گفتگو با محمد هاشمی

برای روحانی راه حلی

جز فاش گوئی باقی نمانده!

 

باد از کدام سو در پرچم

کرُدهای منطقه می وزد؟
نویشته "آی دمیر گولر"- ترجمه بهزاد دولت آبادی

(پیک هفته ۱۰۹) 21  اردیبهشت  1396 برابر با 11 مه 2017 

 pyknet100@gmail.com


--------


پر خواننده ترین خبر و گزارش شماره روز گذشته پیک نت روی تلگرام و فیسبوک خبر "کابینه نظامی- امام زمانی رئیسی!" بود که جمعا 10 هزار و 176 خواننده داشت. البته تا زمان انتشار شماره کنونی پیک نت. ضمنا گزارش "افشای دروغگوئی های قالیباف" با عنوان "مردم پشم بر کلاه قالیباف باقی نگذاشتند" همچنان بر آمار خوانندگانش افزوده می شود و روز گذشته این آمار تنها روی تلگرام از مرز 78 هزار و 200 خواننده گذشت.


19-20 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


19-20 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


19-20 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


19-20 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها



19-20 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


19-20 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی



رهبر از "حق الناس" 92

رسیده به "حق السیلی" 96

تازه ترین سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی که روز گذشته در برابر نظامی ها و سپاهی ها ایراد کرد، نه تنها انتخاباتی نبود، بلکه برعکس علیه انتخابات بود. این سخنرانی او "شاه" بیت های زیادی داشت، از جمله تهدید به زدن سیلی به صورت کسانی که به نتیجه انتخابات اعتراض کنند. او در سال 92 از "حق الناس" گفت و امسال از "حق السیلی"!

دو گروه می توانند به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشند:

1- مردمی که نه سلاح دارند و نه قدرت و همیشه حرفشان را پای صندوق های رای - علیرغم همه فشارها و محدودیت ها- زده اند و جای تردید نیست که این مردم به روحانی رای میدهند.

2- کسانی که از هم اکنون باخت نامزدهای مخالف روحانی را حدس زده و دست به کار تمرین کودتا شده اند. همانها که به ستادهای تبلیغاتی روحانی - حتی در تهران- حمله کرده و می کنند، پوسترهای تبلیغاتی او را تحت حمایت های نظامی پاره می کنند و پائین می کشند، آنها که در قم تمرین اعلام پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در همایش انتخاباتی او کردند.

بنابراین، رهبر جمهوری اسلامی که باندازه مصباح یزدی و جنتی و محمد یزدی و رئیسی و اژه ای و آملی لاریجانی و ... نگران شکست سنگین رئیسی و سرنگون شدن قالیباف و سنگ روی یخ شدن سرداران سپاه که گروهبندی "جنما" را برپا کرده اند است، اگر نگران اغتشاش بود به جای وعده سیلی زدن به مردم، باید فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی را فرامی خواند و به آنها دستور پیگرد عملیات تخریبی علیه روحانی را میداد. به آنها دستور دفاع از "حق الناس" را میداد نه فرمان "سیلی" را. آنها که این واقعیات را می بینند و هنوز در صف منفعلین انتخاباتی جا خوش کرده اند هنوز نمی خواهند به هوش بیایند که چه خبراست و چه می گذرد؟


اطلاعیه انتخاباتی "راه توده"

مردم ایران!

با رای به روحانی

مانع بازگشت به گذشته شوید


از شگردهای تبلیغاتی رئیسی

هاشمی خیلی مزاحم بود، اگر بود حتی اجازه نمی داد طرفداران رئیسی آن هم در شهر کرمان نقل قول جعلی از او به سود رئیسی در همایش انتخاباتی وی در این شهر اختراع کنند. حالا نیست و مصادره نفوذش در میان مردم آسان شده، همچنان که جاده یکه تازی رهبر جمهوری اسلامی هموار شده است. یک تعبیر خنده دار و درعین حال پر معنای دیگر هم این تابلو دارد. این که طرفداران جامعه امنیتی هم میدانند مردم به اعتدال و معتدل رای میدهند و به همین دلیل رئیسی، یکی از سه صادر کننده احکام چند دقیقه ای اعدام در سال 67 را را معتدل معرفی کرده اند.


مرور مطبوعات 20 اردیبهشت

اعتراف شریعتمداری کیهان

زندان و اعدام اساس نظام است!


این جدول چه می خواهد بگوید؟


زنان ببینند و آینده را با رئیسی حدس بزنند!

این عکس دیگری از همایش انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در کرمان است. عکس معتدل معرفی کردن رئیسی با نقل قول جعلی از هاشمی رفسنجانی را هم در این شماره می بینید. در عکس دوم به خواست رئیسی، ستاد انتخاباتی وی مراسم سخنرانی رئیسی را دیوارکشی کرده و دور زنان مثل مرغ  حصار کشیده است. این همان هشداری است که روحانی در مناظره دوم گفت و با صدای بلند هم گفت که کسانی می خواهند بیایند که حتی طرفدار جداسازی جنسیتی در خیابان ها هستند. باز هم آن زنانی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند، دچار تردیدند؟


هفته نامه راه توده -597- منتشر شد!

هفته  نامه راه توده - شماره 597 (پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام آن نیز قرار گرفت. در این شماره که انتخاباتی ترین شماره هفته های اخیر است، علاوه بر اطلاعیه انتخاباتی راه توده، مقالاتی می خوانید مرتبط با سخنرانی ها و موضع گیری های انتخاباتی دو هفته اخیر رهبر جمهوری اسلامی که سمت گیری آنها علیه روحانی و به سود نامزدهای راستگرایان است. گزارشی درباره ارتش نوین روسیه و نقش جهانی آن در حفظ صلح جهانی، گزارشی درباره دلائل رفتن کره شمالی به سوی تولید سلاح اتمی، نقش نفت و جنگ در دولت ترامپ و موقعیت نفتی روسیه در اروپا. درکنار این مطالب، دو بخش دیگر از دو کتاب احسان طبری و علی گلاویژ نیز در این شماره منتشر شده است.


منتخب اخبار روزهای گذشته


پس از یک تهاجم تروریستی

سخنان تحریک آمیز

و آب نکشیده سرلشگر باقی


ترامپ در نقش حامی

استقلال کردهای سوریه!
استانبول - بهزاد دولت آبادی


روحانی شب گذشته در ورزشگاه شیرودی:

مردم! گروه 1+11 را

برای رای به من تشکیل‌دهید!


تمرین کودتای انتخاباتی

اوباشی که در ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی جمع شده اند جواز عبور از هر خط قرمزی را دارند. نیروی انتظامی دستور دارد از آنها پشتیبانی کند و حتی از عملیات شبانه آنها برای پاره کردن پوسترهای تبلیغاتی روحانی حمایت کند. در شهر قم، به جمع این حمامیان رئیسی کفن پوشان حرفه ای زیر فرمان مصباح یزدی هم اضافه شده اند. آنها تمرین کودتای انتخاباتی هم می کنند. از جمله در همین فیلمی که می بینید و می شنوید و مربوط به یکی از جلسات حمایت از رئیسی توسط هوادارانش در شهر قم است.


آراء خاموش را به انتخابات فرا بخوانید!

آخرین نتایج نظرسنجی "ایسپا" (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) که وابسته به نهاد ریاست جمهوری است طبق اصول علمی نظرسنجی بدست آورده و منتشر کرده را می خوانید و می بینید. این جدول نتایج احتمالی انتخابات 29 اردیبهشت - تا امروز-  است. در این جدول روحانی با فاصله ای زیاد از بقیه نامزدهای انتخاباتی قرار دارد اما این کافی نیست زیرا برای پایان انتخابات در مرحله اول نیاز به عبور از مرز 50 است. دراین میان آراء خاموش بسیار مهم و تعیین کننده است و شاید به همین دلیل روحانی در سخنرانی شب گذشته خود در ورزشگاه شیرودی از همه مردم و بویژه زنان خواست روز رای گیری در خانه نمانند و برای دادن رای بیرون بیایند. در صورت غفلت مردم، همین جدول را مستند یک کودتای انتخاباتی خواهند کرد. کنار رفتن قالیباف و اضافه کردن 24 در صد او به 26 درصد رئیسی. و مستمسک افزودن 3 در صد جهانگیری به رای روحانی. این یک تابلوی مهندسی شده برای کودتاست که تنها با سونامی رای به روحانی شکست می خورد.


ننگ تحریم انتخابات بر پیشانی ها خواهد ماند!

آنها که روحانی و رئیسی و قالیباف را در یک سبد گذاشته و مردم به تحریم انتخابات دعوت می کنند و عملا به مجرمان قتل عام 67 کمک می کنند این واقعیات را یا نمی بینند و یا می بینند اما در خارج نشسته و به روی خودشان نمی آورند و  طبل تحریم را می کوبند.


کابینه نظامی- امام زمانی رئیسی!



حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 9 هزار گذشت

 و به 9330 عضو رسید


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com