ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

 

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

http:// rense.com

سناریوی 12 مرحله ای

بمباران اتمی ایران

نوشته تام ديمتر

 

 در  روز 15 نوامبر 2006 بر كنگره و مردم آمريكا آشكار نشد چگونه بوش و چیني طرح مخفي 12 قسمتي حمله به ايران را كه قبلا تصويب شده بود به جريان انداختند.

طرح تجاوز امریکا به ايران كار را بدانجا رسانده كه رهبران جهان از پوتين شخص اول روسيه تا رهبر جمهوری اسلامی در تلويزيون ها بگویند در صورت ادامه طرح بوش او را با واكنشي سخت در جهان مواجه خواهند ساخت.

مردم ايالات متحده و اعضاي ساده لوح كنگره از آنچه مي گذرد غافلند و كوركورانه از بازي سياسي با قطعنامه هايي كه الزام آور هم نيستند حمايت مي كنند.

طرح 12 قسمتي همان طرحی است كه بوش و چیني با استفاده از آن فرمان اشغال عراق را صادر کردند. آنها اكنون دقيقا همان كار را با ايران مي كنند .

در فاصله 90 تا 120 روز كه در وحشت و نوميدي خواهد گذشت بوش و چیني نخستين "ابر قارچي" ناشي از انفجار هسته اي را پس از هيروشيما و ناگازاكي دقيقا به همان دليل كه هيچ فرد عاقلي  باور ندارد بوش و چیني تا حد انفجار سلاح هسته اي ديوانگي به خرج دهند به نمايش خواهند گذاشت.

سه اصل بنيادي كه بوش و چیني را متقاعد ساخته حمله به ايران با موفقيت زيادي روبرو مي شود به شرح زير است :

1- بوش و چیني كاملا مطمئن هستند كه هيچ كس در آمريكا و از جمله در كنگره احتمال حمله اتمي به ايران را باور ندارد. به اين خاطر تمام مردم جهان و رهبران ملي مي دانند استفاده پيشگيرانه از سلاح هسته اي عملي جنون آميز است و هيچ رهبر عاقلي جرئت انجام آن را ندارد. بنا بر اين هيچ رهبر ملي احتمال حمله به ايران را جدي نمي گيرد.

به عنوان مثال ملت هايي چون ايران، كره شمالي و سوريه جرئت مي كنند آشكارا بر مقابله های خود بدون ترس از  يك عمل تلافي جويانه اتمي ادامه دهند. نگاه کنید به اشغال عراق و نفت آن کشور که هزينه50 ميلياردی اشغال این کشور را تامین کرد.

2- تاريخ نشان داده است که در شرايط جنگي مردم امریکا پشت رئيس جمهوري مي ايستند و از آن جا كه سطح مقبوليت بوش و چیني در داخل و خارج به علت شكست در عراق و افغانستان پائين آمده،؛ آنها امیدوارند با حمله اتمی به ايران محبوبيت آنها به شكل فوق العاده اي افزايش خواهد یافت.

3- هر كس و از جمله بوش و چیني مي دانند كه ما از نظر نظامي در جهان آن قدر پخش شده ايم كه قادر نيستيم با "پوتين ها و تانك هاي سنتي" از زمين به ايران هجوم ببریم و علاوه بر آن شكست نظامي فضاحت بار ما در عراق و افغانستان باعث شده بوش به اين نتيجه برسد كه ترس از او به عنوان ابرقدرت ديگر وجود ندارد.

اين همان دليلي است كه بوش و چیني را به اين باور رسانده که تنها راهي كه مي تواند وضعيت سابق  ابرقدرت منحصر به فرد جهاني را باز گرداند آن است كه "قدرتمندترين" رهبر جهان با عمليات داريوش دو بمب اتمي بر ايران بيفكنند و اين كار موقعيت بوش را به عنوان قدرتمندترين رهبر جهان به او باز مي گرداند.

اينجا خواهيم ديد نقشه 12 مرحله اي كه قبلا به جريان انداخته شده است چگونه به كار گرفته مي شود و نتيجه آن نخستين جنگ هسته اي و بزرگترين فاجعه انساني در طول تاريخ خواهد بود.

 

حمله اتمي به ايران 12 مرحله دارد:

 

مرحله اول: با ايجاد يك بحث گمراه كننده در سطح ملي توجه كنگره و راي دهندگان به افزايش يا كاهش نيروها در عراق جلب مي شود و كنگره، رسانه هاي خبري و راي دهندگان مشغول خواهند شد.

مرحله دوم: بوش و چیني كاملا آگاهند كه پنجمين موج مانند چهار موج قبلي شكست خواهد خورد و باعث مي شود هنگامي كه آنها مخفيانه مشغول پيش بردن طرح حمله اتمي به ايران هستند آمريكايي ها و مردم جهان مشغوليتي ديگر داشته باشند.

مرحله سوم: وقتي توجه همگانی روی افزايش نيروها در عراق متمركز شد، يك هجوم پيشگيرانه بر ضد حاكميت سومالي به بهانه دستگيري تروريست خطرناك با 9 سال سابقه فعاليت انجام خواهد شد. ولي در حقيقت منظور سنجش افكار عمومي، كنگره و مردم جهان برای هجوم پيشگيرانه ديگر است تا  اين عمل زمينه ساز حمله پيشگيرانه به تاسيسات هسته اي ايران شود.

مرحله چهارم: اگر نقض حاكميت سومالي سر و صداي چنداني بر پا نكرد، آن گاه تحريك ايران  با كشتن و زنداني كردن اتباع و نمايندگان ايران در عراق به بهانه كمك به شورشيان و حمله مستقيم به نيروهاي آمريكايي و نقشه پنهاني براي حمله به آمريكا آغاز مي شود. اين برخورد با نمايندگان ايراني كه از قبل هم در عراق بوده و با قوانين بين المللي حمايت مي شوند روش صريحي براي بر انگيختن ايران است.

مرحله پنجم: دو كاروان حامل سلاح بي سر وصدا به منطقه اي كه مملو از موشك هاي پاتريوت است فرستاده مي شوند. آنها در سري ترين بخش محموله  خود سلاحهاي پيشرفته اتمي در جنگ، بنام "موشك هاي سنگر شكن"با خود دارند و اين عمل مخفيانه بر ضد امتناع ضمني كنگره از توسعه دادن و پرداخت هزينه هاي اين سلاحهاست. سلاح هائی كه به شكل باورنكردني خطرناك هستند و مي توانند در دستان تروريست ها و ديگر دشمنان آمريكا در سراسر جهان قرار گيرند، صورت مي گيرد.

مرحله ششم: آماده سازي مردم آمريكا و سراسر جهان در خصوص حمله اتمي به ايران با تذكرات اتفاقي بوش بخصوص در پيام ساليانه سال 2007 كه در آن از ارسال موشك هاي پاتريوت و كاروان هوايي حامل سلاح سخن مي گفت.

مرحله هفتم: اگر سر و صداي چنداني در آمريكا يا جهان در اعتراض به حمله پيشگيرانه اوليه در سومالي بر پا نشد، دومين حمله به سومالي براي بي رمق كردن خشم مردم در برابر حمله هاي بعدي، بخصوص حمله پيشگيرانه صليبي به تاسيسات هسته اي ايران صورت خواهد گرفت.

مرحله هشتم: يك هجوم پيشگيرانه كاملا غير قانوني از هوا با بمب هاي معمولي به بهانه نقض قوانين بين المللي در خصوص 300 دستگاه جديدي كه ايران جديدا در تاسيسات هسته اي خود به كار گرفته انجام خواهد شد.

مرحله نهم: دومين حمله پيشگيرانه  هوايي با يك هواپيماي حامل سلاح هسته اي با در نظر گرفتن واكنش مردم  جهان و نيز ايران و كره شمالي به اين حمله صورت خواهد گرفت.

مرحله دهم: اگر كره شمالي تهديد به اعزام يك ميليون سرباز به سئول كه فقط در 30 مايلي مرز است، نمايد يا واقعا اقدام به اين كار  كند و حتي اگر به فكر اين كار هم بيفتد ما فقط 37000 سرباز در مقابل آنها داريم. براي نخستين بار در تاريخ ما ناچار خواهيم بود  از بين نيروهاي ويژه عملياتي كه ماههاست در ايران در گيرند حمله اي به مراكز هسته اي ايران توسط موشك هاي سنگر شكن كه مخفيانه در حال توسعه هستند انجام دهيم.

 

مرحله يازدهم(پيش بيني غلط ايران، سوريه و كره شمالي):همه رهبران كشورها و از جمله ايران و كره شمالي مطلقا معتقدند يا قانع شده اند هيچ رهبر عاقلي از سلاح هسته اي بر ضد كشورهاي ديگر استفاده نمي كند. بدبختانه هيچ كس  جنون حاکم بر کاخ سفید را به حساب نمي آورد.

همه متخصصان نظامي، سياستمداران، دانشمندان و سخنگويان متفكري كه مي گويند به دليل آن كه امكانات نظامي ما به شكل نوميد كننده اي در سراسر جهان پخش شده است،  به ايران حمله نمي كنيم،  به دليل زير بر خطا هستند:

توهم عظمت و قدرت حاکم برکاخ سفید كه می گوید جهان از ما بعنوان آزادي بخش با گُل استقبال خواهد كرد. آنها می گویند که ما فقط  دو بمب اتم از طريق هوا رها مي كنيم و بقيه كار با حمله موشكي از طريق زمين خواهد بود و كل جهان در برابر قدرت نظامي ما به زانو در خواهد آمد.هيچ كس قدرت مقابله نخواهد داشت و امریکا تنها ابر قدرت نظامي جهان خواهد شد. بوش و چیني معتقدند همه ملت ها در برابر قابليت هاي موشك اتمي به شدت مرعوب خواهند شد و اين ترس نيروهايشان را هر چقدر هم پر شمار و قدرتمند باشند بي اثر خواهد كرد. کاخ سفید تحت سلطه بوش و چینی براین باور است که استفاده از سلاح هاي اتمي از هوا و زمين تمام مخالفان را باید شامل شود. ايران، كره شمالي، سوريه و چاوز در ونزوئلا. استفاده از سلاح اتمی همه آنها را مجبور خواهد كرد فورا مطيع  شده  و تحت كنترل قرار گيرند و به تهديد اتمي پایان داده خواهد شد و امریکا با بدست آوردن موقعيت منحصر به فرد نظامي درجهان قادر است هر مخالف واقعي يا احتمالي خود را در هم شكشته و كنترل كامل  نفت و گاز در خاور ميانه و هر جاي جهان را به دست گيرد.

مرحله دوازدهم: كنگره از گذراندن يك مصوبه قانوني در خصوص توقف جنگ يا قطع منابع مالي آن واهمه دارند و توان مخالفت با طرح تجاوز به ايران را ندارد.