ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در انتظار بیرون آمدن نظامی های ناتو و فاشیست ها از آن

روسیه فریب زلنسکی را نخورده

و آزوفستال را بمباران نمی کند!

 
 
 
 
 

 

تمام رسانه های غرب در سه روز گذشته این ادعای زلنسکی را مرتب تکرار می کنند که گویا تمام افراد غیر نظامی که در پناهگاه مجتمع فولاد "آزوفستال" در ماریوپل بودند با استفاده از دالان امنیتی، از این پناهگاه خارج شده اند و دیگر هیچ غیر نظامی دراین پناهگاه نیست. علاوه بر خود زلنسکی، سخنگوی او که یک زن است نیز مرتب این خبر را از تلویزیون کیف تکرار می کند.

“روسلان اوستاشکو” مفسر سیاسی - نظامی روسیه دلیل این ادعای زلنسکی را اینگونه تفسیر کرده است:

این خبر با هدف فریب روسیه توسط زلنسکی اعلام شده و رسانه های غربی آن را تکرار می کنند. این فریب دو هدف را دنبال می کند:

1- این که روسیه این مجتمع و پناهگاه را بمباران کند و باصطلاح همه نظامی های پناه گرفته در آن که شماری از افسران ارشد ناتو، کارشناسان آزمایشگاه های بیولوژیک و مزدوران خارجی به همراه نظامیان ارتش اوکراین و ارتش واحد فاشیستی "آزوف" در آنجا هستند کشته شوند و هیچ شاهد زنده ای به اسارت روسیه در نیآید. بویژه که مواد غذائی در این پناهگاه رو به اتمام است و این  نظامی ها ناچارند بیرون آمده و خود را تسلیم کنند.

2- خود فاشیست ها، افسران ناتو و مزدوران خارجی را کشته اند و زلنسکی با این دروغ می خواهد روسیه را فریب بدهد تا "آزوفستال" را بمباران کند تا بدنبال آن یک کارزای بزرگ تبلیغاتی درباره کشته شدگان این پناهگاه راه بیفتد.

به این دو دلیل، ارتش روسیه همچنان به محاصره آزوفستال ادامه میدهد اما به آن حمله نمی کند و برنامه ای برای بمباران آن هم فعلا ندارد تا حقیقت آنچه که در این پناهگاه اتفاق افتاده آشکار شود و سرانجام مجرمین آزمایشگاه های بیولوژیک و مزدوران خارجی و فاشیست ها بیرون آمده و به اسارت در آیند و اطلاعات خود را در اختیار روسیه بگذارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: