ايران

پيك

                         
 

عيسی سحرحيز

ژنرال های داخلی و خارجي

نبايد بر سرنوشت ايران حاكم شوند

پشت لبخند اين روزهای نظاميان و طرفداران حكومت پليسی،

 خشم ونفرت توام با انتقام از نيروهای دمكراتيك پنهان است

 
 

هاتف: عيسی سحرخيز در جمع اعضاء و هواداران جبهه مشاركت شرق تهران، پيرامون انتخابات رياست جمهوری گفت: اصلاح طلبان اكنون پيش از آنكه با خطر رقيبی اقتدارگرا مواجه باشند، با دو خطر ديگر روبر هستند:

1- تحميل انتخابات فرمايشي

2- عدم مشاركت اكثر مردم

 آنانی كه بر طبل تحريم انتخابات و سياست گوشه عزلت گزينی و خانه نشينی، بدون هيچ اقدام مثبت قابل بهره برداری در فضای انتخاباتی می كوبند، به نوعی آب به آسياب اقتدارگرايان می ريزند. همان ها كه می خواهد حكومت نظاميان را از مجرای انتخابات فرمايشی تحميل كند. 

بر اين نكته تاكيد می كنم كه اگر مردم از انتخابات قهر كنند ژنرال های داخلی و خارجی نقشه آينده ايران را ترسيم خواهند كرد و خشونت و خصومت را در ايران و منطقه دامن خواهند زد. ما نيازی به دولت پليسی يا دولت پادگانی نداريم. ما نمی توانيم بپذيريم كه در يك انتخابات فرمايشی و غير آزاد، نظاميان شخصی پوش، طرفداران جنگ و خشونت و شكنجه و ترور بر اين سرزمين حاكم شوند و در افق حيات ما همواره جنگ و خشونت ديده شود.

مردم شاهد روی صحنه آمدن بازيگران جديد و برگزاری آخرين پرده های نمايشی هستند كه در آن يك نظامی شخصی پوش ( بخوانيد "قاليباف") در صحنه رقابت اقتدارگرايان باقی خواهد ماند و چند چهره نمايشی محافظه كار دور او را خواهند گرفت. تلاش اين است كه اين نظامی در حافظه مردم نقطه منفی چندانی ثبت نكرده باشد، بلكه مردم او را مظهر اقتدار و حافظ امنيت بدانند و چهره واقعی پنهان بماند و مردم ندانند كه پشت پرده دستگيری روزنامه نگاران، وب لاگ نويسان، چهره های فرهنگی، دانشجويان و فعالان سياسی چه گذشته است و با آنان در بازداشتگاه ها، سلول های انفرادی و در زيرزمين های اماكن چگونه برخورد شده است. اعتراف قوه قضائيه به وجود شكنجه سرخ و سفيد در ماجرای پرونده موسوم به وب لاگ نويسان تنها برگی از اين ماجراهای پنهان است.
 ملت بايد چهره واقعی اين افراد را كه پشت نقاب لبخند پنهان شده بشناسند و بدانند چه بغض و كينه ای نسبت به نيروهای دموكرات و آزادی خواه پشت اين نقاب وجود دارد.

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی