سخنان هشدار گونه لاوروف

روسیه اطلاعات ویژه ای

درباره جنگ در خلیج فارس دارد؟

 

به جرم خریدن اس 400 از روسیه

ترامپ 104 میلیارد دلار

ترکیه را میخواهد بالا بکشد

(پیک هفته ۱۰۹) 5 مرداد ماه  1398 برابر 27 ژوئیه 2019 

 pyknet100@gmail.com


4-2 مرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


4-2 مرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


4-2 مرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


4-2 مرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


4-2 مرداد

منتخب اخبار ورزشی


4-2 مرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 5 مرداد

دو اعتراف نا خواسته

امام جمعه دیروز تهران!

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، روز گذشته دو اعتراف نا خواسته کرد. اعتراف اول این که نماز جمعه ها آنچنان از نفس افتاده و خلوت شده است که امام جمعه ها به التماس دعا متوسل شده اند، و دوم این که صدا و سیما که مورد نفرت مردم است بلندگوی امام جمعه ها و طیف هم اندیش با آنهاست. درحقیقت نیز آنچه که نماز جمعه ها را چنان از نفس انداخته و پرو بالش را ریخته که مسئولان نظام هم در آن شرکت نمی کنند، همین هم اندیشی و اشتراک و پیوند تفکر امام جمعه ای با صدا و سیماست و حالا باید گفت "بیا سوته دلان گرد هم آئیم!" صدا وسیمائی که مردم برایش تره هم خرد نمی کنند، باید به یاری نماز جمعه های از نفس افتاده بشتابد. احمد خاتمی گفت:

«مسئولان نظام در سراسر کشور به ویژه در تهران باید به این نکته توجه داشته باشند که حضورشان در نماز جمعه تعظیم شعائر است.  نماز جمعه فراجناحی و فرا حزبی عمل می‌کند. (بر ریش امام جمعه دروغگو!) رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی (که خود گرفتار فیلترینگ است) به نماز جمعه کمک کنند، خوشحال نباشند از اینکه نمازجمعه خلوت شده است.»

یعنی امثال احمد خاتمی نمیدانند چرا مردم به نماز جمعه نمی روند و چرا صدا وسیما را از آن خود نمی دانند؟ مردم اصلا حوصله دیدن شکل و شمایل و صدای امام جمعه ها (بویژه درتهران) را ندارند. خانه از پای بست ویران است، امام جمعه در بند نقش ایوان است!


خلاصه گزارشی که در شورای شهر خوانده شد

قالیباف بجای مجمع مصلحت

باید بر صندلی دادگاه بنشیند


فیلم را ببینید!

حجاب اگر قانون هم باشد

مردم این قانون را قبول ندارند!

مشابه صحنه ای که در این فیلم می بینید، بارها تکرار شده است و هر روز بیشتر و مهاجم تر از سوی زنان و دخترانی که نمی خواهند زیر بار حرف زور و حجاب زورکی بروند. در خیابان، مترو، و ...

مردانی که ادای اجرای قانون را در می آورند و مثلا اسلام پناه اند اما خود بیش از هر مرد دیگری چشم چران و سر به پائین هستند تا سر به بالا.

در فیلم یک جمله ای از زبان زنان خطاب به مامور اسلام پناه گفته می شود که انگیزه انتشار این فیلم از سوی ما همین جمله است. مامور می گوید حجاب قانون است و زنان می گویند: مگر هر قانونی را باید قبول کرد و اجرا کرد؟ مثلا قانون آپارتاید را مگر مردم افریقای جنوب قبول کردند؟ قانونی قابل اجراست که مردم خواهان اجرای آن باشد نه آن که حکومت آن را به زود بخواهد به مردم تحمیل کند.


رحمان‌هاتفی روزنامه‌نگاری که‌ نمیتوانند

 پشت بوته فراموشی پنهانش کنند!

اخیرا بخش فارسی رادیو دولتی آلمان موسوم به "دویچه وله" سکوت طولانی رسانه های فارسی زبان درباره یکی از برجسته ترین روزنامه نگاران ایران، یعنی رحمان هاتفی سردبیر روزنامه کیهان در سال انقلاب 57  را شکست و سلسله مقالاتی را درباره وی منتشر کرد. اقدامی قابل ستایش، حتی اگر مطالبی فاقد اطلاعات کافی دراین زمینه و در مورد این شخصیت منتشر شود که شده است. از جمله مقاله ای که اقای جواد طالعی یکی از اعضای هیات تحریریه روزنامه کیهان پیش از انقلاب نوشته و ضمن ستایش از شخصیت انسانی و حرفه ای هاتفی، نکاتی بکلی بیگانه با واقعیت را درباره فعالیت های توده ای وی نیز در مقاله خود گنجانده است. از جمله ادعای حیرت آور چاپ نشریه "استنسیلی" "نوید" در چاپخانه کیهان. یعنی بزرگترین چاپخانه وقت در خاور میانه که مجهز به سیستم "روتاتیو" و "افست" بود. که با اولی روزنامه چاپ می شد و با دومی مجلات موسسه انتشاراتی کیهان. و یا ادعای رهبری رحمان هاتفی در تشکیلات تهران پیش از انقلاب حزب توده ایران. تشکیلاتی که اساسا وجود نداشت که امثال هاتفی مسئول آن باشند. هاتفی از سال 1353 بنیانگذار سازمان "نوید" وابسته به حزب توده ایران شد و ظاهرا آن نکته ای که نویسنده بصورت ناقص از دهان این و آن شنیده و ناقص تر به آن استناد کرد، قبول مسئولیت تشکیلات تهران حزب توده ایران پس از پلنوم وسیع 17 حزب توده ایران در سال 1360 از سوی هاتفی است که ربطی به سالهای پیش از انقلاب ندارد.

در همین ارتباط خانم فهیمه فرسائی، مترجم و منتقد هنری که خود نیز همزمان با جواد طالعی عضو تحریریه کیهان و اتفاقا بسیار بیش از وی با رحمان هاتفی نزدیکی داشته نوشته و دویچه وله منتشر کرده که ما آن را به نقل از همین رادیو در ادامه منتشر می کنیم:


ارتش آلمان در کنار امریکا و انگلیس

در تنگه هرمز مستقر می شود؟

7راشا تودی – ترجمه رضا نافعی


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 700

دو راهی جنگ و دیپلماسی

باردیگردربرابرایران‌قرارگرفته


عنوان اول پیک نت 3 مرداد

پیشنهاد دیپلماتیک و زیرکانه
 وزیر دفاع جدید امریکا


ماجرای استعفای غلامی در مجلس

"کدخدائی" دَم قدرت را دیده و خدائی می کند!


بچه های  استارت آپی را خبر کنید!


نمایش جاسوس بگیری

جاسوس در کدام نهادها

و با چه اهدافی نفوذ می کند؟


عنوان اول پیک نت 2 مرداد

یکشنبه،روزنه‌ای برای کاهش
تنش ایران وامریکا بازمیشود؟


پول را باد نمی آورد

قدرت بادآورده پول را می آورد

می خواهند صاحبان پولهای باد آورده را شناسائی کرده و از این پولهایشان مالیات بگیرند. طبیعی است که شناسائی صاحبان این پولها کار سختی نیست، اما غیر طبیعی آنست که این پولها را به رسمیت شناخته و می خواهند از آن مالیات بگیرند، درحالیکه باید گریبان دارندگان این پولها را گرفت. این فیلم یک نمونه برای گرفتن گریبان صاحبان پولهای باد آورده است. صاحبانی که خود گریبان گریبانگیران را می توانند بگیرند!


محمد خاتمی

اصلاح طلبی شعار نیست

به تغییر ساختاری نیاز داریم


بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

"تنگه هرمز و تنگه حوادث درایران" پر خواننده ترین مطلب پیک نت پنجشنبه بوئد که روی فیسبوک و کانال تلگرام این روزنت جمعا 11 هزار و 300 خواننده داشت و روی 6 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران