مرورمطبوعات 3 شهریور

رئیسی هنوز در فضای دهه 60

و احکام اعدام "الحادیون" است

 

فیلتر 58 اکانت ایرانی در امریکا

رقابت فیلتری

میان امریکا وجمهوری اسلامی!

(پیک هفته ۱۰۹) 4 شهریور  1397 برابر با 26 اگوست 2018 

 pyknet100@gmail.com


عنوان اول پیک نت روز گذشته "امریکا بدنبال امتیازهای بزرگ از ایران است" با 10 هزار و 400 خواننده روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت و 14 بار اشتراک گذاری در فیسبوک خوانندگان پر مخاطب ترین مطلب بود.


2- 3 شهریور

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


2- 3 شهریور

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


2- 3 شهریور

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


2- 3 شهریور

منتخب اخبار
شهرستان ها


2- 3 شهریور

منتخب اخبار ورزشی


2- 3 شهریور

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 4 شهریور

فریب بحث های حاشیه ای

تجمع طلاب درقم را نخورید

درباره جمع کردن تعدادی طلبه و لباس شخصی در قم و نهادن نام "تجمع بزرگ علما، اساتید و طلاب" که عکس بالا خودگویای باصطلاح بزرگی آنست، "کی بود؟ کی بود" ادامه دارد. بحث مرکزی آن تابلوی تهدید به قتل روحانی به شیوه قتل هاشمی رفسنجانی در استخر امنیتی سعدآباد است که سعی می کنند تابلو و آن شعار را انحرافی معرفی کنند و دفاع مراجع از خویش و محکوم کردن سکولاریسم حوزه ای را برجسته کنند. درحالیکه موضوع بحث سکولاریسم (در همین شماره در بخش مرور مطبوعات همین فریبکاری را از قول ابراهیم رئیسی بخوانید) نیست، موضوع اصلی اعتراف به قتل هاشمی است و اطلاع دقیق از این قتل توسط آن محفلی که این تابلو را بدست چند طلبه داد. آنچه باید بررسی و پیگیری شود اینست. این که تهیه کننده آن شعار و آن تابلو چه اطلاعاتی از قتل هاشمی دارد و آن اطلاعات چیست؟ بقیه مسائلی که مطرح می شود حاشیه ایست بر متن و با بزرگ کردن این حاشیه ها سعی می کنند همین نکته مهم و محوری در سایه قرار بگیرد. آیا مصباح یزدی فتوائی برای قتل هاشمی داده و شاگردانش با آن تابلوی تهدید روحانی به قتلی شبیه قتل هاشمی در آن تجمع ظاهر شدند؟ آیا سپاه که بهرحال در تجمع طلاب نقش داشته و سند آن را در همین شماره پیک نت می بینید در آن قتل و تهیه این تابلو نقش داشته؟ آیا آن بخش سپاه و بوقچی هائی نظیر حسین شریعتمداری در کیهان هنوز شبها خواب تولید بمب اتمی را می بینند و می خواهند کاری دست ایران بدهند کارستان؟ همزمان با تهدید روحانی به قتل، کودتائی علیه روحانیون غیر حکومتی که این روزها منتقد روحانیت حکومتی شده و باحتمال بسیار تصمیم آینده مجلس خبرگان برای جانشینی آقای خامنه ای را نخواهد پذیرفت را می خواستند کلید بزنند؟ رحیم پور ازغذی سربازجوی مخوف دهه 60 در زندان توحید و سپس اوین هدایت شده و برای دادن پیامی روشن به روحانیون غیر حکومتی و مخالفان تصمیم آینده مجلس خبرگان برای جانشینی علی خامنه ای به میدان فرستاده شده بود؟ گفته می شود قرار بوده علم الهدا و یا دامادش سید ابراهیم رئیسی که در کودتای 7 و 8 دیماه گذشته در مشهد با سازمان دادن تظاهرات علیه روحانی نقش رهبری را داشتند در این باصطلاح تجمع بزرگ سخنرانی کنند اما بعدا جاخالی دادند و منبر را برای رحیم پور ازغدی خالی کردند. آیا این نیز واقعیت دارد؟ (شیرازه آن تظاهرات دیماه ناگهان از دستشان در رفت و تبدیل شد به تظاهرات مردم در یکصد شهر ایران علیه کل نظام) اینهاست نکاتی که درباره تجمع طلاب قم باید بررسی شود و تا چنین نشود هر بحثی در باره آن تجمع با هدف گمراه کردن افکار عمومی دامن زده می شود.


اطلاعیه آلوده به دروغ سپاه!


3 ساعت گفتگوی دو نفره و محرمانه

پوتین و مرکل به دور از شنودها

اسپوتنیک- ترجمه رضا نافعی


بشنوید!

امضاء طلائی ها در جمهوری اسلامی

جوان ترین عضو کابینه روحانی، یعنی وزیر ارتباطات که جنجالی هدایت شده در داخل و خارج از کشور علیه او، هنگام پیشنهاد شدنش توسط روحانی به مجلس راه افتاده بود، بتدریج در محافل مختلف ظاهر شده و سخنانی می گوید که خوش آیند جناح راست مخالف دولت نیست اما او آنقدر زیرک هست که انتقادهای خود را در چارچوب دفاع از علوم ارتباطات و دیپلماتیک مطرح کند. از جمله مخالفتش با فیلترینگ ها و یا کارشکنی ها علیه دولت الکترونیک و ... آنچه را می شنوید تازه ترین اظهار نظر او درباره امضاء طلائی ها در جمهوری اسلامی.


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 658

هر رویدادی نشان میدهد

مردم هیچ اعتمادبه حکومت ندارند


روزی که پرده ها فروافتد بیشتر خواهند دانست

آستانقدس رضوی

ریشه تنومند فساد اقتصادی


عنوان اول پیک نت 3 شهریور

امریکا بدنبال
امتیازهای بزرگ از ایران


بازگشت نا ممکن

روسیه به سالهای دهه 90

یونگه ولت- ترجمه رضا نافعی


با رویکرد مقابله با امریکا

مانور نظامی مشترک چین و روسیه


گسترش روابط نظامی با روسیه


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

از 18 هزار و 700 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران