جمعبندی محمد خاتمی از نتیجه انتخابات

مشارکت پائین مردم نشان داد

اعتراضمردم از جنس‌دیگری‌شده

 

کنفرانس خبری ابراهیم رئیسی

جمله ای کوتاه، اما مهم

در مصاحبه ابراهیم رئیسی

(پیک هفته ۱۰۹) 1 تیر ماه 1400 - 22 ژوئن 2021

 pyknet100@gmail.com


1 تیر
خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


1 تیر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


1 تیر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


1 تیر

منتخب اخبار
شهرستان ها


1 تیر

منتخب اخبار ورزشی


1 تیر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت اول تیر

مشارکت در انتخابات 1400

19میلیون بود نه 28میلیون

درباره نتایج دستکاری شده انتخابات ریاست جمهوری 1400 اطلاعات تازه ای در اختیار پیک نت قرار گرفته است. این اطلاعات مستند به "یک مقام موثق" در وزارت کشور برای ما ارسال شده است. مطابق این اطلاعات آراء واقعی ابراهیم رئیسی ۷/۹۰۰/۰۰۰ رای بود و آراء باطله ۶/۲۰۰/۰۰۰ رای.

این گزارش اولیه و فوری وزارت کشور (مجری انتخابات) پس از شمارش آراء در ساعت حدود 12 شب است که با تاکید بیت رهبری باید فورا در اختیار بیت گذاشته می شد و چنین نیز شد. به وزیر کشور دستور داده شد که این ارقام اعلام نشود و منتظر ابلاغ  بیت رهبری باشند. پس از حدود 2 ساعت یک عدد "یک" جلوی رقم "7" قرار گرفت و رای رئیسی شد 17 میلیون و 900 هزار و 2 و نیم میلیون نیز از رقم آراء باطله کم کردند که به این دو رقم تا پایان شمارش آراء و بستن کامپیوترها چند صد هزار اضافه شد و مانعی برای اعلام رقم جدید ایجاد نشد. ضمنا کل آراء ریخته شده به صندوق ها نیز " ۱۹/۰۲۰/۰۰۰ رای" بود که در این رقم نیز دست برده شده و تاکید شد که زیر 28 میلیون اعلام نشود و بجای اعلام رقم مشارکت، در صد مشارکت اعلام شود. این که پس از شمارش اولیه آراء و مطلع کردن بیت رهبری، در آنجا چه گذشت و چه مذاکراتی با چه کسانی انجام شد اطلاع دقیقی در دست نیست اما حدس زده می شود که در آن ساعات اولیه بامداد کشاکش اصلی با روحانی بوده است.


نامه علی مطهری به ابراهیم رئیسی

کیسه بوکسی بنام روحانی

دیگر وجود ندارد، ببینیم چه میکنید!


پس زلزله های انتخابات مهندسی شده 1400

برای امریکا ننگ بود

برای ایران ننگ نیست؟

مشارکت پائین مردم درانتخابات 1400 و ادعاهای گذشته رهبر جمهوری اسلامی در باره وابسته بودن مشروعیت حکومت ها به نتایج انتخابات در همه کشورهای جهان، انگیزه باز انتشار این سخنان وی شده است. حکومت هنوز عمق بی مرز شدن خبر رسانی در جهان نوینی که فضای مجازی بوجود آورده را درک نکرده است. همه چیز در این فضا در اختیار همگان است. سالهای پس از کودتای 28 مرداد سپری شده، سه دهه پس  از انقلاب نیز سپری شده و جهان ارتباطات زیر و رو شده است.

آقای خامنه ای در این سخنرانی که در هر زمینه و ادعائی مشابه آن وجود دارد می گوید:

" ننگ است برای یک ملتی مثل بعضی از این ملت‌هایی که می‌بینید شما، با همه بادوبروتی که ‏دارند ۳۵-۴۰ درصد حائزین شرایط شرکت می‌کنند.‏ ننگ است برای آن‌ها. پیداست مردم به نظام سیاسی‌اشان نه اعتماد دارند، نه اعتناء دارند و نه امید ‏دارند.‏ مصاحبه کرده بودند با بعضی از شهروندان آمریکایی قبل از همین انتخابات اخیرشان، به کی رای ‏می‌دهید؟ گفته بودند: چه فایده؟ چه فرقی می‌کند؟ به هیچ‌کس!‏ همین‌جور هم شد، عملا سی‌وچند درصد مثلا فرض کنید که شرکت کردند.‏"


او رازهائی را میدانست که باید سر به مهر می ماند

پرونده نیمه تمام قتل منصوری

از یادگارهای رئیسی در قوه قضائیه


عنوان اول پیک نت 31 خرداد

اولین پس گردنی به رئیسی

توسط مرد سایه به سایه رهبر

وحید حقانیان (مشهور به سردار وحید) مرد سایه به سایه رهبر جمهوری اسلامی است. حتی زمانی که رهبر برای هواخوری از بیت بیرون می رود حقانیان پشت سر اوست، وقتی مراسم تحلیف رئیس جمهورها انجام می شود حقانیان نفر سوم میان رهبر و رئیس جمهور جدید است.  محرمانه ترین ماموریت ها را انجام میدهد اما درباره این ماموریت ها دهان نمی گشاید. می گویند سردار سپاه است اما کسی او را در لباس سپاه ندیده. شب کودتای انتخاباتی 88 میرحسین موسوی نامه ای در اعتراض به حمله به ستاد انتخاباتی اش و آغاز کودتا برای علی خامنه ای نوشت و بدست یکی از معتمدان واسطه بین خود و بیت رهبری داد تا به رهبر جمهوری اسلامی برساند. آن که نامه را دریافت کرد وحید حقانیان بود و نه علی خامنه ای. هم او به حامل نامه گفت: به آقای موسوی بگوئید که انتخابات تمام شده و احمدی نژاد رئیس جمهور است و این نوع نامه ها و اعتراض ها بی فایده است. میگویند بسیار بد دهان است و یکبار با سردار سلیمانی چند ماه پیش از ترور او در بغداد در بیت رهبری بااو  دهان به دهان شد که با چند ناسزای سلیمانی عقب نشست. بنابراین موقعیت، آنچه بعنوان تفسیر او از مقدمه و نتیجه انتخابات 1400 روز گذشته منتشر شد را می توان یک هشدار به رئیسی دانست که بداند با چه تدابیر و شرایطی رئیس جمهور شد و مبادا پا را از گلیم خود دراز تر کند و بقول معروف "یابو برش ندارد!" او در تفسر خود نوشت: برداران

«لازم است این نکته را اضافه کنم که حضور آقایان همتی و رضائی و قاضی زاده بعنوان سه رقیب برای جناب آقای رئیسی ، امداد الهی به حساب آمده و یقینا باید گفت این ها خود را بگونه ای دانسته یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها ، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، یقینا چالش بزرگی بوجود می آمد.»

عباسعلی کداخدائی پیشکار احمد جنتی و سخنگوی شورای نگهبان نیز پس از اعلام لیست تائید صلاحیت ها گفته بود همتی حق انصراف ندارد مگر آن که شورای نگهبان بار دیگر صلاحیت او را (در صورت برخی اظهار نظرها) رد کند!


علاوه بر رهبر، رئیسی هم باید تائید کند؟

عراقچی برای گرفتن تائید

توافق وین راهی تهران شد


واجدین حق رای تهران نزدیک به 10 میلیون بود

رئیسی در استان تهران

2 میلیون (26 درصد) رای آورد


برای ختم مذاکرات وین

زنگوله قبول شرایط امریکا

به گردن رئیسی آویزان می شود؟


احمدی نژاد از بگم بگم رسید به میگم میگم!

برادر زن رهبر  میخواست

برود اسرائیل که جلویش را گرفتند


عنوان اول پیک نت 30 خرداد

از 12 شب تا 2 بامداد

آراء رئیسی به روحانی تحمیل شد

نتیجه حکومتی انتخابات 1400 را وزارت کشور اعلام کرد. براساس آنچه که رسما اعلام شد، نزدیک به نیمی از دارندگان حق رای که شمار آنها نزدیک به 60 میلیون است در انتخابات شرکت کردند. یعنی حدود48  در صد واجدین حق را. از این در صد نزدیک به 4 میلیون رای باطله از صندوق ها بیرون آمد و این یعنی 24 میلیون رای غیر باطله به صندوق ها ریخته شد. آن تقسیم آرائی که بین رئیسی و همتی و رضائی و قاضی زاده هاشمی اعلام شد، یک تقسیم آراء حکومتی بود که جزئیات آن نه اکنون، اما قطعا در آینده نه چندان دور فاش خواهد شد. گفته می شود از 12 شب تا 2 بامداد مذاکرات توام با تهدید و ارعاب در راس حکومت جریان داشت و سنگنین ترین فشار به حسن روحانی وارد آمد تا این تقسیم آراء را پذیرفته و دستور انتشار آن را به وزیر کشور بدهد. فشاری که از آن بوی نابودی می آمد. (شاید اشاره به سرنوشت هاشمی).روحانی زیر بار انکار رای باطله نرفت، همچنان که زیر بار افزایش در صد رای دهندگان نیز نرفت، آنچه را پذیرفت مصادره آرای ناصر همتی عمدتا به سود رئیسی و اندکی هم به سود محسن رضائی بود. هشداری هم برای همتی فرستاده شد تا سکوت و تمکین را بپذیرد. البته فشار به روحانی با این وعده و قول و قرار همراه بود  که رئیسی با روحانی همکاری و همفکری خواهد کرد و تعرضی به چند وزیر کلیدی کابینه او وارد نخواهد شد و اختیار ادامه و به نتیجه رساندن مذاکرات وین نیز به روحانی واگذار شد. دراین تفاهم پذیرفته شد که ظریف پس از اعلام نتایج حکومتی آراء و اعلام پیروزی رئیسی، به شرط دادن پیام تبریک به رئیسی (امری که در هیچ انتخابات ریاست جمهوری سابقه نداشت) می تواند راهی وین شده و مذاکرات را رهبری کند. رای 17 میلیون و 900 هزاری رئیسی حاصل این کشاکش و مصادره آراء است. کشاکشی که درانتخابات 96 نیز تکرار شده بود و رای 5 میلیون رئیسی زیر فشار بیت رهبری 14 میلیون اعلام شد تا ذخیره ای شود برای انتخابات 1400.

این پیام توئیتی و بسیار زیرکانه و سیاستمدارانه غلامحسین کرباسچی را به نوعی در ارتباط با این عنوان اول میدانیم.


سخنان رئیسی پس از دیدار با روحانی

آیا رئیسی کابینه ای

با بدنه کارشناسی تشکیل میدهد؟


کار رئیسی با لغو تحریم ها آغاز می شود

ظریف برای امضای بیانیه

پایان مذاکرات، رفت وین


مخالفان انتخابات در خارج

به تقلید از لباس شخصی ها در ج. اسلامی

روز گذشته (درجریان برگزاری انتخابات) در اطراف سفارتخانه های جمهوری اسلامی در شهرها و پایتخت های کشورهای بزرگ اروپائی و کانادا صحنه هائی از مخالفت با شرکت در رای گیری و علیه کسانی که می خواستند رای بدهند به نمایش در آمد که نشان داد، می توان چند ده سال در کشورهای اروپائی هم زندگی کرد اما روی دیگری از حزب الهی های جمهوری اسلامی در خارج از کشور بود. البته در آلمان صحنه های مشمئز کننده کنفرانس برلین هم با برهنه شدن چند زن نیمه مسن تکرار شد که کسی به آن اعتناء نکرد مگر پلیس آلمان که آنها را جمعشان کرد. فیلمی که می بینید مربوط به شهر یوتیری در سوئد است که شمار ایرانیان مهاجر و مقیم این شهر بسیار است. این مشت نمونه خروار است. این خروار که اگر این جماعت به جای جمهوری اسلامی حکومت را دراختیار داشتند روشی مغایر آنچه که جمهوری اسلامی در این 40 و چند سال کرده داشتند؟ اینها می خواهند دمکراسی را برای ایران به ارمغان آورده و جانشین جمهوری اسلامی کنند؟


در دیدار مدیران رسانه ها با رئیسی

اگر برنده شدید، راه تا نیمه

رفته روحانی را ادامه بدهید


عنوان اول پیک نت 29 خرداد

پس از رفتن روحانی
او را دوباره خواهند شناخت


سرمقاله 791

3 عامل بازدارنده

هر تحولی در جمهوری اسلامی


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (دوشنبه) با نزدیک به 11 هزار خواننده پر مخاطب ترین مطلب این شماره روی تلگرام پیک نت بود. این مطلب با عنوان "اولین پس گردنی به رئیسی توسط مرد سایه به سایه رهبر" منتشر شد. در فیسبوک پیک نت نیز همین مطلب بیشترین خواننده را داشت و روی 13 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شدآدرس فیسبوک پیک نت


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران