ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  گزارش پيک نت از مجلس ختم بهاء الدين ادب  
 
 
 

 

مجلس ختم بهاء الدين ادب نماينده مجلس ششم از سنندج در مسجد نور واقع ميدان فاطمی بود روزگذشته برگزار شد. بنا بر گزارشی که از اين مراسم برای پيک نت ارسال شده آمده است:

جمعيت فوق العاده زيادی در اين مراسم شرکت کردند، به شکلی که ترافيک سنگينی  ايجاد شده بود. مراسم از ساعت 3 و نيم تا 5 اعلام شده بود. بعد از قرائت قرآن مجری برنامه مهندس جمال الدين طاها از حضور همه شرکت کنندگان تشکر کرد.

جلال طالبانی رئيس جمهور عراق – مسعود و نچيروان بارزانی که هدايت دولت خود مختاز کردستان عراق را برعهده دارند نمايندگانشان را همراه با پيام تسليت به مجلس ختم فرستاده بودند.

محمد رضا شجريان – مهدی کروبی – باهنر – مهر عليزاده – موسوی لاری – عبدالله نوری – وزير مسکن سعيدی کيا – دعائی – کلانتری – رمضان زاده – زنگنه – يحيی صادق وزيری ( وزير دادگستری کابينه شاپور بختيار ) از چهره های شناخته شده حاضر در مجلس بودند. قاليباف شهردار تهران نيز يک تاج گل فرستاد.

بهادر ادب  پسر ادب  از کليه شرکت کنندگان تشکر کرد و مطالب خيلی زيبا و دلنشينی گفت .

سپس شاه ويسی استاندار اسبق کردستان  و سفير ايران در يونان  سخنرانی کرد که در طی سخنرانی به رد صلاحيت ادب در انتخابات مجلس هفتم توسط شورای نگهبان نيزاشاره کرد و در نهايت به کردی گفت زنده باد کُرد (هه ر بژی کورد). پس از پايان سخنرانی جمعيت با کف زدن سخنران و گفته هايش را تائيد کردند. حجت الاسلام اعتمادزاده نيز سخنرانی کرد . بعد از اعتمادزاده، سخنگوی دولت خاتمی و قائم مقام جبهه مشارکت "رمضان زاده" سخنرانی کوتاهی کرد .

تلويزيون کردستان عراق با بسياری از شرکت کنندگان دراين مراسم مصاحبه کرد.

يکی از سخنرانان اعلام کرد که با وجود 8 سال سابقه شرکت در مجالس ختم اين اولين بار است که از مردم خواهش می شود کسانيکه زودتر آمده اند بروند تا جا برای بقيه ای که بيرون منتظرند باز شود!