جهان و ايران

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

نماز جمعه نرم و رنگی در تهران

سید احمد خاتمی نرم نرم تمرین نشستن روی قالیچه رنگی احمد جنتی را می کند

جمهوری اسلامی به تار موی

هاله اسفندیاری بند است!

تمام درد آقایان، جامعه مدنی، مطبوعات آزاد، دمکراسی، تشکل های کارگری، کانون های صنفی و انجمن های دانشجوئی است و به زعم آنها، آقای بوش روی این تخم ها در کاخ سفید نشسته تا جوجه های رنگی در بیآید! پاسخ به این که چرا چتر نظامی که با رای 99 در صد مردم ایران جانشین نظام شاهنشاهی وابسته به امریکا شد، پس از نزدیک به سه دهه کارش به جائی رسیده که چهارتا موسسه امریکائی و گیس سفیدی مثل هاله اسفندیاری می توانند در آن انقلاب رنگی و نرم راه انداخته و به جای پنجره، از دروازه برگردند، بسیار شنیدنی تر از پخش اعتراف گیری هاست. مملکتی که در یک شب و به بهانه سهمیه بندی بنزین شعله های خشم از دهها شهر بزرگ و کوچک آن زبانه می کشد، کجا گوش مردمش بدهکار اعتراف گیری است؟

 
 
 
 
 

سيداحمد خاتمی که یک شبه از حجت الاسلامی در خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی تبدیل شده است به آیت الله(!) تا بتدریج افکار عمومی آماده نشستن ایشان بر صندلی احمد جنتی در شورای نگهبان شود، خطبه های نماز جمعه دیروز تهران را خواند. احمد خاتمی در این خطبه ها به اعترافات تلویزیونی هاله اسفندیاری  اشاره کرد و همان نتیجه ای را از این اعترافات گرفت که خود بارها در نماز جمعه تهران اشاره به آنها کرده بود و در اصل ماجرای اعتراف گیری را برای اثبات ادعاهای امثال او ترتیب دادند. یعنی دمکراسی مساویست با براندازی و ابزار این براندازی هم مطبوعات و سازمان های غیر وابسته به دولت، که در دوران اصلاحات رونق گرفتند. شلیک هم از خمپاره یورش فرهنگی غرب صورت گرفته که بارها رهبر به کشف آن افتخار کرده است.

نه رهبر تا حالا پاسخ داده و نه امثال احمدخاتمی و احمد جنتی و دیگر هم اندیشان آنها پاسخ داده اند:

- دیوارهای سنگر آن فرهنگ اسلامی که شما مدافع و مروج و پاسدار آن شده اید، چرا و چگونه فرو ریخته که به این آسانی فرهنگ غربی به آن یورش می آورد و تا آستانه فتح آن پیش می رود و بی وقفه از آن می نالید؟

- کار به کجا کشیده که نظام موجودیتش به چند تار موی امثال هاله اسفندیاری بند است؟

- آن چه زمین نرمی است که به این آسانی می توان درآن تخم رنگی پاشید و فورا محصول گرفت؟

حال بخوانید رجز خوانی احمد خاتمی در نماز جمعه تهران را:

«اعترافاتي كه مجريان سياست‌هاي آمريكا در اين برنامه داشتند، اثبات كرد آمريكا نه تنها در ايران بلكه در كشورهاي ديگر مستقل دنيا به دنبال پروژه‌ كودتاي نرم يا انقلاب مخملي بوده است كه البته در برخي از كشورها مثل صربستان و اوكراين به نتيجه هم رسيدند، اما در ايران آنچنان كه توطئه‌هاي ديگرشان ناكام ماند، در اين عرصه هم ناكام ماندند.

مبناي كودتاي نرم يا انقلاب مخملي بر اشاعه‌ فرهنگ حكومتي غرب در قالب جامعه‌ به اصطلاح مدني بوده است.  وظيفه‌ اصلي كودتاچيان در كودتاي نرم ايجاد شكاف ميان ملت و حاكميت از طريق جذب و سازماندهي افراد خاص و راه‌اندازي جنگ تبليغاتي در جامعه است. پايگاه عملياتي اين كودتا مجموعه‌اي از مطبوعات، محافل روشنفكري و نفوذ در داخل گروه‌ها و تشكيلات دانشجويي و به راه انداختن جريان‌هاي فمينيستي و مشابه آنها بوده است. »

نماز های جمعه مثل سخنرانی های رهبر یکطرفه است. یعنی کسی حق ندارد درجا بلند شده و از سخنران سئوال کند. همه باید گوش باشند و اگر اعتراض و سئوالی دارند هم آن را ببرد خانه هایشان. اگر غیر از این بود، درهمین نماز جمعه احمد خاتمی به آسانی می شد در باره بخش دیگری از سخنرانی او نیز پرسید:

آن که میان ملت و حاکمیت شکاف ایجاد کرد، اتفاقا طیف خود شماهاست. یعنی حاکمیت شما خود به خود حسابش از حساب ملت جدا شده، اگر نشده بود که نباید از امثال هاله اسفندیاری و انقلاب رنگی و براندازی نرم و یورش فرهنگی سفت در فغان بودید. خانه از پایه ویران شده، بیهوده در خیال نقش ایوان نباشید!