نامه سردار غیب پرور و پاسخ سخنگوی سپاه

در سپاه، نظر واحدی درباره

برنامههای صداوسیما وجود ندارد

 

ادامه عادت 40 ساله استفاده از نخود سیاه

دشمنان کیستند که توانستند

زندانها را به شورش بکشند؟

(پیک هفته ۱۰۹)  20 فروردین ماه 1399 - 8 آوریل 2020

 pyknet100@gmail.com


19-18 فروردین

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


19-18 فروردین

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


19-18 فروردین

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


19-18 فروردین

منتخب اخبار
شهرستان ها


19-18 فروردین

منتخب اخبار ورزشی


19-18 فروردین

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 20 فروردین

صدا وسیما حاضر نیست

فیتیله (فرکانس) را بالا بکشد!

صدا و سیما نمی خواهد فیتیله (فرکانس) اینترنت را بالا بکشد و تاکنون نه تنها زور وزیر ارتباطات، بلکه زور مجموعه دولت و ملت هم به آن نرسیده است. مردم را به ماندن در خانه تشویق کرده اند، حتی بیش از آن، آنها را از جریمه و تعقیب قضائی نیز ترسانده اند تا بی جهت از خانه بیرون نیآیند، کسبه را از کار بازداشته و خانه نشین کرده اند، دانشجو و دانش آموز و کارمند و ... را درخانه نگه داشته  اند. آنها در خانه چه کنند؟ صدا سیما امیدوار است این خانه نشینی اجباری باعث میل مردم به دیدن برنامه های سیما شود و شاید یکی از انگیزه های آن برای آزاد نکردن فرکانس های 700 و 800 که آن را در قبضه خود نگهداشته همین باشد. البته آنها که در پشت صحنه صدا و سیما را هدایت می کنند نیز از بیم سریع شدن اینترنت و استفاده آسان تر از فیلترشکن هائی که جان مردم را به لبشان رسانده با بالا کشیدن فیتیله فرکانس مخالفند. اینها نیز فکر می کنند مردم بد عادت خواهند شد و به اینترنت پرسرعت عادت خواهند کرد و پائین کشیدن دوباره فیتیله کاری سخت خواهد بود و واکنش مردم را در پی خواهد داشت. نتیجه این کشاکش ها بر خلاف خوش خیالی گردانندگان صدا و سیما مردم را مجبور به دیدن برنامه های سیما نکرده، بلکه بر شمار بینندگان تلویزیون های فارسی زبانی مانند بی بی سی، من و تو، ایران اینترنشنال و ... افزوده است و فعلا آنها هستند که افکارعمومی را بدنبال خود می کشانند.


مراعات خط قرمز

نام بردن از صاحبان دهها بانک

نه کاربدستان اقتصادی دولت، نه نمایندگان مجلس، نه صدا و سیما و نه حتی سه تحلیلگر اقتصادی منتقد با نام های راغفر، مومنی و لیلاز درعین حال که منتقد جدی تاسیس بانکهای پر شمار و موسسات اعتباری هستند که در زمان احمدی نژاد سر هر خیابان و میدانی سبز شدند نمی گویند که صاحبان این بانکها و موسسات اعتباری کیستند؟ نامشان چیست؟ اکنون کجا هستند؟ اعضای هیات مدیره آنها چه نامی دارند و مجوز تاسیس بانک را چه نهادی برای آنها صادر کرد؟

احمدی نژاد و بنیادهای اقتصادی زیر مجموعه بیت رهبری که این بانکها و موسسات اعتباری را جلو انداختند تا پول نفت باد آورده دوران احمدی نژاد را به جیب زده و مردم را نیز سر کیسه کنند، درحاشیه همین سکوت و در انتخاباتی که انتصابات بود به مجلس یازدهم نیز راه یافتند. با این مقدمه، مصاحبه راغفر با مصاحبه کننده صدا و سیما که ماست در دهانش گرفته تا سئوالات بالا را نکند ببینید و بشنوید.


کاخ نشینان

انقلاب کوخ نشینان را مصادر کردند

وقتی آقای خامنه ای از انقلاب و ارزش های آن صحبت می کند و دیگران را تشویق به ستایش و شکرگزاری این ارزش ها و دست آوردها می کند و بادمجان دور قاب چینان نیز همینگونه عمل می کنند، باید این فیلم ها را نشانش داد و از او پرسید آن ارزش ها و دستآوردها همینهاست؟ این فیلم های را باید در همان ملاقات هایی که برایش  ترتیب میدهند به نمایش گذاشت تا همه با هم ببینند. این فقط یکی از صدها و بیش از صدها "پنت هاووس" هائی است که قصرهای شاه و خانواده اش را از سکه انداخته است. آنها که دراین خانه های زندگی می کنند کیستند و آن پولهائی را که با آن این خانه ها را برای خود ساخته اند از کجا آورده اند؟ انقلاب را کوخ نشینان کردند، میوه اش را کاخ نشینان چیدند!


"الزرفی" نخست وزیر احتمالی عراق

سیاست من مخالفت با هر گونه

دخالت‌خارجی در امورعراق است!


انتخابات انتصابات شده مجلس فراموش نشده

مجلس آینده علیل و ناتوان

در طشت بحران افتاد!


عنوان اول پیک نت 19 فروردین

سیاست "کمربند سفت"

برای مقابله با گسترش کرونا


گروه های شیعه عراق از او حرف شنوئی خواهند داشت؟

سفر نیمه محرمانه

فرمانده جدید سپاه قدس به بغداد


گزارش دریافتی از "اربیل" اقلیم کردستان عراق

دولت و مردم به کمک یکدیگر

توانستند "کرونا" را کنترل کنند!


گزارش دریافتی از تهران

تلاش های مثبت دولت

 علیه کرونا را هم بنویسید!


عنوان اول پیک نت 17 فروردین

ایران و امریکا
سرلیست فاجعه کرونا خواهندشد؟


وحشت از شورش مردم

همزمان با ترس از کرونا

نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان بیم از ادامه کرونا و شورش و غارت و کشتار روز به روز بیشتر می شود. در امریکا و کانادا فروش سلاح به امید دفاع از جان ومال خود در دو هفته اخیر رکورد شکسته است. این معروف ترین خیابان ونکوور کانادا بنام "وست جورجیا" در مرکز ونکوور است. خیابانی که آن را نوعی شانزه لیزه میدانند و گران ترین مغازه های فروش اجناسی با مارک های معروف جهان در آن قرار دارد. صاحبان این مغازه ها بسرعت و همزمان با گسترش شیوع کرونا، خالی شدن مغازه ها و قرنطینه های اجباری ویترین ها و درهای ورودی خود را تخته کوب کرده و خود را آماده شورش کرده اند. این عکس را روز گذشته یکی از همکاران ما از ونکوور برای ما ارسال کرده است.


مرور عناوین اول پیک نت در سال 98

از ابتدای بحث "کرونا" در ایران

خبرها چه بود و جمعبندی ما چه؟

پیک نت با آغاز سال 99، تصمیم دارد عناوین اول شماره های سال 98 که جمعبندی اخبار روز ایران است را همراه با لینک آنها بصورت هفتگی منتشر کند. یعنی اول هر هفته لینک های یک ماه پیک نت با عنوانی که برای انتخاب خواهد شد منتشر خواهیم کرد. این اقدام را از اسفند 98 آغاز کرده و به ماه های گذشته خواهیم رفت. در مرور جمعبندی اخبار اسفند ماه خواهید خواند که از ابتدای بحث کرونا در ایران پیک نت اخبار آن را با چه رویکردی منتشر و آن را جمع بندی کرد. .. ادامه


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته "سیاست کمربند سفت برای مقابله با گسترش کرونا با نزدیک به 7 هزار خواننده روی تلگرام پیک نت پر مخاطب ترین مطلب بود/. این مطلب روی فیسبوک جدید پیک نت 1500 خواننده داشت و رو ی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران