ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

اطلاعیه مجمع روحانیون مبارز، در برابر سخنرانی فرمانده کل سپاه

عظمت گذشته سپاه

ابزاری علیه اسلام و انقلاب شده

 
 
 
 

سایت خبری امروز، به نقل از روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز، اطلاعیه این مجمع را که روز یازدهم شهریور و در ارتباط با سخنرانی سرلشگر عزیزجعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صادر شده منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:


«فرمانده سپاه با دروغی بزرگ و تهمتی ناروا نسبت به حجة الاسلام و المسلمین خاتمی و آیت الله موسوی خوئینی، علاوه بر اینکه بی اعتباری به اصطلاح اعترافات افراد دستگیر شده را بیش از پیش نشان داد، به نهاد ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عظمت گذشته آن اینک ابزاری در جهت توجیه سیاست های نادرست و انجام اقدام های ناسازگار با مبانی و ارزش های اسلام و انقلاب شده است جفا کرد.

آیا انتظار از مدعی العموم جدید(دادستان جدید کل کشور محسنی اژه ای) برای نشان دادن عکس العملی مناسب نسبت به این اتهام و دروغ پردازی و موارد مشابه آن که موجب تشویش افکار و تحریک بعضی افراد و زمینه ساز اجرای برنامه های خطرناک می شود، به خصوص با توجه به وعده رئیس محترم قوه قضائیه برای برخورد با تخلفات از هرکس و در هر مقام، انتظاری نا به جاست؟ به امید آنکه این انتظار شرعی و به حق، هر چه سریع تر جامه عمل پوشیده و این روند اقدامات مغایر با مصالح کشور و منافی با اخلاق و دین و قانون متوقف گردد.»