مرور مطبوعات 5 اسفند- حتی با آمار حکومتی

اگر انتخاب مجلس رفراندم بود

بالای50 درصد حکومت‌را نمیخواهند

 

در این روزهای شیوع "کرونا"

8 دستگاه ریه مصنوعی

در کدام بیمارستانهاست؟

(پیک هفته ۱۰۹)  6 اسفند ماه 1398 - 25 فوریه 2020

 pyknet100@gmail.com


4-5 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


4-5 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


4-5 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


4-5 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


4-5 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


4-5 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 6 اسفند

مجلس یازدهم پادگان

سپاه و نیروی انتظامی است!

رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در کلاس درس مذهبی اش، برای طلبه های این کلاس از انتخابات اخیر برای مجلس یازدهم گفت و آن را ستود. او گفت که از مدتها قبل سعی کردند با تخریب شورای نگهبان و حتی در روز انتخابات با خبرهای یک ویروس و"کرونا هراسی" مردم را از انتخابات نا امید کنند اما موفق نشدند و مردم حماسه آفریدند.

بعید به نظر می رسد که خبرهای واقعی انتخابات را برای ایشان نبرده باشند و او نداند که در پایتخت کشور فقط 26 در صد مردم پای صندوق ها رفتند و در اصفهان که پایتخت حجتیه  است فقط 20 تا 23 در صد در انتخابات شرکت کردند. آمار در صد شرکت کنندگان را که وزارت کشور اعلام کرده، اگر هم صحت داشته باشد از جمع شرکت کنندگان در روستاها و شهرهای کوچک و مناطق قومی و اقلیت مذهبی است. حالا همانگونه که سردار کوثری فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفته بود و ما نیز دوبار آن را در پیک نت منتشر کردیم، مجلس مد نظر رهبر تشکیل شد. پیشتر رهبر تبلیغ کرده بود که مجلس جوان و کارآمد تشکیل خواهد شد و حالا بموجب خبرهائی که بتدریج انتشار می بابد، حداقل 30 سرهنگ و سردار سپاه و نیروی انتظامی که قطعا سن و سال آنها بالای 60 سال است بعنوان نماینده به مجلس می روند. شک نیست که آنها نیز مانند خود رهبر و به اعتراف خود ایشان، تخصص لازم را برای نمایندگی مجلس ندارند و باز هم شک نیست که آنها نقش نماینده محافل نظامی و امنیتی و بیت رهبری را در مجلس ایفاء خواهند کرد. بنابراین مجلس یازدهم، مجلسی است که از بیرون مجلس هدایت و رهبری خواهد شد. همانگونه که رئیس احتمالی آن سردار قالیباف دستورات خارج از مجلس را مثل پادگان نظامی به اعضای مجلس آینده دیکته خواهد کرد. مجلسی رضاشاهی تشکیل خواهد شد اما تجربه نشان داده که حتی همین مجلس نیز در کوران حوادث و اوج گیری جنبش و تزلزل قدرت حکومتی به دسته های مختلف تقسیم شده و سعی خواهند کرد حساب خود را از حکومت جدا کرده و بانگ اعتراض بلند کنند. چنان که در آخرین مجلس شاهنشاهی شد و امثال "بنی احمد" نماینده تبریز در مجلس شاهنشاهی ناگهان از ریل خارج شد و سیمش را اندخت روی سیم انقلاب.

بر خلاف ادعاهای رهبر در سخنرانی در کلاس درسش  هم "ویروس کرونا" واقعیت بود و هم انتخابات "انتصابات"، همچنان که "دروغگوئی" ایشان یک واقعیت بارها تکرار شده.


روحانی در جلسه دولت:

آنها که موجب رفتن ایران در لیست

سیاه "فاتف" شدند حالا پاسخگو باشند!


توصیه وزیر بهداشت ترکیه به ایران برای قرنطینه کردم قم

تعلل در قرنطینه کردن قم

باعث قرنطینه شدن ایران میشود


فیسبوک جدید پیک نت

گام به گام کامل می شود!

فیسبوک جدید پیک نت، گام به گام تکمیل می شود و تقاضاهای دوستی بتدریج و بر حسب معیارهائی که طی تمام سالهای گذشته داشته ایم پذیرفته می شوند. ما بتدریج قید فیسبوک پیشین که از سوی فیسبوک بدون اعلام  هیچ دلیلی مسدود شد را زده ایم و امیدی به باز پس گیری آن نداریم و به همین دلیل نیروی خود را روی فیسبوک جدیدی که راه اندازی کرده ایم متمرکز ساخته ایم. آدرس فیسبوک جدید را دراختیار دوستان خود نیز بگذارید:

https://www.facebook.com/pyknet1357


منتخب اخبار روزهای گذشته


مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی:

کاهش مشارکت مردم

درانتخابات مجلس یک هشدار بود


با چراغ خاموش نماینده شدند

یک گروهان سپاهی

نماینده مجلس یازدهم شده اند


عنوان اول پیک نت 5 اسفند

متهم اصلی پنهان کردن
اخبار"کرونا"شخص رهبراست


هراس از به خیابان آمدن مردم

شگرد حکومتی اعلام

قطره چکانی در گذشت شجریان!


به این میگویند "دوپینگ دروغگوئی"

روزنامه سپاه بنام "جوان" دیروز نوشت که دلیل شرکت نکردن مردم در انتخابات ترس از "کرونا" بود. (خبر آن را در منتخب اخبار سیاسی امروز بخوانید). رهبر هم گفت که می خواستند مردم از ترس کرونا نروند رای بدهند که موافق نشدند و مردم رفتند رای دادند. اگر این اظهار نظرها را جدی بگیریم، با توجه به سرعت پخش خبر شیوع کرونا از پیش از ظهر جمعه، باید بعد از ظهر جمعه که روز رای گیری بود، مراجعه به صندوق ها کمتر از صبح باشد. حالا قضاوت کنید انتخاباتی که تا ساعت 15.18 حدود 9 میلیون نفر از 58 میلیون واجد حق رای یعنی حدود 15 درصد در آن شرکت کردند چطور می شود چهار ساعت بعد ناگهان 15 در صد بشود 42 درصد!


توئیت عضو شورای شهر تهران

مجلس یازدهم

نماینده اقلیت جامعه است


علی ربیعی سخنگوی دولت:

به دولت گفتند:کروناهراسی نکنید

انتخابات بی رونق می شود!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

گزارش مربوط به در ذشت شجریان و شیوه قطره چکانی اعلام خبر آن توسط حکومت با  15 هزار و یکصد خواننده پر مخاطب ترین مطلب روز گذشته (دوشنبه) پیک نت بود.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران