پس از یک تهاجم تروریستی

سخنان تحریک آمیز

و آب نکشیده سرلشگر باقی

 

ترامپ در نقش حامی

استقلال کردهای سوریه!
استانبول - بهزاد دولت آبادی

(پیک هفته ۱۰۹) 20  اردیبهشت  1396 برابر با 10 مه 2017 

 pyknet100@gmail.com


--------


پر خواننده ترین خبر پیک نت روز گذشته (19 اردیبهشت) روی فیسبوک و تلگرام پیک نت خبر "پاسخ وزیر راه و شهرسازی " به رئیسی با عنوان "گرگی است که در لباس میش رفته است!" بود با ۶۷۰۰ خواننده. ضمنا گزارش "مردم پشم بر کلاه قالیباف باقی نگذاشته اند" همچنان خواننده دارد و تاکنون و پس از چهار روز که از انتشار آن می گذرد شمار خوانندگانش به ۶۶۲۰۰ نفر رسیده است.


19-18 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


19-18 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


19-18 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


19-18 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها



19-18 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


19-18 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی



روحانی شب گذشته در ورزشگاه شیرودی:

مردم! گروه 1+11 را

برای رای به من تشکیل‌دهید!

بخش هائی از سخنرانی روحانی در همایش انتخاباتی شب گذشته در ورزشگاه شیرودی:

«شما توصیه‌ تان در سال اول دولت این بود که ١٦ اذر را آزاد نگذارید، شما همیشه به دانشگاه به عنوان تهدید نگاه کردید. شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند. لطفا همان حرفهایی که در جلسات خصوصی زدید به مردم آشکارا بگوئید. مگر هر روز فشار نیاوردید که اشتغال زنان باید متوقف شود؟ شما برگردید به بخشنامه‌های جنسیتی خودتان (در شهرداری) نگاه کنید، شما یک بار دیگر به احکامی که صادر کردید نگاه کنید.(احکام اعدام توسط رئیسی) مگر فشار نیاوردید که فضای مجازی بسته شود؟

کارنامه ما روشن است. ما تبعیض جنسیتی را نمی فهمیم، ما ظلم جنسیتی را نمی پذیریم. مردم ما راه خود را انتخاب کردند و از این مسیر باز نمی‌گردند. شعار ما روشن است. آزادی می‌خواهیم، ما آزادی سیاسی و اجتماعی، بیان و تفکر می‌خواهیم، آزادی انتخاب، تفریح برای ساعات فراغت می‌خواهیم، ما آزادی برای نوع اشتغال و شغلمان می‌خواهیم. ما به دنبال امنیت واقعی و جامعه امن هستیم، ما فضای امنیتی نمی خواهیم، ما جامعه چند درصدی نمی خواهیم، ما ایران صد در صدی هستیم، ما قانون را برای همه دستگاه ها می خواهیم، ما نهادهای (آستانقدس) استثناء شده از مالیات نمی خواهیم.

در انقلابمان زمانی پیروز شدیم که زنان به خیابان ها آمدند. امروز هم اگر زنان پای صندوق بیایند ما در انتخابات پیروز خواهیم شد.  اگر همه مردم پای صندوق آرا بیایند ما قطعا موفق و پیروز انتخابات خواهیم بود. مردم این روزها تحت تأثیر شعارهای فریبنده قرار نگیرند. من از همه مردم می خواهیم تا کارنامه ها را یک بار دیگر مرور کنند. کارنامه چهارساله دولت یازدهم و کارنامه 38 ساله آنهایی که در دستگاه های دیگر بودند. آنها که 12 سال در یک منصب (شهردار) بودند بگویند چه کردند.

من خوشحال شدم که شنیدم که بعضی ها (سید ابراهیم رئیسی) از کلمه مالیات نام بردند. مالیات برای اینکه مردم مالیات بدهند خوب است اما شما ندهید؟

شما (سپاه) بدنبال اقتصاد آمدید، اما به معدنی که مال شما بود و معدنچی ها در آن دفن شدند سر نزدید. من افتخار می کنم به آن خانواده عزیزی که شوهرش در معدن زیر آوارها ذغال سنگ ماند و جان داد اما شجاعانه در آزادشهر با من سخن گفت. خانمی که خود پرستار بود و شوهر عزیز کارگرش را از دست داده بود. من افتخار می کنم به آن پدری که فرزند مهندسش را از دست داده بود و برای آینده و پیشرفت ایران حرف زد

ما در پی آرامش هستیم، آرامش مردان، آرامش زنان اما گشت برای ما آرامش ایجاد نمی کند. وحدت و اتحاد ملت ایران و همزیستی مسالمت آمیز آرامش را می سازد. شما که دم از اشتغال می زنید؟ اشتغال زنان را قبول دارید؟ اگر قبول دارید قبل از دولت یازدهم چرا یک اشتغال برای زنان درست نکردید؟860  هزار معلم زن را بیکار کردید. شما که دم از اشتغال می زنید، آیا اشتغال اهل سنت را قبول دارید؟ آیا شما اشتغال اقوام مختلف ایرانی را قبول دارید؟

ما افتخار می کنیم که در یک استخدام در ماه های گذشته که زن و مرد آزادانه در آزمون آن شرکت کردند، 53 درصد آن را زنان ما توانستند بدست بیاورند.

ما امروز اشتغال را در سایه فضای مجازی و فناوری ارتباطات برای زنان و مردان مهیا ساخته ایم.

320  نفر از مدیران دانش بنیان های ما زنان هستند. ما وقتی شرکت های دانش بنیان را فعال می کنیم آن وقت اشتغال برای خانم های ما هم فراهم می شود.

یک بار در 92 با صراحت اعلام کردیم و گفتیم آزادی و اصلاح و نه افراط در جامعه. یک بار هم در اسفند 94 اعلام کردیم برای نمایندگان مجلس و یک بار دیگر در اردیبهشت 96 انتخاب خواهیم کرد. من از همه مردم ایران خواهش میکنم که در روز 29 اردیبهشت گروه 1+ 11 را تشکیل دهیم و 12 نفره پای صندوق اخذ رای برویم.»

فیلم سخنرانی در لینک زیر:

https://www.youtube.com/watch?v=_MrvoAVBl6Q


تمرین کودتای انتخاباتی

اوباشی که در ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی جمع شده اند جواز عبور از هر خط قرمزی را دارند. نیروی انتظامی دستور دارد از آنها پشتیبانی کند و حتی از عملیات شبانه آنها برای پاره کردن پوسترهای تبلیغاتی روحانی حمایت کند. در شهر قم، به جمع این حمامیان رئیسی کفن پوشان حرفه ای زیر فرمان مصباح یزدی هم اضافه شده اند. آنها تمرین کودتای انتخاباتی هم می کنند. از جمله در همین فیلمی که می بینید و می شنوید و مربوط به یکی از جلسات حمایت از رئیسی توسط هوادارانش در شهر قم است.


آراء خاموش را به انتخابات فرا بخوانید!

آخرین نتایج نظرسنجی "ایسپا" (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) که وابسته به نهاد ریاست جمهوری است طبق اصول علمی نظرسنجی بدست آورده و منتشر کرده را می خوانید و می بینید. این جدول نتایج احتمالی انتخابات 29 اردیبهشت - تا امروز-  است. در این جدول روحانی با فاصله ای زیاد از بقیه نامزدهای انتخاباتی قرار دارد اما این کافی نیست زیرا برای پایان انتخابات در مرحله اول نیاز به عبور از مرز 50 است. دراین میان آراء خاموش بسیار مهم و تعیین کننده است و شاید به همین دلیل روحانی در سخنرانی شب گذشته خود در ورزشگاه شیرودی از همه مردم و بویژه زنان خواست روز رای گیری در خانه نمانند و برای دادن رای بیرون بیایند. در صورت غفلت مردم، همین جدول را مستند یک کودتای انتخاباتی خواهند کرد. کنار رفتن قالیباف و اضافه کردن 24 در صد او به 26 درصد رئیسی. و مستمسک افزودن 3 در صد جهانگیری به رای روحانی. این یک تابلوی مهندسی شده برای کودتاست که تنها با سونامی رای به روحانی شکست می خورد.


مرور مطبوعات 19 اردیبهشت

رئیسی آپارتمان نشین است

اما گورستانهای دسته جمعی هم دارد!

شریعتمداری دیروز در کیهان نوشت که ابراهیم رئیسی دارائی اش را اعلام کرده. ایشان در یک آپارتمان 140 متری زندگی می کند و یک حساب بانکی دارد. البته ننوشت در آن حساب بانکی چقدر پول هست. ضمنا، این که کجا زندگی می کند دلیل بر نداشتن خانه و املاک جداگانه نیست. اما از همه این ادعاها به کنار، ایشان تعداد زیادی گورستان با نام "لعنت آباد" نیز پشت قباله سیاسی- قضائی اش دارد که در آنها زندانیان سیاسی  که در مرداد و شهریور1367 به حکم وی اعدام شدند در گورهای دسته جمعی خوابیده اند. از جمله گورستان خاوران در تهران. امثال شریعتمداری به حمایت از سید ابراهیم رئیسی برنخیزند چه کسانی برخیزند؟


ننگ تحریم انتخابات بر پیشانی ها خواهد ماند!

آنها که روحانی و رئیسی و قالیباف را در یک سبد گذاشته و مردم به تحریم انتخابات دعوت می کنند و عملا به مجرمان قتل عام 67 کمک می کنند این واقعیات را یا نمی بینند و یا می بینند اما در خارج نشسته و به روی خودشان نمی آورند و  طبل تحریم را می کوبند.


کابینه نظامی- امام زمانی رئیسی!


منتخب اخبار روزهای گذشته


بر سر مالیات آستانقدس

سئوال و جواب غیر مستقیم روحانی و رئیسی


پاسخ وزیر راه و شهرسازی

"رئیسی " گرگی است
که در لباس میش رفته است!


روحانی در کرمانشاه و همدان:

38سال اعدام و زندان بلد بودید
حالا(در مناظره) آزادیخواه شده اید!


بشنوید و قضاوت کنید!

حرف های بسیاری در مناظره های انتخاباتی از جانب روحانی و جهانگیری ناگفته مانده است. البته زیر فشار حکومتی این سانسور اعمال شده است. سانسور حتی شامل فیلم های انتخاباتی روحانی نیز شد. از جمله این بخش از سخنران او که از فیلم انتخاباتی او حذف شد تا پرت و پلاگوئی های رئیسی و قالیباف و میرسلیم را رسوا نکند.


ابراهیم رئیسی پاسخ بدهد

سود هزاران میلیارد تومان
گردش ‌مالی آستانقدس ‌کجا میرود


نتایج خصوصی سازی

معدن سپاه و بسیج بر سر معدنکاران فرو ریخت


تک خال هائی که روحانی
و جهانگیری زمین زدند!


هشدار محمد خاتمی به مردم

مصلحت مردم ایران
انتخاب دوباره حسن روحانی است


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 9 هزار گذشت

 و به 9330 عضو رسید


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com