ديدگاه‌ها

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

برای پاسخ به مخالفان کابینه

احمدی نژاد با سلاح

و دوگارد مسلح درمجلس حاضر شد 

 
 
 
 

 

خبر حضور احمدی نژاد در مجلس، همراه با دو گارد محافظ برای دفاع از کابینه ای که به مجلس معرفی کرده با ابراز تعجب از سوی رسانه های داخلی و خارجی همراه شد. شرحی در باره این حضور و اعتراض برخی نمایندگان مجلس در سایت های خبری داخل کشور انتشار یافت. بموجب این شرح، پس از اعتراض شماری از نمایندگان که علی لاریجانی رئیس مجلس نیز به آن پیوست، سرانجام دو گارد امنیتی را که کنار احمدی نژاد روی صندلی های ردیف اول مجلس جای گرفته بودند از سالن مجلس خارج شدند.

احمدی نژاد می داند که کسی در مجلس قصد حمله و کتک زدن او را ندارد، در این مجلس شماری از بازجویان بازداشتگاه کهریزک و اوین، دوستان او که در ترورهای داخل و خارج دست داشته اند و امثال روح الله حسینیان حضور دارند که بقول خودش "قاضی" و "قاتل" (سخنرانی در قم، پس از خودکشی شدن سعید امامی در اوین) است. اینها همه در فراکسیون حامی دولت جمع اند و هر کدام باندازه کافی در ترور و آدم کشی مهارت و تجربه دارند که احمدی نژاد برای دفاع از خود نیازی به محافظ همراه نداشته باشد. ضمنا، او اکنون مدتهاست کت معمولی را جانشین کاپشن زردی کرده که مدت ها برای نمایش ساده زیستی اش می پوشید و در زیر این کت، هم جلیقه ضد گلوله می پوشد و هم شخصا سلاح آماده شلیک – زیر کتف دست چپ- حمل می کند. مسیر پاستور- مجلس (ساختمان ریاست جمهوری تا مجلس) را هم اگر مانند چند هفته پیش با هلیکوپتر طی نکند، با اسکورت و در اتومبیل ضد گلوله طی می کند.

اینها نکاتی است که حداقل همه نمایندگان مجلس از آن با خبرند. بنابراین، علاوه بر ترس از مرگ، باید دلائل دیگری انگیزه حضور در مجلس با گارد محافظ بود. از جمله تهدید نمایندگان منتقد کابینه ای که او معرفی کرده و این که سروکار همگی با دولتی است امنیتی و نظامی که می خواهد تکلیف مجلس را هم یکسره کند. پیام او به نمایندگان مجلس آشنائی دوباره با ماهیت دولت بود.

 

 

.