ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

نامه کارکنان وزارت کشور

اتاق تجمیع آراء

تبدیل به لانه توطئه علیه آراء شده

 
 
 
 

شماری از كاركنان وزارت كشور با انتشارنامه ای سرگشاده از تدارک سازماندهی تغییر آراء انتخاباتی به نفع احمدی نژاد در این وزارتخانه خبر دادند. آنها در نامه خود که خطاب به ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست قوه قضائیه،  ریاست كمیته صیانت ار آرا مردم، مسئول بازرسی دفتر رهبری، ریاست سازمان بازرسی كل كشور وكاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تنظیم شده نوشتند:

اینجانبان از كاركنان متعهد، متخصص و ایثارگر وزارت كشور، با سابقه كارشناسی و مدیریتی در برگزاری انتخابات متعدد، بعضا از دوره های آیت الله خامنه ای ، آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اعلام می نماییم؛ نسبت به سلامت انتخابات كنونی به دلایلی كه شرح خواهیم داد احساس خطر می كنیم:

اهداف و برنامه ریزی در ستاد انتخابات كشور به طور آشكار و متقنی به سمت صیانت و سلامت از آراء مردم در انتخابات 22 خرداد 88 پیش نمی رود، این موضوع نیز در برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 24 اسفند 86 به نحوی شاهد آن بوده ایم، اما از بیم و هراس آینده شغلی خود دم فرو بستیم. هم اكنون آن شرایط و فضای ناسالم به وضوح قابل مشاهده و به مراتب بدتر از آن زمان است. در این جا فضایی امنیتی،غیر شفاف  و غیر كارشناسی كه هرگز در طول تاریخ برگزاری انتخابات شاهد آن نبوده ایم حاکم شده است.

پیشنهاد می کنیم ناظرانی از كمیته صیانت از آراء مردم به اتفاق نمایندگانی از دفتر بازرسی بیت رهبری و سازمان بازرسی كل كشور را درون " اتاق تجمیع آمار " در ستاد انتخابات كشور كه اكنون به فرمان فردی غیر وزارت كشوری به نام سید حسن میردامادی است بفرستید تا با حضور مستمر و آنی  نگهبان آراء مردم باشند.