ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

شورای شهر تهران نیز در پی ماست مالی فاجعه است

هویت سبز و اعتراضی

اجساد مجهول الهویه قطعه 302

 
 
 
 

 نایب رئیس شورای شهر تهران پس از بازدید تعدادی از اعضای این شورا از قطعه 302 بهشت زهرا گفت: دراین قطعه اجساد مجهول‌الهویه با حكم دادستانی و برگه پزشكی قانونی دفن می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا در باره این بازدید، از قول نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد:

بهشت زهرا وظیفه‌ای در مورد شناسایی اجساد ندارد و افراد مجهول الهویه را بر اساس حكم دادستانی و برگه پزشكی قانونی دفن می‌كند. دفن افراد مجهول الهویه در قطعه‌های جدید بهشت زهرا، تنها در قطعه 302 انجام شده و در عین حال دفن افراد مجهول الهویه در بهشت زهرا یك مساله طبیعی است كه هر ماه بطور متناوب انجام می‌شود، اما برخی رسانه‌ها این موضوع را بزرگ‌ نمایی كرده‌اند.

قرار است سازمان بهشت زهرا آمار دقیقی را به صورت مقایسه‌ای از دفن افراد مجهول الهویه در ماه‌های اخیر در اختیار سخنگوی شورای شهر تهران قرار دهد.

ضمنا مدیر عامل سازمان بهشت زهرا بنا بر درخواست خودش باز نشسته شد. 24 سال خدمت کرده بود و در این سال‌ها فرقی نداشته كه به جسد شاه یا گدا، چپی یا راستی و آبی یا قرمز(همه رنگی جز رنگ سبز! سانسور شده) خدمت كرده باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: البته نرسید به ما خدمات بدهد.

حبیب كاشانی عضو دیگر شورای شهر تهران نیز گفت: آقای رضاییان که حالا دیگر بازنشسته شد یك ایراد داشت و آن این بوده كه سوال‌های شب اول قبر را یك بار لو داده بود.

(این گزارش از صورت جلسه شورای شهر تهران و میزان راستگوئی و بی اطلاعی و یا دروغگوئی و با اطلاعی را مقایسه کنید با گزارش دیگری که در همین شماره پیک نت و به نقل از یکی از زنان کارگر بهشت زهرا می خوانید. وقتی موسوی در مناظره های تلویزیونی با احمدی نژاد، خطاب به مردم گفت که دروغ و ریا و فریب جامعه را در خود غرق کرده و من آمده ام که با این وضع مقابله کنم، ادعای نادرستی نکرد. از مرده و زنده و از رئیس جمهور تا عضو ساده شورای پایتخت در چشم مردم نگاه کرده و دروغ می گویند. از رهبر تا پیش نماز فلان شهر کوچک می کوشند مردم را فریب بدهند، از تلویزیون تا فلان روزنامه دست سوم هوادار دولت دروغ می نویسند....)