مردم سرکوب های خونین را فراموش نمی کنند

سپاه با نمایش مقابله با "کرونا"

قصد دلجوئی از مردم را دارد؟

 

مرور مطبوعات 11 اسفند

خودی های مجلس آینده نیز

از طرد انتخابات اخیر متعجب اند

(پیک هفته ۱۰۹)  12 اسفند ماه 1398 - 2 مارس 2020

 pyknet100@gmail.com


11-10 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


11-10 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


11-10 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


11-10 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


11-10 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


11-10 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 12 اسفند

دو نامه وزیر بهداشت

که ‌یکی فاش‌شد و دیگری‌سانسور

دکتر نمکی وزیر بهداشت در روزهای اخیر دو نامه نوشته اما یکی از آنها علنی شده است. این دو نامه خطاب به حسن روحانی بوده است. گفته می شود در نامه اول که متن آن فاش نشده وزیر بهداشت نوشته است که پیش از 22 بهمن گزارش دقیقی از خطر شیوع کرونا را تهیه و ارائه کردم و در آن گزارش تاکید کردم که راهپیمائی 22 بهمن برای جلوگیری از شیوع کرونا بهتر است لغو شود. این  نامه دراختیار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفت و آنجا گفتند اختیار چنین تصمیمی را ندارند و پیام داده اند که "صلاح نیست"!

آن که پیام داده رهبر بوده و آنکه با حضور در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیام شفاهی رهبر را ابلاغ کرده منشی معاون  اجرائی رهبر "وحید حقانیان" بوده است. این "صلاح نیست" علیه سلامت جامعه به  اجرا گذاشته شد و در انتخابات مجلس به تاریخ دوم اسفند نیز تکرار شد و در این فاصله جلوی انتشار اخبار مربوط به شیوع کرونا در ایران گرفته شد.

نامه دوم دکتر نمکی درباره احتکار و بازار سیاه ماسک های مخصوص کرونا و دیگر تجهیزات آنست. وزیر بهداشت دراین نامه نوشته است:

با پیش‌بینی اینجانب از احتمال ورود ویروس کرونا به کشور طی نامه ای به گمرکات کشور اعلام نمودم صادرات و خروج ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکارانم را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند. علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد. پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون ماسک تحویل و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شده است. همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانه ‌روز در بازارهای مختلف از دلال ها و از قاچاقچیان با قیمت گزاف می‌خرند.

در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطراست، این شبکه فرصت‌طلب بی‌انصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین می‌ایستد و به راحتی اعلام می‌کند که دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟


تهران در روزهای وحشت از "کرونا"

درتهران، بر حجاب خانم ها، در این روزها "ماسک" هم افزوده شده. فرق نمی کند که چادر سیاه بر سر داشته باشند و یا روسری و یا شال رنگی. اولی را خیلی ها اجبار حکومتی میدانند و دومی جبر مقابله با اپیدمی کرونا. شمار آنها نه فقط در تهران بلکه در بسیاری از شهرها روز به روز بیشتر می شود. دراین میان، سپاه و نیروی ویژه هم خواسته اند از آب کره بگیرند و ماشین  های سرکوب را این بار برای سمپاشی بجای باز کردن آب فشار قوی به روی مردم به خیابانها آورده اند، اما از آنجا که ترک عادت موجب مرض است، روی این ماشین ها بجای تابلوی "مقابله با کرونا" تابلوی "سرکوب کرونا" را نصب کرده اند. گوئی زبان دیگری بلد نیستند.


اطلاعاتی که نماینده رشت فاش کرد

"کرونا" سفیر سیار قم

که به سراسر ایران سفر کرد


درود یک ملت

برای پزشکان و پرستاران ایران

این گزارش تصویری با هدف تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این روزهای دشوار، علیرغم همه نامهربانی های حکومت با آنها، برای کمک به مردم به میدان  آمده اند تهیه شده است. حتی پرستارانی که چند ماه است حقوق دریافت نکرده اند و پزشکانی که بسیار زودتر و جلوتر از مقامات با راه اندازی یک کانال تلگرامی با دادن اطلاعات دقیق و هشدارهای بموقع بجای ترویج خرافات مذهبی از سوی شماری از روحانیون و پوشش خبری دادن آنها توسط صدا و سیما با علم و دانش و احساس وظیفه ملی به یاری مردم شتافتند.


منتخب اخبار روزهای گذشته


بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم

رهبر و مجمع مصلحت

مسئولعواقب نپیوستن به ‌فاتف‌اند


عنوان اول پیک نت 11 اسفند

مماشات با یکه تازی های

رهبر رو به پایان است!


در شهر "وهان" چین امنیتی نبود

توصیه به مردم که درخانه بمانید

پیشگیری امنیتی است یا بهداشتی؟


پوتین خواست اردوغان برای

دیدار فوری را به آینده موکول کرد

ریا نووستی- نعمت بوستانی


بی اعتمادی مهلک تر از کرونا

دروغگوئی ها

ریشه اعتماد به‌حکومت را جوید


عنوان اول پیک نت 10 اسفند

در پیام "کرونا"ئی رهبر
مردم صداقتی مشاهده کردند؟


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته «مماشات با یکه‌تازی های رهبر رو به پایان است؟» با 7 هزار و 300 خواننده پر مخاطب ترین گزارش خبری روز گذشته پیک نت روی کانال تلگرام این روزنت بود.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران