ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

نامه محرمانه به آژانس اتمی

از بیم حمله نظامی

ایران اطلاعات اتمی خود را

از این پس به آژانس نمی دهد

فصل جدید سیاست خارجی- جنگی در جمهوری اسلامی که در آغاز سال نو و با نطق رهبر در مشهد کلید خورده بود، با آخرین اطلاعاتی که پیرامون قطع ارتباط ایران با آژانس جهانی انرژی اتمی و در واقع خروج ایران از این سازمان انتشار یافت، وارد چالش نوینی شد. این درحالی است که ماجرای گروگانگیری ملوانان های انگلیسی نیز برگی از همین دفتر جدید است. حادثه ای که سپاه و بسیج از یک سو و دولت و شورای امنیت ملی از سوی دیگر و هر دو با هدایت رهبر سعی می کنند به تقلید از ماجرای تصرف سفارت امریکا، آن را از شاهکارهای انقلابی رهبر معرفی کنند. فعلا از دل این شاهکار نزدیکی بیش از پیش اعراب به اسرائیل( نتیجه عملی کنفرانس اتحادیه عرب در عربستان سعودی) و متحد شدن در برابر ایران و همسوئی قطعی تر اتحادیه اروپا با امریکا علیه ایران بیرون آمده است. مظلوم نمائی انگلستان روی همین موج درحرکت است. کشوری که خود از متهمین درجه اول دخالت نظامی در عراق است، اکنون و سوار بر موجی که نابخردی های رهبری جمهوری اسلامی سرگرم آنست به مدعی تجاوز ایران به آب های عراق و دخالت در ماموریت های محوله شورای امنیت به انگلستان تبدیل شده است!

در ارتباط با آخرین رویدادهای مربوط به فعالیت های اتمی ایران و فصل جدید سیاست جنگی- اتمی که رهبر چارچوب آن را در سخنرانی مشهد اعلام داشت، خبرگزاری اسوشیتدپرس اعلام داشت که جمهوری اسلامیَ طی نامه محرمانه ای که روز جمعه(امروز) از طریق بخش داخلی وب سایت آژانس انرژی اتمی با امضای علی اصغر سلطانیه به وین ارسال کرد، اعلام داشت که به دلیل نگرانی از حمله آمریکا و اسراییل به ایران تصمیم گرفته از این پس از در اختیار گذاشتن اطلاعات به آژانس خودداری کند، زیرا نشت اطلاعات از آژانس به خارج که به دفعات اتفاق افتاده وتهدیدهای نظامی آمریکا و اسرائیل که بارها اعلام کرده اند  اقدام نظامی روی میز قرار دارد.

بنابراین با ادامه تهدید های نظامی برای ایران هیچ گزینه ای باقی نمانده است جز آنکه برای حفظ امنیت خود کلیه اطلاعات محرمانه خود را که در جنگ مورد استفاده قرار می گیرد را دور از دسترس آژانس قرار دهد.