ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

توصیه جواد لاریجانی به احمدی نژاد

چند ساعتی هم بد نیست فکر کنید!

سایت "منتقدان جوان"، بخش هائی از یک سخنرانی محمد جواد لاریجانی، معاون سابق وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی و برادر علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس هیات مذاکره کننده اتمی ایران را منتشر کرده است. اگر این سخنان را، نظر علی لاریجانی هم بدانیم، آنوقت گوشه آن پرده ای را بالا زده ایم که در آنسوی آن سرداران و دولتی ها و برخی روحانیون گریبان هم را گرفته اند. بخوانید:

«محمدجواد لاریجانی» رئیس موسسه فیزیک نظری با انتقاد از «کار زیاد اما بدون فکر» رئیس جمهوری و وزرای دولت نهم گفت: دولتمردان دولت نهم زیاد کار می‌کنند، اما کار زیاد فرد را از فکر ناب دور می‌کند. بنابراین من از احمدی‌نژاد و وزرا می‌خواهم به جای این همه کار زیاد، ساعاتی را هم به تفکر اختصاص دهند.

وی که در دیدار نخبگان گروه‌های پزشکی با وزیر بهداشت سخن می‌گفت، افزود: می‌خواهم انتقادی از دولت نهم داشته باشم، فکر ناب مثل مروارید است که کار و مشغله زیاد آن را دفن می‌کند، من از رئیس جمهور و وزرا می‌خواهم که به جای این حد از کار، ساعاتی در روز را هم به فکر کردن اختصاص دهند

رئیس پژوهشکده دانش‌های بنیادی تصریح کرد:  فکر کردن هم خودش کار است، فکر خوب کار وزیر را زیر و رو می‌کند اما وزیری که زیر چرخ کار له می‌شود نمی‌تواند دغدغه فکر ناب داشته باشند.