ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 فروردین 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کیهان، احمدی نژاد و قالیباف

هراس راستگرایان مرتجع

از مذاکرات وین و لغو تحریم ها!

 
 
 

 

 

مذاکرات وین هنوز به نتیجه قطعی نرسیده تا اعلام شود اما از هم اکنون بازار ایران با پیش بینی موفقیت این مذاکرات و لغو تحریم ها تکان خورده است. تکانی که بیشترین نمود آن پائین آمدن بازهم بیشتر قیمت دلار و تشکیل صف فروش و نه خرید دلار در مقابل صرافی های خیابان فردوسی است که روز گذشته سوژه عکاسان خبری رسانه های داخلی شد.

ظاهرا آخرین مراحل مذاکرات وین برای تدوین جدول لغو تحریم ها و بازگشت امریکا به برجام و کاهش غنی سازی اورانیوم در ایران طی می شود.

نماینده چین در مذاکرات وین نیز گفته است که رایزنی بیشتر درباره لغو تحریم‌ها سرعت گرفته و تمام طرف‌ها موافقت کرده‌اند به مذاکرات سرعت ببخشند. (عکس بالا)

شتابی که مخالفت با مذاکرات وین و کارشکنی و جنگ روانی با دولت و مذاکره کنندگان در داخل کشور به خود گرفته نیز نشان میدهد که این مذاکرات میرود تا به نتیجه برسد. روز گذشته قالیباف در پوست احمدی نژاد فرو رفت و گفت"مذاکرات وین، هیچ نتیجه‌ای ندارد!". حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نیز نگرانی خود را از به نتیجه رسیدن مذاکرات وین پنهان نکرد، همچنان که احمدی نژاد که فعلا نه سر پیاز است و نه ته پیاز اما مثل دانه ذرت در تابه گرم بالا و پائین می پرد روز گذشته گفت که حق ندارند مذاکره کنند و اصلا چه کسی به آنها اجازه مذاکره داده است؟

همه این طیف میدانند که اگر مذاکرات به نتیجه برسد باد در پرچم روحانی و دولت خواهد افتاد و باعث رونق انتخابات و باصطلاح گرم شدن آن خواهد شد و این گرمائی نیست که دیگ آب راستگرایان روی آن گرم شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  19 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: