گزارش تایمز مالی
بازار سیاه ایران
در انتظار اعلام جیره بندی بنزین

 

خبرگزاری "ریانووستی" روسیه
بهار 89 در ایران
با حمله نظامی آغاز خواهد شد؟

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

25  اسفند

1388

16 مارس

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

میرحسین موسوی:
شناسنامه جنبش سبز
راهپیمائی عظیم 25 خرداد است

اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی و تعدادی از جوانان جبهه مشارکت با میرحسین موسوی دیدار کردند. این دیدار بدنبال جلوگیری از برگزاری کنگره این حزب صورت گرفت. میرحسین موسوی در این دیدار گفت:

اوج حضور مردم راهپیمایی در روز 25 خرداد بود که باید تاکید و تکرار زیادی روی آن کرد و نگذاشت به فراموشی سپرده شود. نوع اجتماع و حرکت مردم در آنروز نشانگر نظم و نشاط و مراقبت بود و مردم مراقب شعارهای خود و مواظب همدیگر بودند و متاسفانه آن حادثه تلخی که در انتها رخ داد آنروز پرشکوه را تلخ کرد. باید بیش از این به این واقعه و روز پرداخت تا ماهیت مردمی و سبز این جنبش برای همگان و آیندگان روشن شود . خوشبختانه به رغم اتفاقات تلخی که در این 9 ماه رخداده است روحیه مردم همانند آنروز حفظ و وجه مسالمت آمیز و مدنی جنبش برجسته شده و عمق گرفته است. اگر تشکلات مردمی امکان فعالیت داشته باشند لازم نیست مردم به خیابان ها بیایند و اگر در خیابان ها هم حق آنها پایمال نشود و خشونت اعمال نشود مردم آرامش خود را حفظ می کنند.

اگر جنبش بخواهد پیش برود و عقبگرد نداشته باشد باید دامنه اهدافش را در بین مردم توسعه داد، هم در میان اقشار مختلف مردم و هم در شهرهای مختلف، باید مسائل اقتصادی را برای مردم توضیح داد، باید به مردم نشان دهیم که برای کم شدن فشار اقتصادی، برای ثبات زندگی، برای کاهش طلاق و بسیاری مشکلات دیگر و کاهش اسیب های اجتماعی به اصول قانون اساسی برگشت. این را مردم باید حس کنند. نباید حس کنند این جنبش فقط در رای مردم خلاصه شده است و تنها خشم ناشی از پایمال شدن رای شان است. باید از تکیه بر نخبه ها فراتر رویم و به گروههای مرجع دیگر و تاثیر گذارجامعه متوجه شویم. باید به سمت معلمان، کارگران و اقشار مختلف برویم و مسائل را برای آنها توضیح دهیم و اگر فراگیری هرچه بیشتر امواج حق خواهی رامی خواهیم باید این ندا به گوش همه اقشار جامعه برسد .

 احساس من نسبت به آینده این است که حرکتی که آغاز شده برگشت ناپذیر است. ما هیچ وقت به یکسال گذشته بر نخواهیم گشت، این تغییر ایده ها را باید غنیمت شمرد. من به آینده بسیار امیدوارم، باید به مردم صبر و امید را منتقل کرد.


فیلم را ببینید!
کاروان اوباش حکومتی
رسید به مقابل خانه کروبی!

این چهره ها را بخاطر بسپارید

این عکس همان اوباشی است که در فیلم حمله به خانه مهدی کروبی می بینید. چهره آنها را از نزدیک ببینید و بخاطر بسپارید. نه برای آن که در محله ای که زندگی می کنند انگشت نما شوند، بلکه به این دلیل که ممکن است چند وقت دیگر آنها را در لباس فرماندهی نیروی انتظامی، پشت میز قضاوت، حقوقدان شورای نگهبان، در صف اول دیدار کنندگان با رهبر  و یا پشت تریبون مجلس ببینید!


مصاحبه دبیرکل سازمان ملل پیش از سفر به مسکو
رایزنی اعضای شورای امنیت
بر سر قطعنامه جدید علیه ایران


دو تاکتیک، برای رسیدن به یک استراتژی
بازی بزرگ امریکا با اروپا برای تحمیل حمله به ایران

روزنامه آلمانی هندلس بلات (اوراق تجاری)
سود تحریم ایران
به جیب فرماندهان سپاه می رود
ترجمه عسگر داوودی(خلاصه شده)

در جمهوری اسلامی اقتصاد مخفی و نیمه مخفی دولتی وجود دارد. به این معنی که دولت و دستاندرکاران دولتی - بویژه فرماندهان سپاه و نیز شرکت های وابسته به سپاه- در امور اقتصادی  دخیل و دارای منافعی قوی هستند. همچنین در جمهوری اسلامی سپاه پاسداران در بخش بزرگی از قاچاق کالا دخالت داشته و می تواند بزرگترین برنده تحریم ها شود. در رابطه با تحریم بنزین نیز تحریم های سال 2007 نشان داد که با وجود این که اعمال این تحریم باعث نارضایتی عمومی شد، اما از طرف دیگر سپاه پاسداران و عواملش از طریق قاچاق بنزین پول های هنگفتی به جیب زدند.


سرمقاله راه توده- سال سبز 88 را به سال رویش 89 بسپاریم
زمانه زیر و رو، زمینه سبز و پرنگار شده

انتصاب معاون برای وزارتخانه ها
از سوی دفتر مصباح یزدی در قم

خبر را منتشر نکردند، تا ماجرا سیاسی نشود!
پرواز وحشت، با شماره 747
در دو آسمان سنندج و تهران

این شرکت متعلق به سپاه و رئیس آن سردار"نوری" است
خرید 6 هزار کامیون چینی توسط شرکت "تجارت آسیا"

از یک گزارش دریافتی
کشتی پوسیده نظام
و سرنشینان غرق در فساد آن

با سلام. اینجانب از کارشناسان قدیمی سازمان برنامه هستم. مطلبی را در سایت وزین شما خواندم در باره فرهاد رهبر که کاملآ درست بود. اضافه کنم این فرد که اکنون رئیس دانشگاه تهران میباشد در تهاجم به خوابگاه دانشگاه و برنامه ریزی آن نقش اصلی را داشته است.  چون  افرادی مثل بنده در سنین کهولت هستیم و ممکن است دانسته های خود را به گور ببریم و برخی از افراد سیاه کار که در پشت پرده کار می کنند تصور کنند که کار های آنها فراموش خواهد شد پیشنهاد می کنم که مبحثی تحت عنوان  «عوامل پشت پرده رژیم را بشناسیم» تهیه فرمائید که افرادی مانند بنده بتوانند دانسته های خود را در اختیار هم وطنان قرار دهند تا فراموش نشود.


آخرین سخنرانی احمدخمینی خطاب به خامنه ای بود
احمد خمینی را کشتند
تا رهبری خامنه ای در امان بماند

با بهار می رسند
بنزین، برق، آب و گاز - گرانی اربعه در سال 89

ایتالیا
مافیای صدا و سیما در کانون قدیمی مافیای جهان

"طغرل ولیخانلی" هم فهمیده اینترنت کابوس ج. اسلامی است

زنان ایران ستون فقرات جنبش سبز


 خبر خبرگزاری "ریانووستی" از مسکو

محاصره دریائی جایگزین حمله نظامی ؟


این وام ها را چه شرکت ها و افرادی گرفته اند؟
45 هزار میلیارد تومان وام های بانکی را بالا کشیدند


دروغگوترین حاکمیت جهان در ایران حکومت می کند!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


داستان  ادامه دار
کامیون های چینی

با سلام و احترام- من سال هاست که در چین زندگی و کار میکنم .این خبر مربوط به کامیون و شرکت تجارت آسیا صحیح نیست. شرکت کامیون سازی ساینو تراک  125000 دستگاه کامیون سنگین در سال تولید می کند. البته علاوه بر کامیون سبک و دیگر محصولات . بنابراین تعدادی که آن خواننده شما نوشته غلط است . اینکه کامیون ها ایراد دارد هم سیاسی است . از زمان "منطقی"  سایپائی ها  چو انداختند که ایراد دارد  که "ایران خودرو" نتواند بازار کامیون سنگین رو قبضه کند. دست بر قضا سایپائی ها مدیران ایران خودرو شدند و حالا دراین ماجرا به تله افتاده اند.  در زمان خرید هنوز ترمز "ای بی اس" اجباری نبود و کامیون ها بدون "ای بی اس" خریداری شد . ولی بعدا که اجباری شد سری های جدید قرار است مجهز به "ای بی اس" باشند. مسئله حوادث رانندگی هم مربوط به فرهنگ استفاده و همچنین جاده ها ی ایران است. شرایط فروش به قدری سهل بود که یک نفر با فروش وانت نیسان خود می توانست صاحب کامیون سنگین  به قدرت  360 اسب بخارشود که در جاده ها از سواری ها تند تر می روند. همچنین کامیونداران قدیمی تر که کامیون آنها حداکثر 120 اسب بخار قدرت داشت حالا سوار کامیونی شدند که از سواری تند تر میرود و قدرت مانور و به اصطلاح لائی کشیدن دارد. هم رانندگی نادرست و هم جاده های غیر استاندارد طبیعتا حوادثی را منجر میشوند که تقصیر کامیون نیست ."ساینو تراک" جزء 5 شرکت برتر کامیون سازی در جهان شده اس. من نمیخواهم از این شرکت خوب بگو یم یا بد بگویم بلکه منظورم تصحیح نامه آن خواننده شما بود.


کودتا تازی
در مازندران

سلام- به داد ما در شهرستان ها برسید و اخبارمان را منتشر کنید. پس از صدور احکام دانشجویان دانشگاه های شمال کشور و اجرای احکام دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی و پیام نور بابل (محسن برزگر و ایمان صدیقی به 10 ماه حبس و یک سال محرومیت از تحصیل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و محمد اسماعیل زاده که به 3 ماه حبس محکوم شدند ) اداره اطلاعات شهرستان بابل محمد رضا ملکی و محمد  معصومیان از فعالین دانشجوئی شهرستان بابل را بازداشت کرد.

اداره اطلاعات بابل آنها را احضار و سپس بازداشت کرد. از وضعیت و اتهام علیرضا فلاحتی مسئول ستاد 88 شهرستان بابل و عضو شاخه جوانان جبهه مشارکت استان مازندران که قریب به یک ماه از بازداشت او می گذرد نیز  خبری نیست.


جنگ روانی
با خانواده ها

سلام و درود حضور شما- از بعد از انتخابات تسویه حساب های شخصی حکومت با دگر اندیشان و مخالفانش شروع شد و در این میان هیچیکس  از این طوفان کینه و عداوت بی نصیب نماند .امروز 56 روز است که رحیم همتی در زندان است. بعد از 10 روز انفرادی او را به بند 350 منتقل کردند اما بعد از بازجویی از همسر و برادر همسرش مجددا او را به بند 2 الف (سپاه) منتقل و تا این لحظه خبری از وی در دست نیست. این بی خبری در حالی است که طی آخرین تماسش  در تب شدید می سوخت .همچنین روز بیستم اسفند ماه با خانواده ایشان که در شمال زندگی می کنند تماسی گرفته شده و به آنها گفته اند که هر چه سریع تر برای تحویل پسرتان که به شدت مریض است به زندان اوین بیائید. اما امروز بعد از پرس و جو و مراجعه به آنجا مدعی شدند که چنین تماسی از طرف زندان نبوده و کسی قصد آزار و اذیت داشته است....

استدعا دارم این خبر را برای آگاهی دیگران منتشر نمایید.


از دوبی
به پیک نت

من مدت 20 سال است که در دوبی زندگی می کنم و اکثر آقایان که واسطه های حکومت هستند و ثروت کشور را به جیب هایشان می ریزند را می بینم. میخواهم با همکاری شما یک ستون باز کنیم و شروع به افشاگری این افراد بکنم. از  نفتی ها بگیرید تا به لوازم پالایشگاهی و ... منتظر جواب شما هستم.

اراتمند...

 

پیک نت: دوست عزیز شما بنویسید و بفرستید تا ما هم ببینیم مطالب شما چیست و جنبه خبری دارد؟ البته به این شرط که به خط فارسی بنویسید و نه لاتین فارسی.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)