ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار و مذاکرات دولت روسیه با حزب کمونیست این کشور

20 گام بلند برای تغییرات

بنیادین و اجتماعی در روسیه

 
 
 
 
 

 

روز 29 ماه مارس فراکسیون حزب کمونیست روسیه در مجلس دوما با میخائیل میشوتسین، نخست وزیر و سایر اعضای کابینه در ارتباط با وضعیت جامعه روسیه دیدار و مذاکره کرد. در این باره زوگانف رهبر حزب کمونیست روسیه گفت: جلسه طولانی ما با هیات دولت بسیار نتیجه بخش و سازنده بود. ما برنامه خود را که بطور مرتب در روزنامه های پراودا و سویتسکایا راسیا منتشر می شود در اختیار هیات دولت قرار دادیم.

رهبر حزب کمونیست در باره مجتمع صنعتی و توسعه زمین‌های بکر جدید، پیشنهادات برای توسعه هوانوردی و مهندسی مکانیک کشاورزی و همچنین قوانین مربوط به توسعه علم، آموزش و بهداشت را در این دیدار مطرح کرد.

زوگانف یادآوری کرد که اعضای دولت تایید کردند که حزب کمونیست دارای سرمایه فکری عظیم و همراه با ابتکار قانونی و عملکرد قابل ملاحظه است.

زوگانف تاکید کرد که برای روان تر کردن حرکت اقتصادی کشور در همه عرصه ها دولت باید بودجه لازم را جهت سرمایه گذاری در اختیار وزارتخانه ها قرار دهد. کشور بیش از آنچه که وزارتخانه ها پول لازم دارند در صندوق ذخیره مالی دارد. ما میتوانیم حداقل دستمزد را به 25 هزار روبل برسانیم و حقوق بازنشستگی را افزایش داده و سن بازنشستگی زن و مرد را پائین بیاوریم. ما معتقدیم که تشکیل یک تیم قوی و حرفه ای در دولت ضرورت حیاتی دارد. چرا که بدون پرسنل توانمند، مشکلات کشور هرگز حل نخواهد شد. نکته اصلی، به نظر ما، تغییر مسیر حکومت به نفع شهروندان، به نفع اجتماعی شدن زندگی است. ما در جلسه با دولت، بیست اقدام فوری خود را برای تغییرات در روسیه ارائه کردیم. ما از این برنامه با لوایح و ابتکارات خاصی در مجلس حمایت می کرده و خواهیم کرد.

قرار است روس هفتم آوریل در جلسه مشترک دولت و مجلس دوما نخست وزیر گزارش مشترک با فراکسیون حزب کمونیست را به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

مشروح این گزارش را که از سوی "ابراهیم شیری" مترجم برجسته زبان روسی ترجمه شده می توانید از روی لینک زیر بخوانید.

https://eb1384.wordpress.com/2022/04/03/%d8%a8%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%af%d8%b1%da%af%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%87/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۴ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: