خمینی ما را به آزادی ، استقلال و جمهوری اسلامی رهنمون ساخت.
با رفتن او آیا به دوران جاهلیت ستم شاهی بر می گردیم؟
انقلاب اول،
نفی استبداد داخلی و رسیدن به فجر آزادی بود.
انقلاب دوم،
نفی استعمار خارجی و رسیدن به استقلال بود.
اما متحجران و واپسگرایان می روند، نهضت خمینی را تحریف کنند،
عادات ملوکانه و شاهانه جایگزین شود، قدرت مداران و امرا برای
مردم تعیین تکلیف کنند، عده ای می خواهند واژه حکومت اسلامی را
جایگزین جمهوری اسلامی کنند، عده ای رأی مردم را فاقد مشروعیت
می دانند و صراحتاً اعلام می کنند عوام الناس نمی فهمند و
استدلال می فرمایند اگر عوام الناس می فهمیدند که علی خانه
نشین نمی شد!
در واقع با کلمه حقی مقصود باطلی را دنبال می کنند، فرهنگ تملق
و چاپلوسی را ترویج و نقد و نقادی را تعطیل کرده اند، خطوط
قرمز هر روز بیشتر و بیشتر می شود، در آغاز خطوط قرمز محدود
به رهبری و مراجع تقلید بود، اما امروز خطوط قرمزبه مواضع و
جملات در طرحها و لوایح و غیره توسعه یافته است. دیگر قبل از
طرح هر مطلب علمی و فکری باید استعلام کرد تا به قبای کسی
برنخورد، جملاتی از کلام نورانی امام غیر قابل قرائت است و اگر
شما آنرا قرائت کنید . . . !
دیگر خطبه مالک اشتر فراموش شده است و بسیاری از رجال تحمل
خطبه مالک اشتر را ندارند! آنروز طاغوت تحمل
روضه سیدالشهداء
را نداشت که سخن از ظلم و ظالم بود، امروز
خطبه شقشقیه
قابل تحمل نیست. تبین مردم سالاری دینی که سنت نبوی و سیره
علوی است مطرود است! تشریفات وتجملات با بودجه بیت المال بیداد
می کند، دستبوسی و پابوسی رواج یافته است و آنگاه که وصیت نامه
سیاسی الهی امام توسط یادگار امام تذکر داده می شود، بجای پاسخ
منطقی ومستدل به هتک حرمت و هجو رو می آورند. هر کس در
برابرشان سخن بگوید با آبرویش بازی می کنند و این است بازگشت
به جاهلیت پس از رحلت امام.
و انقلاب سوم، که احیای اسلام ناب محمدی (ص) و اندیشه ی
امام راحل (قدس سره)است ضرورت می یابد. آیت الله توسلی در حال
دفاع از اندیشه امام و مقابله با هتک و هجو و با چهره ی گریان
و نالان از نا مردمی ها ما را وداع گفت. و حقاً اولین شهید
انقلاب سوم است و انقلاب سوم با هدف احیا و بازگشت به اندیشه
های امام راحل بایستی پیگیری شود. انقلاب سوم اعاده و تکمیل
شعار انقلاب است و مردم را دوباره به صحنه میآورد و با
جمهوریت سه رکن اساسی انقلاب را کامل می کند. (استقلال –
آزادی – جمهوری اسلامی ) باید چون امام به مخالفان نیز اجازه
ابراز عقیده داد، باید بتوان تمامی مسئولان را نقد منصفانه و
مؤدبانه کرد، باید جلوی هتاکی، فحاشی و هجو را گرفت، باید
کسانی را که با استفاده از تریبون های ملت اتهام می زنند
محاکمه کرد، باید دروغ را ریشه کن کرد، باید ترس را از دلهای
مردم زدود که بتوانند بدون دغدغه خاطر با تمامی مسئولان سخن
بگویند و به تعبیر حضرت علی علیه السلام : باید رعیت بدون لکنت
زبان با امیر سخن بگوید . |