بخشنامه به داروخانه ها

لیست بالا بلند داروهائی

که ازاین پس بیمه قبول نمیکند

 

مرور مطبوعات اول تیر

آیا پولشوئی می تواند

در جهت منافع کشور باشد؟

(پیک هفته ۱۰۹) 2 تیر  1397 برابر با 23 ژوئن 2018 

 pyknet100@gmail.com


پر خواننده ترین مطلب پیک نت پنجشنبه 31 خرداد، خبر سفر 2 و نیم میلیون ایرانی به ترکیه در سال گذشته بود که جمعا روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت 10 هزار و 700 خواننده داشت و روی 5 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد


31-30 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


31-30 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


31-30 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


31-30 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


31-30 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


31-30 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 2 تیر

پولهای مردم را

شسته و نشسته می خورند

هفته ای دهها بار هم علم الهدا را با خطبه های نماز جمعه اش در مشهد مسخره کنید بی فایده است و ارزش و اعتبار افشای انگیزه های او برای گفتن حرف هائی را که به تمسخر می گیرید ندارد. این واقعیت درباره همه آنها که پشت حرف های جنجالی و تحریک کننده مردم پنهان می شوند صادق است. سعید لیلاز اقتصاد دان اصلاح طلب درباره "تحریم"ها و نقش و انگیزه افرادی که در داخل کشور پشت صحنه آن قرار داشتند نظرات جالبی را مطرح کرده که در همین شماره پیک نت میخوانید. در باره جنجالی که بر سر پیوستن ایران به سازمان جهانی مقابله با پولشوئی و تروریسم در مجلس راه افتاد و فشارهائی که بصورت تهدید به مرگ نمایندگان از مشهد وارد آمد تا جلوی تصویب این پیوستن گرفته شود و گرفته شد، پشت اتهام "وطن فروش" به کسانی که طرفدار این پیوستن بودند از سوی آنها که دستشان در پولشوئی ها بند است، این اطلاعات را که روز گذشته انتشار یافت بخوانید:

رئیس خزانه داری امریکا اعلام کرد: ۵ هزار و ۴۳۲ تن از فرزندان مسئولین جمهوری اسلامی در آمریکا حضور دارند. تنها ۳۵۴ تن آنها در دانشگاههای آمریکا تحصیل میکنند و بقیه، یعنی ۳۹۴۷ نفر دیگر حرفه خاصی در امریکا ندارند. در حساب های بانکی همین گروه دوم ۱۴۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون دلار وجود دارد که وارد بانکهای امریکا شده و منابع آن نا مشخص است. حالا دولت امریکا به دلیل نا مشخص بودن منابع ورود این پول به امریکا آن را توقیف کرده است. این توقیف شامل اموال شخصی این افراد، یعنی خانه، زمین، اتومبیل و دیگر اموال آنها نمی شود. دولت امریکا به صاحبان این حساب های بانکی سه ماه فرصت داده است تا خاک آن کشور را ترک کنند.

آنها فرزندان کدام مقامات هستند؟ این پول طی چه مدتی در حساب های آنها جمع شده؟ راه قانونی بازپس گرفتن آن توسط دولت چیست؟ اگر ایران به سازمان مبارزه با پولشوئی پیوسته بود، امکان چنین غارتی توسط آقا زاده ها و مصادره غارتگرانه آن توسط دولت امریکا بود؟ چرا مجلس و نمایندگان رک و راست به مردم نمی گویند "فاتف" (سازمان مبارزه با پولشوئی و تروریسم) چیست و نپیوستن ایران به آن چه نتایجی دارد؟ تا رُک و راست با مردم صحبت نشود و افراد و سازمان ها و انگیزه ها و راه فرارهای آنها برای انتقال ثروت مملکت به بانکهای خارج معرفی نشود، جنجال سازی ها توسط مردم باز هم به تمسخر توام با نفرت گرفته می شود، زیرا آنها از پشت صحنه خبر ندارند و نمیدانند "درد" مخالفان از چیست؟ واقعا درد آنها کمک به حزب الله لبنان و حوثی های یمن و دولت عراق و طالبان برای تقویت آنها در برابر داعش است و یا از کنار آن، همین ثروت اندوزی و غارتی که یک قلم آن را امریکا مصادر کرد؟ درد اگر کمک مالی و حتی تسلیحاتی به آنهاست، چرا نباید این کمک رسما و بصورت قانونی و با تعیین بودجه به عهده وزارت دفاع و دولت گذاشته نمیشود تا هم مردم از میزان آن در ردیف بودجه آگاه باشند و هم امکان بالا کشیدن بخش مهمی از آن نباشد؟  


گفتگو با سعید لیلاز

ادامه خواب های طلائی

طرفداران تحریم های جهانی


نتایج واقعی مذاکرات

میان کره شمالی وامریکا

ریا نووستی- آزاده اسفندیاری


زندگی دروازه بان تیم ملی

"روزگار" مرا مثل توپ فوتبال

تا دروازه تیم ملی شوت کرد!


بشنوید!

ایرانیان خارج از کشور

به چند گروه تقسیم می شوند؟

بخش وسیعی از ایرانیان نسل بعد از انقلاب که در خارج از کشور به سر می برند عمدتا دو گروه اند. یا برای تحصیل به خارج از کشور کوچ کرده اند (و بخشی مهاجر سیاسی) و یا آقا زاده هائی که اگر هم تحصیل می کنند، به کارهای دیگری هم مشغولند که در گزارش خزانه داری امریکا نتایج آن اعلام شد و در عنوان اول پیک نت امروز آن را می خوانید. یعنی توقیف میلیاردها دلار پولی که در حساب آنها جمع شده و معلوم نیست از کجا و برای چه هدفی جمع شده بود و حالا امریکا توقیف و به احتمال زیاد مصادره خواهد شد. این گزارش تصویری از فاجعه مهاجرت تحصیلی به خارج از ایران می گوید که می شنوید.


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله 649

صندوق رای- جنگ داخلی
دوگزینه دربرابرمردم ایران


عنوان اول پیک نت 31 خرداد

تحمل ادامه بحث مهم مذاکره
مستقیم با امریکا در ج.اسلامی


خبر سایت های تبلیغ مسیحیت

افزایش کلیساهای خانگی

در شهرهای مختلف ایران


دلیل ارزان شدن تورهای آژانس های مسافرتی

5ر2 میلیون ایرانی
سال گذشته به ترکیه سفر کردند


گفتگو با هادی خامنه ای

اشتباهات اعدام های دهه 60 را باید پذیرفت!


گفتگو با عباس عبدی

مخالفان مذاکره با امریکا

طرفدار تحریم و سود میلیاردی اند


عنوان اول پیک نت 30 خرداد

راه حل های رضا پهلوی
روحانی ومخالفان اصلاحات


جنگ اقتصادی با امریکا با توسعه شاهچراغ!

11 میلیارد تومان

خرج قبر مادر شاهچراغ شیراز


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

از 17 هزار  گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران