ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  تهديد منتقدان دولت
از سوی سرلشکر فيروز آبادی
 
 
 
 

 

روز گذشته، سرلشكر پاسدارحسن فيروزآبادی در جمع فرماندهان عالی‌رتبه‌ ارتش و سپاه و كاركنان ستاد كل نيروهای مسلح، بمناسبت هفته دولت کارنامه زير را برای دولت احمدی نژاد بر شمرد:

- ايشان شعارهای حضرت امام را زنده و سياست‌های رهبری را سرلوحه‌ اقدامات خود قرار دادند؛ يعنی پرچم ولايت فقيه را در اين كشور بالاتر برد و عزيزتر كرد.

- اين دولت فاصله‌ دولت و ملت را كه در دهه‌ اخير بيشتر شده بود از ميان برداشت.

- تحول در روند اقتصادی كشور ايجاد كرد و اقتصادی كه سال‌ها می‌رفت به سمت دوری از حقوق و معيشت مردم، امروز عملا اقتصاد مسير مردمی را می‌پيمايد.

- برخورد قاطع با مزاحمان جامعه و اشرار و اوباش كه طی دهه گذشته بنام آزادی‌ها، ميدان پيدا كرده بودند.

- كنترل روند افسار گسيخته تورم، موفقيت نسبی اين دولت است،

- اهتمام به امور جوانان در همه‌ ابعاد مخصوصا ايجاد شغل و فراهم كردن پيش زمينه‌های لازم برای اشتغال و ازدواج جوانان

- كار شبانه‌روزی و تصميمات اساسی برای برداشتن موانع و ايجاد سرعت در انجام امور اداری و مالی مردم در وزارتخانه‌ها و بانكها

- تقويت زيربناهای فرهنگی، اقتصادی و سياسي

- فعال كردن سياست خارجی

سرلشکر فيروز آبادی که عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز هست، در ادامه اين سخنرانی ضمن تهديد منتقدان دولت گفت:

جبهه‌ كفر، شرك و نفاق در برابر رئيس جمهور ايستاده‌اند و در كار او كارشكنی می‌كنند. از رفتارهای آمريكا و اروپا و ديگران همه آگاهيم، مظلوميت اين دولت اينست كه جريانات سياسی داخلی و وسايل ارتباط جمعی داخلی نيز با او نامهربانی می‌كنند و جبهه‌ای برای تضعيف دولت و جنگ روانی عليه آن تشكيل داده‌اند. بايد هوشيار باشيم؛ برخی جناح‌های سياسی داخلی كه كارگزاران انقلاب اسلامی هستند و دست‌اندركار بعضی وسايل ارتباط جمعی و همه ما آن‌ها را خودی می‌دانيم، جريان سايه تشكيل داده‌اند. اين جريانات سايه نه تنها با دولت همكاری نمی‌كنند بلكه از طريق يارگيری‌های خود برای دولت كارشكنی و جنگ روانی و با دشمنان و بعضا خواسته و ناخواسته همراهی می‌كنند. همه بايد بدانند كه اين دولت محبوب رهبر و ملت است .