ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ تیر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 4 تیر
سرانجام ج. اسلامی رسید
به کانون جاسوسی و ترور!

 
 
 

 

 رکناری حسین طائب از ریاست اطلاعات سپاه پاسداران در مطبوعات داخل کشور در چند خط اعلام شد اما در رسانه های غیر حکومتی در داخل کشور و بویژه در خارج از کشور این خبر وسیعا پوشش داده شد. ابتداء شایع شد که طائب ترور شده و در بیمارستان بستری است، اما پس از چند ساعت خبر برکناری او اعلام شد. تردید نیست ک پشت برکناری او از این سمت، خبرهائی پنهان است که بتدریج آشکار خواهد شد، اما تا اینجای کار می توان محتمل ترین احتمال را طرح کرد:
«سرانجام، پس از تحقیقات و یا اطلاع موثقی که از کانالی ویژه به رهبر جمهوری اسلامی رسانده شد، وابسته بودن طائب به محافل جاسوسی خارجی قطعی شد و فورا دستور برکناری او از جانب شخص خامنه ای ابلاغ شد.»
درباره نشانه ها و دلائل وابستگی طائب به محافل جاسوسی بین المللی می توان نمونه هائی را مطرح کرد، اما آنچه که پیک نت بلافاصله پس از ترور قاسم سلیمانی در بغداد بعنوان حدس قریب به یقین مطرح کرد، نقش عوامل مهم امنیتی داخل سپاه در به کمند امریکا و اسرائیل انداختن سلیمانی در بغداد بود. در حوادث تروریستی بعدی، یعنی از ترور فخری نژاد تا چند ترور اخیر فرماندهان سپاه قدس و چند فعال در تاسیسات اتمی نیز انگشت اشاره ما به سوی همین لانه واقعی جاسوسی در سپاه بود. درعین حال که خود بگیر و ببند و شکنجه کن و اعتراف بگیری های پس از انتخابات 88 و ... نیز روی دیگر عملیات همین لانه جاسوسی برای روی گرداندن همگانی از سپاه بود که اکنون کل نظام را در شعارهای مردم نشانه گرفته است. طائب خود را به مجتبی خامنه ای منگنه کرده و پشت این سپر آهنین سنگر گرفته و گام به گام طرح های خود را پیش می برد. اگر برکناری او موجب تجدید نظر اساسی نه تنها در امور امنیتی مربوط به داخل سپاه، بلکه کوتاه کردن دست این نهاد امنیتی از اموری غیر از امور داخلی سپاه بشود و مجموعه اقدامات طائب را هدایت شده از خارج بدانند که باید از آن عقب نشینی کرد، آنوقت این برکناری معنای دیگری نیز خواهد یافت.
طائب معاون اخراج شده از وزارت اطلاعات بود که پس از اندک زمانی توانست خود را به بیت رهبری وصل کرده و از آن طریق به بسیج سپاه و سپس اطلاعات سپاه برود و ریاست آن را برعهده بگیرد. در آغاز حوادث انتخابات 88 شیخ مهدی کروبی که اخبار دستگیری ها، شکنجه ها، تجاوز ها و ... را بیان می کرد، گفت که طائب بدلیل انحراف اخلاقی از وزارت اطلاعات اخراج شد. پس از انتخابات 88 نیز کروبی با صراحت بیشتری این مسئله را مطرح کرد و حتی یکبار نام "ترانه موسوی" را نیز مطرح کرد.
ترانه موسوی، در حوادث انتخابات 88 دستگیر شد و بدستور طائب به قتل رسید. اشاره کروبی به همین مسئله و دلیل اخراج طائب از وزارت اطلاعات هم همین بود. علیرغم همه خبرهای تلخی که در هفته های پس از انتخابات 88 وجود داشت و پیک نت نیز در حد و توان خود آنها را پوشش داد، ما انتشار خبر قتل ترانه موسوی را هم بارها منتشر کردیم و نوشتیم که از قربانیان حسین طائب است. انتشار این اخبار باز می گردد به 13 سال پیش که لینک های آن را در پایان این مطلب منتشر کرده ایم. یکی از خبرهای مربوط به ترانه موسوی که 13 سال پیش منتشر کردیم را در همین شماره پیک نت می خوانید. باز هم تاکید می کنیم که این ماجرا مربوط به فساد اخلاقی طائب است و جدا از نقشی مهم و کلیدی است که اعتقاد داریم او در ترورها و انفجار ایفاء کرد و در پیوند با سازمان های جاسوسی جهان و از جمله اسرائیل بود.
بهر روی، اخبار پشت پرده دلیل برکناری طائب پنهان نخواهد ماند و همراه با حسین طائب، وابستگی های بردار او مهدی طائب نیز بر ملا خواهد شد. مهدی طائب فرمانده "عماریون" است، دار و دسته ای که طراح حمله به سفارت عربستان در تهران و به آتش کشیدن آن بود و می خواست برای جنگ در سوریه دو هزار نفر انتحاری استخدام کند. اقداماتی که همگی در جهت تقویت موقعیت اسرائیل در منطقه شد.


https://www.paiknet.com/1389/10khordad/25/page/35Taraneh.htm

https://www.paiknet.com/1388/08mor/29/PAGE/31SHAHMORADI.htm


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: