ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 28 اردیبهشت

نامه پرستوئی به رهبر ج. اسلامی

روا نیست مردم تنگدست

در خیابان (بجای نان) گلوله بخورند!

مردم توان خرید مرغ و ماکارونی و روغن ندارند

 
 
 

 

 

پرویز پرستویی، از برجسته ترین بازیگران سینمای پس از انقلاب ایران که نامش در کنار بهروز وثوقی و ناصر ملک مطیعی، انتظامی و چند هنرپیشه نامدار تاریخ سینمای ایران برده می شود، نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی نوشته و پس از شرح مختصری درباره آنچه که در سفر امریکا بر او گذشت، نوشت:

من عهدی با خدای خودم بسته ام و پای همه چیز می‌ایستم. بنده به هیچ ارگانی وصل نیستم، نه دولتی هستم، نه سپاهی ولی با افتخار یک ایرانی‌ام، هنرمندم، یک آزاد اندیشم.

بنده همه توهین‌ها و فحاشی و هتک حرمت را از جانب عده‌ای که به دروغ خود را مدافع مردم می‌دانند به جان می‌خرم اما حرف اصلی‌ام این است که باور دارم که مملکت ما از ثروت خوبی برخوردار است. ما فقیر نیستیم، ما کشور ثروتمندی هستیم، حتی اگر تا ابد در تحریم بمانیم. بزرگترین ثروت این مملکت مردم هستند که همیشه مدارا و ایستادگی کرده‌اند و هیچوقت پشت به دولت و دولت‌هایی که آمدند و رفتند و هستند نکرده‌اند. حال روا نیست معلم بجای بودن در مدرسه در خیابان‌ها از نداری شعار من رفاه ندارم بدهد. روانیست مردم تنگدستی در خیابانها گاز اشک‌آور و  گلوله بخورند.این مردم توان خرید مرغ و ماکارونی و روغن ندارند. سفره هایشان خالی است. شرمنده زن و بچه هایشان هستند. جای مردم در کنار خانواده است نه زندان آنهم بخاطر نبود معاش.

قسم به خون پاک شهدا. قسم به زخم‌های پینه بسته جانبازان حاضرم مرا در میدان بزرگ شهر به دار آویزند ولی مردم آبرودار ایران زمین رفاه داشته باشند. از شما خواستارم که حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: