ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه سردار غیب پرور و پاسخ سخنگوی سپاه

در سپاه، نظر واحدی درباره

برنامه های صدا و سیما وجود ندارد

 
 
 

 

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج و جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در نامه‌ای انتقادی به عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما نوشت:

قرار بود رسانه ملی به دانشگاه انسان‌ساز و مؤثرترین مرکز نشر معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شود. قرار بود شما الگو باشید نه تنها برای ایرانیان بلکه برای مردمان منطقه و جهان، قرار بود رسانه ملی روح و روان انسان‌ها را مدیریت کند.

در سریال‌ها چه اتفاقات تربیتی و ارزشی را می‌توانید ارائه دهید؟ معرف جامعه ایران اسلامی کدام سریال است؟ یکی را آدرس دهید. به بوی باران دلخوش کنیم که در آن قتل پشت قتل را نمایش دادید و بقیه قضایا در این مجموعه یا به سریال کاملاً ضد اخلاقی پایتخت؟ یا به سریالی که قرص می‌خورند و اموال مردم را غارت می‌کنند؟ که یا به سریال‌هایی که لودگی را سرمشق قرار داده و زندگی‌های لوکس را ترویج می‌کنند؟ آیا تبلیغ اشرافی‌گری رواست؟ چقدر مردمانی که خانه‌های شیک و لوازم زندگی لوکس را می‌بیند و حسرت می‌خورند که بخشی از نقش‌آفرینان این فیلم‌ها معمولاً کسانی هستند که دل در گرو کشور و انقلاب ندارند.

بدنبال انتشار این نامه، سخنگوی سپاه و مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن تجلیل و ستایش از صدا و سیما اعلام کرد که نامه غیب پرور نظر شخصی اوست و ربطی به نظر سپاه ندارد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: