ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

پارک ویژه بانوان

تحت محافظت مردان انتظامی

 از بیرون، زنان انتظامی در درون

 
 
 
 

بوستان ویژه زنان با دو حلقه گارد انتظامی زنانه و مردانه تحت حفاظت قرار گرفت! 10 پلیس زن در این پارک مستقر می شوند و 2 واحد گشت پلیس مردانه در بیرون این بوستان، یا پارک، مواظب زنان داخل پارک، اعم از زنان گردش کننده و 10 پلیس زن مواظب آنها می شوند.

معاون امنیت نیروی انتظامی تهران که این خبر را در مصاحبه با خبرگزاری خودی "فارس" اعلام داشت، از اعلام آدرس محل بوستان بانوان پرهیز کرد. به این ترتیب هنوز برای همگان آدرس پارک بانوان مشخص نیست که این بدلیل مسائل امنیتی جنسی است! درحالیکه در یک برنامه تلویزیونی شمار این پارک ها 6 پارک اعلام شد.

از درون این پارک ها چه چیز ویژه ای سر برخواهد آورد، آینده نشان خواهد داد، اما فعلا برای آنکه مردان در اطراف آنها ازدحام نکنند و کار از کنترل خارج نشود آدرس آنها را حتی برای زنان تبلیغ نمی کنند!

معاون امنیت نیروی انتظامی تهران در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:

سرقت کامیون های باری و وانت‌بار 2 درصد و سرقت موتورسیكلت 11 درصد و كیف‌قاپی 11 درصد افزایش یافته است! البته آمار قتل، سرقت مسلحانه و سرقت به عنف نسبت به سال گذشته تغییری نداشته‌است.

در 3 ماهه اول امسال به طور میانگین هر ماه حدود 13 نفر در تهران به قتل رسیده اند. در همین مدت- سه ماهه اول سال- 22 مورد  سرقت مسلحانه ثبت شده است. طی 3 ماهه اول سال جاری 2 میلیون و 717 هزار و 537 تماس تلفنی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده است. یعنی به صورت میانگین در هر 3 ثانیه یك تماس با این مركز برقرار شده است. میزان تماس‌های امسال نسبت به سال گذشته 200 هزار باز افزایش داشته است.