ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ تیر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

13 سال پیش پیک نت نوشت:

قتل "ترانه موسوی" بدست حسین طائب!

 
 
 

 

 

«حجت الاسلام طائب، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در بسیج، چند سال پیش به دلیل سوابق سوئی که در فریب و تجاوز داشت از وزارت اطلاعات کنار گذاشته شد و حتی تحت پیگرد موقت نیز قرار گرفت. بعد از مدتی، دست هائی که اطلاع نداریم به کجا بند است، بار دیگر به خدمت فراخوانده شد و این بار پله های قدرت را در بسیج پیمود و سرانجام، عملا شد فرمانده کل بسیج.
او مدت ها پیش از انتخابات (88) به خانمی بنام ترانه موسوی که مقیم کانادا بوده و ارتباطی با  ترانه موسوی مورد اشاره ما ندارد علاقمند می شود.

ترانه موسوی در آغاز اعتراضات 88 دستگیر می شود. طبق دستور، لیست دستگیر شدگان را نزد حجت الاسلام طائب می برند. او در این لیست نام "ترانه موسوی" را می بیند و به خیال آن که همان ترانه مقیم کانادا آمده ایران و در تظاهرات به چنگ افتاده، فورا دستور می دهد او را به نزدش بیآورند تا مستقیما بازجوئی کند. هنگامی که وارد اتاق بازجوئی می شود، متوجه می شود که ترانه دستگیر شده، آن ترانه مقیم کانادا نیست، اما بسیار زیباتر از آن ترانه است. او را سه روز در بازداشت نگه می دارد و به وی تجاوز می کند. پس از سه روز او را با فتوای واجب القتل تحویل زیردستانش میدهد. آن زیر دستان نیز پس از تجاوز به این دختر او را به قصد نابود کردن آتش می زنند و با اطمینان از مرگ قریب الوقوع او را در لحظات آخر زندگی به یک بیمارستان می برند تا گواهی "فوت براثر سانحه اتومبیل و سوختگی" صادر شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: