ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 فروردین

"کرونا" مهمان نا خوانده ای

که نیامده، تا برود. ماندنی است! 
 
 

 

 

"کرونا" مهمان نا خوانده ای نیست که از این در آمده و از آن در برود. تمام شواهد نشان میدهد که بشریت با این مهمان نا خوانده باید مدارا کند تا این مهمان جانش را نگرفته و صاحبخانه نشود. این نتیجه گیری، بتدریج از سوی رهبران سیاسی واقع بین و دور اندیش مطرح می شود. این که سرمایه داری و حاکمیت پول با زمین و زمان و بشریت چه کرده که کار به اینجا کشیده شده، فصل مهمی از بررسی دلیل ظهور ویروس کروناست. این که ذهن و عقل بشر به گونه ای جهش وار رشد کرده و به ابزاری مسلط شده که "هوش مصنوعی" از جمله آنهاست، واقعیت است اما جسم این بشر نتوانست آنچنان رشد کند که در برابر یورش ویروس ها مقاوم باشد. درست خلاف حیوانات و به همین دلیل شاهدیم که در سالهای گذشته حیوانات توانسته اند ویروس ها را دفع کنند اما انسان نه!

اخیرا تحقیق مهمی در این زمینه منتشر شده که تا حدودی تائید کننده تئوری های "داروین" است که امیدواریم خلاصه این تحقیق به فارسی ترجمه شود که اگر چنین شود در انتشار آن تاخیر نخواهیم کرد. بنظر ما درکشورهائی نظیر چین، روسیه، آلمان و حتی امریکا انستیتوهائی هستند که از این "راز" آگاهند و خلاصه گزارش های آنها دراختیار رهبران این کشورها رسیده است اما حاکمیت پول نه اجازه گفتن را میدهد و نه اجازه تغییرات را.

با این مقدمه بخوانید نظر "اورسولا فن در لین"  وزیر دفاع سابق آلمان و رئیس کنونی کمیسیون اروپا را گفته است: تا واکسن کرونا کشف نشود زندگی به حالت عادی بازنخواهد گشت. (واکسنی که معلوم نیست کشف شود!)

ویروس کرونا جایی نخواهد رفت؛ ما نمی‌دانیم کسانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند، پس از بهبودی، ناگیرایی پیدا می‌کنند یا نه؛ این را هم نمی‌دانیم که چه زمانی به واکسن دست می‌یابیم.

بر اساس همین اطلاع است که کم کم این زمزمه شروع شده که کرونایی‌های بالا 65 سال سن در انگلیس را که وضعیت وخیمی دارند ممکن است از اولویت درمان کناربگذارند. تاکنون نیمی از آمار مبتلایان فوت شده کرونا، متعلق به خانه‌های سالمندان بوده اند. حدود ۴۲ تا ۵۷ درصد فوتی‌ها در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایرلند و بلژیک در خانه‌های سالمندان بوده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: