نامه علی مطهری به رئیس زندانها

رقابت با طالبان افغانستان

در زندانهای ایران آغاز شده؟

 

پاپ بجای رئیس جمهور روسیه

صدراعظم آلمان را ستود

راشا تودی ترجمه رضا نافعی

(پیک هفته ۱۰۹) 13 شهریور ماه 1400 - 4 سپاتامبر 2021

 pyknet100@gmail.com


13 - 10 شهریور

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


13 - 10 شهریور

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


13 - 10 شهریور

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


13 - 10 شهریور

منتخب اخبار
شهرستان ها


13 - 10 شهریور

منتخب اخبار ورزشی


13 - 10 شهریور

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 13 شهریور

در ج. اسلامی همگی

دماغشان درکاردیگری است!

در جمهوری اسلامی نه تنها هیچکس سر جایی که تخصص و تجربه  دارد قرار نمی گیرد، بلکه هیچ نهادی هم حداقل در همان چارچوبی که برایش تعریف شده نیز قرار نه گرفته و نه می گیرد. همه نهادها در همه کار مملکت دخالت دارند. اطلاعات سپاه در کار وزارت اطلاعات و قوه قضائیه، قوه قضائیه در کار بازجوئی و پرونده سازی بجای رسیدگی به پرونده، مجمع مصلحت چوب لای چرخ مجلس و مجلس چوب لای چرخ دولتی که از طایقه خودشان نیست، فرماندهان سپاه که الی ماشاء الله در کاری نیست که دخالت نکنند و در آن دست نداشته باشند. مجلس خبرگان دماغش را در هر دیگی فرو میکند جز همان دیگی که برایش سر بار گذاشته اند، قوه مجریه اگر از طایفه قدرت و مورد تائید مافیاهای پشت صحنه باشد، خودش می برد و می دوزد و تن مافیاها می کند و در این میان رهبر نیز ختم همه مداخلات است. از چادر تا شعر و از شعر تا سینما و از اتمی تا دستورات جنگی، از کارشکنی در کار دولت های نا همسو با وی تا انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، از تعیین امام جمعه ها تا دادن درجه نظامی و خلاصه همه کاره.

در چنین بی نظمی سازمان یافته و منظم که اسمش نظام مقدس است، بخوانید و ببینید مجلس خبرگان که شرح وظائفش نظارت برکار رهبری و انتخاب رهبر است به کجا کشیده است:

هشتمین جلسه مشترک هئیت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی خبرگان برای برگزاری اجلاسیه نهم در مهرماه، مسائل منطقه‌ای نیز مورد بررسی قرار گرفت. حجت الاسلام قمی عضو هیئت رئیسه خبرگان و مشاور امور بین الملل دفتر رهبری تحولات افغانستان را تشریح کرد.

در ادامه اعضای خبرگان در حضور رئیس جمهور مطالبات خود از دولت سیزدهم پرداختند. (توجه داشته باشید که وظائف خبرگان نظارت بر کارهای رهبر است نه ریاست جمهوری)

جلوگیری از رسوب کالاها در گمرک‌ها و انبارها

استفاده از جوان‌های آماده به خدمت در دولت،

نظارت بر گرانی کالاها

در پایان اعضای خبرگان خواستار تعیین معاونت امور روحانیت در ریاست جمهوری از سوی رئیس جمهوری شدند و با انتقاد از وجود مشکلاتی در زیرساخت‌ها برای حضور بیشتر روحانیت در جامعه، اظهار امیدواری کردند در دولت جدید اقدامات و برنامه‌ریزی برای حضور روحانیون در دانشگاه‌ها فراهم شود.

(همه آنها بی شک دغدغه رهبر شدن و یا این که چه کسی رهبر جانشین می شود و تکلیفشان با او چه خواهد بود را دارند اما به روی خودشان نمی آورند و این بحث که بحث و دغدغه اصلی آنهاست در محافل مافیائی جریان دارد.)


تفنگ بی فشنگ نمایندگان پایداری

روحانی، احمدی نژاد نیست

سری به سابقه 43 ساله اش بزنید


چین خواهان رسیدگی جهانی

به جنایات آمریکا در افغانستان شد

راشا تودی- نعمت بوستانی


سرمقاله راه توده 800

هوشیاری سیاسی دربرابر

طالبان افغانستان کدام است!


3 برابر آمارهای رسمی

روزی 2 هزار نفر

در ایران قربانی کرونا می شوند


عنوان اول پیک نت 10 شهریور

فاجعه قارچ سیاه

به سونامی‌کرونا درایران افزوده‌ شده


نتیجه دادار، دودورهای فرماندهان سپاه

همه دارند اتمی می شود

اما اتمی شدن ایران پر هزینه شده


دکتر ناتل خانلری خطاب به دکتر باهری

خوش رقصی های چاپلوسان

شاه را دیوانه و سرنگون کرد


راه توده 800 منتشر شد

هفته نامه راه توده - شماره 800(چهارشنبه 10 شهریور 1400) منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به رویدادهای جاری افغانستان و حکومت طالبان و سهم امریکا در بازگشت طالبان به قدرت دارد. بخش دیگری از خاطرات محمد علی عمونی در باره فعالیت های حزب توده ایران در چهارسال اول جمهوری اسلامی و سپس یورش و زندان و شکنجه رهبران و کادرهای حزب نیز دراین شماره منتشر شده است. در همین شماره مطالب دیگری می خوانید با عناوین زیر:

سهم خودی ها در افشای فیلم بندهای غیر سیاسی اوین، نتایج کناره گیری از دو انتخابات در برابر چشم است، عراق نمی خواهد تخته پرش جمهوری اسلامی بماند، امریکا از افغانستان به اطراف چین کوچ می کند، نشانه هائی از تغییر سیاست اسرائیل در منطقه، مکرون پرچمدار سیاستهای قدیمی در عراق، حوادث افغانستان مقدمه چینی های رئیس سیا را در اسرائیل خنثی کرد، شرح درباره دو شاعر توده ای و بیانیه حزب کمونیست روسیه بمناسبت 95 مین سالگرد تولد فیدل کاسترو


هاشمی طباء:

وزرای رئیسی لقمه هائی

بزرگتر از دهانشان برداشته‌اند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت چهارشنبه در باره فاجعه قارچ سیاه با بیش از 9 هزار خواننده پر مخاطب ترین مطلب این شماره روی کانال تلگرام پیک نت بود. روی فیسبوک پیک نت مطلب مربوط به خاطره دکتر خانلری در دیدارش با شاه بیشترین خواننده را داشت که روی 29 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران