چند روز پيش كتابی بنام "قانون قوه باه" تاليف محمد ابراهيم
آوازه (رضوی) كه محقق و طبيب طب اسلامی و عضو موسسهی تحقيقات
حجامت ايران است را دوستی برای مطالعه در اختيارم گذاشت. عقايد
مترقی و به روز اين دانشمند به كلی مرا دگرگون كرد و به حال
خود تاسف خوردم كه آب در كوزه بود و ما سالها تشنه لب در ديار
ملحدان فرنگی بدنبال مفاهيم جعلی مانند "فمينيسم" میگشتيم.
برای آشنايی شما دوستان چند فراز از احاديث نقل شده در اين
كتاب را اينجا میآورم :
1-
روش پيامبر(ص) در انتخاب همسر
از امام صادق(ع) نقل شده است كه فرمود: "پيغمبر(ص) وقتی
میخواست زن بگيرد، يكی را میفرستاد او را ببيند و میفرمود:
گردنش را بوی كن كه اگر خوشبو باشد، بويش خوب و طيب است و نيز
اگر غوزك پايش پرگوشت باشد، فرج هم پرگوشت خواهد بود"[1] ص 19
2-
زنانی كه لذت بيشتر میبخشند
امير مومنان علي(ع) فرمود:"هر كس بخواهد هنگام جماع لذت بيشتر
ببرد، زن كوتاه قد و چهارشانهی گندمگون بگيرد، چنانچه لذت
نبرد، مهرش بر عهدهی من است." ص 19
3-
سزای نافرمانی از شوهر
امام صادق(ع) فرمود:"اگر زنی برای شوهر خود سينه و پستان را
بريان نكند، حق شوهر را ادا نكرده است و اگر با اين همه، يك
لحظه نافرمانی كند، در درك اسفل جهنم جای گيرد، مگر آن كه توبه
نمايد." ص 21
4-
خوابيدن زن حلال نيست، مگر...
اميرالمؤمنين(ع) فرمود:"خوابيدن برای زن حلال نيست تا زمانی كه
خود را بر همسرش عرضه كند؛ يعنی زن لباس خود را از تن درآورد و
بهبستر شوهر برود و به او بچسبد." ص 21
5-
كوتاه كردن نماز
امام باقر(ع) فرمود:"رسول خدا(ص) به زنان میفرمود: وقتی كه
همسرانتان میخواهند با شما نزديكی كنند، نماز خود را به درازا
نكشيد." ص 22
6-
خوشی را ضايع نكنيد!
پيامبر اكرم(ص) فرمود:"به درستی كه زن يكی از وسايل لذت و خوشی
است؛ پس هر كس زن میگيرد، آن را ضايع نكند." ص 22
7-
مانند صدقه دادن
امام صادق(ع) فرمود:"رسول خدا(ص) از مردی سوآل كرد: آيا صبح
روزه بودی؟ گفت: نه. پرسيد: آيا فقيری را اطعام كردی؟ گفت:نه.
حضرت فرمود:"پس برگرد با همسرت نزديكی كن كه برای او مثل صدقه
دادن است.""
8-
غسل بعد از هر جماع
ابیرافع غلام رسول خدا(ص) نقل میكند كه: پيامبر(ص) وقتی
میخواست با يكی از زنانش نزديكی كند و سپس نزد زن ديگرش برود،
غسل میكرد. ابیرافع میگويد: گفتم يا رسولالله! اگر بعد از
تمام شدن كار با همهی زنان يك بار غسل میكردی، بهتر نبود؟
حضرت فرمود. اين كار پاكيزهتر و بهتر و خوشتر و لذتبخشتر
است. ص 36
9-
مرد خصی (اخته) تدليس كرده و عيب خويش را مخفی نموده و زنی را
به عقد خود درآورده بود. اميرالمومنين(ع) در قضاوت خود، امر بر
جدايی مرد خصی و زن داد و مهريهی زن را نيز ماخوذ داشت، سپس
پشت مرد را آزرده كرد و شكنجه بداد، از اين جهت كه به خود
تدليس كرده بود(يعنی خود را اخته كرده و از مردی افتاده بود.)
ص 50
توضيح مؤلف: در اين زمان هم مردان با عمل "وازكتومی"
خود را اخته میكنند.
10-
علت قراردادن مهريه
بر مردان پرداخت نفقه و كسوه زن واجب است. علت قرار دادن مهريه
و واجب گردانيدن آن بر مرد و نبودن آن بر زن، اين است كه زن به
هنگام شوهر كردن خود را بر مرد عرضه میدارد و به بيان ديگر
میفروشد و مرد با شرايط خاصی زن را خريداری میكند. از انجا
كه بيع ثمن و شراء (خريد و فروش) بدون ثمن (پرداخت وجه) صورت
نمیگيرد، ازدواج بدون مهريه هم نمیتواند انجام شود. ص 90
11-
در ايام عادت ماهانه فقط آميزش نكنيد
از امام صادق(ع) سؤال شد: هنگامی كه زن حايض شد، آيا برای
نزديكی كردن با زنش حلال است؟ حضرت فرمود:"هر چيزی غير از فرج
اشكال ندارد". سپس فرمود:"به درستی كه زن وسيلهی خوشی و
بازيچهی مرد است." ص 99
12-
بچه در متعه برای زن است
محمد بن مسلم گويد: از امام صادق(ع) پرسيدم: چنانچه زنی در
متعه پس از آميزش حامله شد، حكم آن چيست؟ حضرت فرمود:"آن بچه
برای زن میباشد."
توضيح مؤلف: يعنی بچه متعلق به زن میباشد و مرد در قبال آن
هيچ گونه مسئوليتی ندارد. ص 120
-----------------------------------------------------------------
[1] - كليه نقل قولها از كتاب: قانون قوه باه تاليف، محمد
ابراهيم آوازه (رضوی) انتشارات سلسه قم، ايميل
selseleh_pub@hotmail.com |