ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

اعتراف رئیس جمهور در کیلان

مردم ایران، بعد از 30 سال

هشتشان گروه نهشان است

 
 
 
 

احمدی نژاد به گیلان سفر کرده و در شهر رشت برای مردم سخنرانی کرد. او در این سخنرانی دلائل بحران اقتصادی در امریکا و اروپا را اینگونه اعلام کرد:

آنها احکام الهی، عدالت، ‌‏پاکی و حلال و حرام را از عرصه اقتصاد برداشته‌‏اند. همه دزدی‌‏ها، رشوه‌‏ها و ‌‏زیرمیزی‌‏ها را با فرمول‌‏ها و تئوری‌‏ها به نام علم و برنامه بر ملت‌‏ها و ملت خودشان حاکم کرده‌‏اند. آن ظلم و این حلال و حرام کردن و در نوردیدن مرزهای الهی آنها را به این روز انداخته است. آنها هر هفته 100 میلیارد دلار به جیب سرمایه‌‏داران تزریق می‌‏کنند تا شرایط‌‏شان بهبود یابد اما باید بدانند این سرنوشت همه کسانی است که در مقابل دعوت الهی ایستادگی می‌‏کنند.

(با اطمینان می توان گفت همه آنها که پای صحبت احمدی نژاد در گیلان نشسته بودند و یا اگر متن کامل این صحبت های او از سیمای جمهوری اسلامی پخش شود آن را می شنوند، یک دل و یک زبان خواهند گفت: اگر استدلال اینست، که ایمان سالهاست از ایران رخت بربسته! چون تمام آنچه که او می گوید، درست همان است که درجمهوری اسلامی حاکم است!)

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنرانی خود زمزمه جیره بندی بنزین و نفت را آغاز کرد. یعنی پیش بینی تصمیم جدید امریکا و متحدان اروپائی آن برای جلوگیری از فروش بنزین به ایران که اوباما کاندیدای دمکرات ها درانتخابات امریکا وعده آن را داده است. همچنین سقوط ادامه دار قیمت نفت در جهان که چون آواری بر سر ایران فرود آمده است. او که دولتش با بی لیاقتی کامل نفت بشکه ای 120 دلار را تبدیل کرد به واردات بی در و پیکر به ایران و نابودی تولید و صنعت داخلی، حالا باید خود را با نفت زیر قیمت 60 دلار تطبیق بدهد. رئیس دولت در سخنرانی خود این حداقل صداقت و صراحت را با هم با مردم نداشت که بگوید این سخنان را به چه دلیل می گوید و چه آواری درحال فرود است.

احمدی نژاد گفت:


امروز با وجود 70 میلیون جمعیت و 8/1 میلیون بشکه نفت، معادل 4/2 میلیون بشکه نفت و گاز طبیعی در کشور مصرف می‌‏شود یعنی روزانه بیشتر از تولید نفت خام که 2/4 میلیون بشکه نفت است، مصرف انرژی داریم.این انرژی معادل مصرف انرژی کشوری است که نزدیک به 3 برابر ما وسعت و 8 برابر ما جمعیت دارد.

این میزان انرژی بر اثر نبودن برنامه سالم سوخت است. با قیمت‌‏های امروز روزانه 80 میلیارد تومان را می‌‏سوزانیم در حالی که اگر با برنامه و استاندارد مصرف کنیم باید حدود یک سوم مصرف می‌‏کردیم. روزانه حدود 50 هزار میلیارد تومان مصرف و ائتلاف انرژی داریم.

 

احمدی نژاد در ادامه همین سخنرانی که نسخه نجات بشریت را در آن پیچید و از پیشرفت درایران و ضرورت عدالت درجهان سخن گفت، کارنامه 30 ساله جمهوری اسلامی که را که 25 سال آن تحت ریاست جمهوری و سپس رهبری علی خامنه ای بوده اینگونه ترسیم کرد:

بسیاری از مردم ما زندگی لب مرزی دارند. یعنی حقوق آنها فقط کفایت زندگی روزمره را می‌‏کند. اگر یک نوسانی به هر دلیلی در قیمت‌‏ها رخ دهد زندگی شان دچار اختلال می‌‏شود و درواقع به قول خودمان همیشه 8 شان گروه 9 شان است. 50 سال عده‌‏ای این یارانه را بردند، حالا بگذارید 10 ، 20 سال هم همه مردم ببرند.

(همه دست اندرکاران امور اقتصادی می دانند که این ترفند احمدی نژاد صرفا برای همسوئی با بانک جهانی و صندوق بین المللی پول است که مخالف سر سخت رایانه و سوبسید اند و به تمام کشورهای جهان سوم و جمهوری های بیرون آمده از دل شوروی همین فرمول را دیکته کرده اند.)