ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بسیج امنیتی در روسیه

برای مقابله با ترور و انفجار

تلویزیونی 24 روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز 25 آوریل یک نشست گسترده، با شرکت هیات های دادستانی روسیه، با هدف بالا بردن تدابیر امنیتی جهت مقابله با حوادث تروریستی، با حضور پوتین در مسکو برگزارشد.

 در این نشست رئیس جمهور روسیه گفت: کشورهای غربی با همه امکانات خود در صدد هستند تا جامعه روسیه را به آشوب کشیده و سر انجام کشور را تجزیه کنند، اما با اطمینان می‌گویم که آنها در کار خود موفق نخواهند شد. مقامات عالی رتبه دیپلماتیک اتحادیه اروپا و ایالات متحده در تلاش اند تا به هر وسیله ممکن در اوکراین به پیروزی برسند. از جمله با حرکات به ظاهر دیپلماتیک، تحریم و ارسال سلاح به اوکراین. این تلاش تعجب انسان را برانگیزد. نتیجه این اقدامات تاکنون بی نتیجه بوده و به همین دلیل آنها سعی می کنند در داخل کشور عوامل خود را فعال کنند. این درحالی است که جامعه روسیه برعکس تصورات آنها، همبستگی خود را روز به روز بیشتر کرده و در عین حال ارتش روسیه در عمل در حال دفاع از کشور و حمایت از مردم دنباس است. جامعه ما با بلوغ سیاسی و همبستگی، تلاش های خود را برای تضمین بی قید و شرط امنیت  روسیه و حمایت از شهروندان ساکن در دونباس به نمایش گذاشته است.

(لازم به یادآوری است که اخیراً چند اقدام تروریستی و خرابکاری در روسیه کشف و خنثی شده است. از جمله طرح ترور یک خبرنگار معروف در مسکو بنام "ولادیمیر سولوویف"، مجری برنامه های پر بیننده تلویزیون روسیه.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۷ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: