ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس:

فرماندهان سپاه کاری نکنند

که دهان ما برای گفتن حقایق باز شود

 
 
 
 

 

محمدرضا تابش دبیر كل فراكسیون خط امام مجلس، روز گذشته و بدنبال انتشار سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران که در همین شماره پیک نت آن را به همراه تفسیر این سخنان می خوانید، گفت:

من حاضرم حیثیت خود را وسط بگذارم تا ثابت کنم دلبستگان به نظام و زندان و جبهه رفته‌ها برای نظام در  بین اصلاح ‌طلبان بسیار بیشتر از اصولگرایان است. وی که در جمع خبرنگاران پارلمانی به سئوالاتی در باره سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسخ میداد اضافه کرد:

کسانی که مجوز ورود سپاه به انتخابات را دادند و افرادی‌ كه به سپاه اجازه دستگیری‌ها و اعتراف گیری‌ها را دادند، باید محاكمه شوند. اظهارات فرمانده کل سپاه منطبق بر اعترافاتی است كه افراد در شرایط كاملا غیر قانونی كردند و "پشیزی" ارزش ندارد. توصیه می‌كنم بگذارند زبان ما بسته باشد. ما برای حفظ نظام و انقلاب بسیاری از مسایلی كه می‌توانست مورد سوء استفاده دشمنان واقع شود را در این شرایط بازگو نكردیم و قصد بازگو كردنش را هم نداریم، بنا براین آقایان كاری نكنند كه افراد به موضع‌گیری بیفتند و در این مواضع، حقایق و واقعیت‌ها را مطرح كنند كه به ضرر نظام است.

افرادی كه مجوز ورود سپاه به انتخابات را دادند، افرادی كه مجوز به سپاه برای دستگیری‌ها و اعتراف‌گیری‌ها را دادند، باید محاكمه شوند نه افرادی كه سوابق و مسئولیت‌هایشان حكایت از این دارد كه دلبسته به نظام، رهبری و امام راحل هستند

این بزرگان بیدی نیستند كه با این بادها بلرزند بایدشرایطی فراهم كنیم كه وفاق ایجاد و اعتماد عمومی به جامعه برگردد نه اینكه دائما شرایط  را متزلزل نشان دهیم و افراد و گروه‌ها را از هم دور كنیم

سردار جعفری مطلبی هم كه در مورد دین‌ستیزی اصلاح‌طلبان گفته‌اند؛ بنده حاضر هستم اینجا شرط ببندم  و همه حیثیت خودم را وسط بگذارم تا اثبات كنم كه دلبستگان نظام كه زندان‌های رژیم شاه را تحمل كردند؛ به جبهه رفتند در بین اصلاح‌طلبان بسیار بیشتر از اصولگرایان هستند.

اثبات می‌كنم زندان رفته‌های زمان شاه، جبهه رفته‌ها و خانواده‌های معظم شهدا كه عزیزان خود را تقدیم این انقلاب كردند، بیشتر از بین اصلاح طلبان بوده‌اند.

 این چه حرفی است كه شما بر اساس اعترافاتی كه در شرایط غیر قانونی گرفته شده خط‌كشی كنید و این اعترافات را مبنا قرار دهید و بگویید اصلاح‌طلبان دین ستیز و ضد رهبری بوده‌اند این خدمت به دین است؟این خدمت به رهبری است؟

این جفای به دین و رهبری است و خواهش می‌كنم افراد در اظهار نظرهایشان مخصوصا وقتی جایگاه‌های مهمی دارند، مدارا و تعقل كنند تا در جامعه التهاب ایجاد نشود.

 تابش در پاسخ به این سئوال كه آیا به نظر او بعد از نظرات مقام معظم رهبری در مورد برخورد با جنایات برخی نهادها تلاش برای فرار رو به جلو ندارند، گفت:«بنده در این رابطه خواستار عملیاتی شدن رهنمود رهبری از سوی آیت الله لاریجانی، رییس قوه قضائیه هستم

ظرف امروز و فردا نامه‌ای تنظیم شده كه خدمت ایشان تقدیم خواهم كرد تا برای تطهیر چهره نظام هر چه زود تر دادگاهی علنی برگزار و افرادی كه در پیشگاه ملت محكوم هستند را محاكمه كنند.

برخی با دخالت و خودسری‌های نابجای خود به كل نظام لطمه زدند كه باید محاكمه شوند.

تابش همچنین خواستار علنی برگزار شدن دادگاه مجرمان انتخابات شد و خاطر نشان کرد:«محاكمه آنها باید مانند دادگاه چهره‌های سیاسی از تلویزیون و رادیو پخش شود