ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 فروردین

انتشار سخنان زلنسکی در روزنامه "هارتز":

اوکراین تبدیل به

اسرائیل بزرگ خواهد شد!

 
 
 

 

 

روزنامه "هارتز" چاپ تل آویو بخشی از یکی از سخنرانی های زلنسکی را منتشر کرد، با هدف تشویق دولت اسرائیل برای کمک های بیشتر و عملی تر به دولت اوکراین.

به نوشته "هارتز" زلنسکی در سخنرانی اش می‌گوید: «اوکراین پس از جنگ با روسیه نمیتواند یک کشور لیبرال اروپایی باشد. اوکراین به یک اسراییل بزرگ تبدیل خواهد شد که ناچار خواهد بود مانند اسرائیل از امنیت خود دفاع کند. کیف در این زمینه از اسرائیل الهام می‌گیرد چرا که امنیت در دهسال آینده چالش اصلی اوکراین است.»

به نوشته هارتز، زلنسکی به مدل اسرائیلی حضور مدام ارتش در خیابان‌ها اشاره کرده و آنرا برای کیف محتمل دانسته است. او حتی حضور نیروهای مسلح امنیتی در سینماها و سوپرمارکت ها و حضور مسلح مردم در خیابانها را محتمل دانسته است.

هارتز همچنین پس از مصاحبه ای با سفیر اوکراین در اسراییل از او قول او نوشته است: مهم نیست در آینده چه اتفاقی می افتد ولی وضعیت امنیتی اوکراین پس از جنگ دقیقا مانند اسراییل خواهد بود. او نیز به حضور مسلح مردم حتی در وضعیتی صلح آمیز از اکنون در خیابان‌ها اشاره کرده و افزوده که اسراییل در طول تاریخ خود در محاصره دشمنانش قرار داشته و می‌تواند مدل خوبی برای اوکراین باشد.

زلنسکی در سخنان اخیرش از ننفتالی بنت نخست وزیر اسراییل برای تلاش در برقراری مذاکرات بین اوکراین و روسیه قدردانی کرده است و خواهان مذاکرات روسیه و اوکراین در اسراییل شده است.

پیک نت : اسراییل در آخرین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به اخراج روسیه رای مثبت داد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: