ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ مرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اگر گاز روسیه نرسد، شورش می شود

وزیر خارجه آلمان

از فراز ابرها پائین آمد!

 
 
 

 

 

وزیر خارجه آلمان "آنالنا بائربوک" از حزب سبزها، که در آغاز جنگ اوکراین چنان با امریکا و ناتو علیه روسیه خود را همآهنگ کرده بود که صدراعظم آن کشور را پشت سر گذاشته بود، حالا از پرواز بر فراز ابرها پشیمان شده و از در واقع بینی وارد شده و گفته است: اگر نتوانیم بر سر گاز با روسیه به تفاهم برسیم، باید منتظر شورش مردم در زمستان باشیم!

او که پیشتاز قطع گاز روسیه به آلمان بود و تصور کرده بود بزودی روسیه شکست خورده و از اوکراین عقب نشینی خواهد کرد، در اظهار نظر تازه خود آب پاکی روی دست زلنسکی ریخته و افزوده است: ناآرامی در آلمان در صورت قطع گاز روسیه؛ موجب خواهد شد که ما نتوانیم از اوکراین حمایت کنیم.

حزب سبزها متحد حزب سوسیال دمکرات در دولت کنونی آلمان است و وزیر خارجه آلمان که سالها در امریکا بوده و گفته می شود بی تجربه ترین و کم اطلاع ترین فردی است که به وزارت خارجه آلمان راه یافته، در اغاز کار، عمدتا در نقش یک "مانکن" در مجامع بین المللی ظاهر می شد. بعدها فهمید که باید لباس ساده بپوشد و حرکاتش متناسب با مقامی باشد که در اختیار گرفته است. ضمنا حال و هوای سقوط صدراعظم و نشستن بر صندلی او را هم فراموش کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: