ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۱ مرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر حزب آلترناتیو آلمان:

تحریم بی معنا علیه روسیه

باید کنار گذاشته شود!

 
 
 

 

 

سایت راشا تودی- روز دوشنبه "تینو کروپالا"، رهبر حزب آلترناتیو آلمان، که آن را حزبی مشابه "ماری لوپن" در فرانسه میدانند، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: برای تامین انرژی برای مردم آلمان در زمستان، برلین باید «سیاست تحریم‌های بی‌معنا» علیه روسیه را کنار گذاشته و نورد استریم 2 را راه‌ اندازی کند. به نظر وی، شهروندان آلمانی نباید تاوان «تصمیمات سیاسی مرگبار» مقامات کشور را بپردازند. این سیاستمدار آلمانی تاکید کرد که اقدامات هدفمند دولت برای جبران هزینه های اضافی صرفاً جنبه نمایشی دارد.  این سیاستمدار از مقامات کشور خواست تا سیاست های انرژی و اقتصادی خود را تغییر دهند و راه و روش ضد روسی را کنار بگذارند. وی همچنین طرح دولت برای توزیع گاز را که قرار است از اول ماه اکتبر اجرایی شود، محکوم کرد.

تینو توضیح داد: دولت بتدریج دامنه واقعی تصمیمات سیاسی مرگبار خود را علیه شهروندان آشکار می کند.  هزینه های اضافی نگرانی از قیمت گاز، مردم را وادار کرده است تا به طور ناگهانی مجبور به خرید جایگزین های گران قیمت برای سوخت کرده است. هزینه های سوخت می تواند تا 1000 یورو افزایش یابد و برای بسیاری از خانواده ها، غیرقابل تحمل است. افراد بی‌شماری از شهروندان که اکنون هم پولی ندارند، در فقر بیشتری فرو می روند.

 به گفته رهبر حزب آلتر ناتیو، آنچه برای تامین انرژی آلمان ها در زمستان مورد نیاز است، توزیع گاز نیست، بلکه تغییر مسیر اساسی است. باید به سیاست تحریم های بی معنی که بیشتر از روسیه به مردم آلمان آسیب می رساند، پایان داد. در عین حال، راه اندازی نورد استریم 2 نباید یک تابو باشد. علاوه بر این، هدف دولت باید خارج کردن هر چه سریع تر شهروندان از فشار اقتصادی از طریق کاهش شدید مالیات بر انرژی، درآمد و ارزش افزوده باشد. این تنها راه برای جلوگیری از یک فاجعه انرژی و سیاسی- اجتماعی در پاییز امسال است.

عکس: تینو کروپالا و آلیس وایدل رهبران حزب "آلترناتیو برای آلمان". کروپالا از ۲۰۱۹ رهبر حزب است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲ آگوست ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: