ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرهایی که غربی‌ها منتشر نمی‌کنند

 
 
 
 

 



بنا بر گزارش مطبوعات روسیه، قرار است یک هیئت روسی با سرپرستی الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه برای مذاکرات اقتصادی و دیگر موضوعات مطرح بین دو کشور بزودی وارد ترکیه شود.
همچنین گزارش شده است که رجب طیب اروغان از ولادیمیر پوتین برای سفر به ترکیه دعوت کرده است.
چندی قبل الکسی آگارمین، مدیر عامل شورای بازرگانی و صنعت روسیه و ترکیه، گفت که فعالیت‌های شرکت های ترکیه پس از تحریم های غرب به میزان قابل توجهی (تا 30 در صد) افزایش داشته است.
+++
خبر گزاری تاس گزارش داد، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه، در یک نشست علمی زیر نظر این شورا گفت، وضعیت پیرامون عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین نشان می دهد که نئولیبرالیسم غرب، در برابر دیدگان ما در حال تبدیل شدن به ایدئولوژی فاشیسم است که هدف اصلی آن از بین بردن روسیه است. وی تاکید کرد، تقابل ایدئولوژیک به شدت در عرصه ارزش های معنوی، اخلاقی و فرهنگی نمود پیدا کرده است. ایالات متحده و متحدان او تأثیر بر ارزش‌ها و فرهنگ معنوی و اخلاقی سنتی روسیه را یکی از سازوکارهای اصلی مهار و نابودی فدراسیون روسیه می‌دانند.
+++
مزدور انگلیسی به نام آندرو، تسلیم شده به نیروهای نظامی دنباس که برای شرکت در عملیات نظامی در طرف نیروهای مسلح اوکراین به این کشور آمده بود، در باره اعزام خود به منطقه بوچا، شهری که عملیات تبلیغاتی علیه نیروهای نظامی روسیه انجام شده بود چنین گفت: «پس از تخلیه شهر توسط نیروهای نظامی روسیه، در روز های 3 تا 5 آوریل، ما را به حومه این شهر فرستادند تا با مردم محلی ارتباط برقرار کنیم. در این شهر هیچ نشانه ای از جنگ وجود نداشت. من شخصاً در آنجا هیچ جنازه ای یا چیزی شبیه به آن مشاهده نکردم. همه جا آرام بود و خبری از به هم ریختگی و یا حالت جنگی وجود نداشت».
پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در مسکو گفته بود، مسکو می داند که «چه کسی اقدام های تحریک آمیز در بوچا را آماده کرده و با چه ابزاری و چه نوع افرادی روی آن کار کردند».
در همین ارتباط الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات روسیه گفت، پرونده جنایی بوچا، پس از عملیات تحریک آمیز اوکراین، باز شده و قرار است با حضور مجریان این عمل جنایت کارانه دنبال شود.
لازم به یاد آوری است که الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس قبلاً گفته بود، سازمان دهندگان بریتانیایی عملیات جنایت کارانه در بوچای اوکراینی «از لویو وارد شدند» و در آنجا فیلمبرداری کردند، پس از آن فیلم های ویدئویی به فضای اطلاعاتی رسانده شد.

ویدوئوی مزدور انگلیسی دستگیر شده.https://russian.rt.com/ussr/news/1003920-britanskii-nayomnik-ukraina


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: