است؟ در جر و بحث ها و نزاع های محتوم مجلس یازدهم این نماینده به آن نماینده نخواهد گفت که "حاجی تو با 250 رای آمده ای به مجلس" دیگری از ته مجلس خطاب به رئیس مجلس نخواهد گفت که اگر پمپاژ شورای نگهبان نبود و حمایت سپاه مردم محاکمه ای شنیدنی را باید از سیما شاهد می شدند. محاکمه ای که بسیار دیدنی تر از محاکمه غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران می بود که 5 سال زندانی شد.

پس از این جمع شدن و پهن شدن، امثال علی مطهری سکوت خواهند کرد و بلبل شورای نگهبان "کدخدائی" به یکه تازی اش ادامه خواهد داد؟ سر مطهری را زیر آب خواهند کرد؟ اگر نکنند که چنین کاری دیگر در جمهوری اسلامی ماننده گذشته ها ساده و سهل نیست، مطهری گریبان کدخدائی و جنتی را رها خواهد کرد؟ همین حالا هم توپ در زمین کدخدائی است و هم او و هم آنها که اخبار کشاکش های حکومتی را دنبال می کنند منتظر پاسخ به توصیه و خواست مطهری از جانب کدخدائی است. کدخدائی گفته که رد صلاحیت مطهری دلائل دیگری غیر آنها که در دیدار با وی گفته شد هم دارد که نگفتیم. یک چیزهائی در پرونده اش هست. همه میدانند که "پرستو" در پرونده مطهری نیست اما کدخدائی به نوعی اشاره به پرونده مطهری کرده که گوئی نه یک پرستو بلکه چند پرستو را او دیدارهای شبانه داشته اند.

مطهری هم فورا در توئیترش نوشت که کدخدائی فورا اعلام کند چه چیزی در پرونده من بوده و هست تا مردم بدانند چرا بند رد صلاحیت شدم.

کدخدائی سه روز است که سکوت کرده اما بعید است مطهری به این آسانی گریبان او را رها کند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: