جرمش اعلام نشد

مشاور ریاست جمهوری

هم محکوم شد و هم بخشیده شد!

 

به ارزش تقرییا 6 میلیون دلار

صادرات پراید و سایپا

واردات "پوشک" بچه!

(پیک هفته ۱۰۹) 3 آذر ماه 1399  -  23 نوامبر 2020

 pyknet100@gmail.com


3-2 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


3-2 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


3-2 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


3-2 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


3-2 آذر

منتخب اخبار ورزشی


3-2 آذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 3 آذر

فرمانده سپاه قدس برای چه

مذاکراتی راهی بغداد شد؟

خبرگزاری آناتولی ترکیه از قول یک منبع نزدیک به دولت عراق که نخواسته نامش اعلام شود گزارش داد که اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس چهارشنبه گذشته وارد عراق شده و با نخست‌وزیر آن کشور دیدار و مذاکره کرده است.

طبیعی است که چارچوب مذاکرات وی با نخست وزیر عراق نمی تواند مسائل سیاسی و یا اقتصادی باشد، بلکه در زمینه مسائل نظامی این دیدار انجام شده است. و باز، این مسائل نظامی نمیتواند در ارتباط با روابط نظامی دو کشور باشد، زیرا در اینصورت باید رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و یا وزیر دفاع ایران راهی عراق می شد، که با توجه به سفر چند روز پیش وزیر دفاع عراق به ایران چنین سفری ضرورت نداشت، مگر آن که وزیر دفاع عراق در سفر به ایران، مسئله انحلال و خلع سلاح نیروهای شبه نظامی وابسته به جمهوری اسلامی در عراق را مطرح کرده باشد. بنابراین دیدار و مذاکره قاانی درعراق محدود به نقش سپاه قدس در عراق و در ارتباط با گروه های شبه نظامی عراقی بوده است. نیروهائی که از حمایت نظامی سپاه قدس و کمک  های مالی حکومت برخوردارند. اگر مشکلی در ارتباط با حضور این نیروها در عراق وجود نداشت، این سفر هم  در این سطح ضرورت نداشت. نتیجه می توان گرفت که دولت عراق نسبت به فعالیت گروه های شبه نظامی مورد حمایت سپاه قدس در عراق نظرات و احتمالا اعتراض هائی دارد و این سفر برای همین مسئله انجام شده است. بویژه که دولت عراق در پی تمرکز همه نیروهای نظامی در ارتش عراق و خواهان انحلال همه گروه های شبه نظامی است. از سوی دیگر ایران دولت عراق را نسبت بازگشت داعش به عراق هشدار می دهد و حضور شبه نظامی مورد حمایت سپاه قدس را ضامن جلوگیری از این حضور. تصمیمات دولت عراق، بزودی اهداف سفر قاانی به عراق را مشخص خواهد کرد.


ستایشگر سردار کوثری بود

فرمانده سپاه تهران پس از

وعده "امنیت پایدار"، برکنار شد!


ناصر زرافشان:

در قتل های زنجیره ای

66 نفر به قتل رسیدند!

ناصر زرافشان از جمله وکلای خانواده برخی قربانیان قتل های زنجیره ای است که به همین دلیل دستگیر و چند سال زندانی شد، در باره قتل های زنجیره ای که اطلاعات وسیعی در باره آن دارد می گوید:

در قتل‌های زنجیره‌ای دهه هفتاد ۶۶ نفر کشته شدند نه چهارنفر و قتل‌ها خودسرانه هم نبودند بلکه برنامه‌ریزی شده بود. من برای اثبات آن اسناد و مدرک کافی داشتم، حدود ۶۶ نفر بودند. بعد گفتند شش نفر و از همان 6 نفر هم چهار نفر را مطرح کردند. خود متهمان قتل‌های زنجیره‌ای در دادگاه رسما می‌گفتند ربودن و حذف این مقتولان، در شرح وظیفه کاری آن‌ها بوده و قتل‌ها برنامه‌ریزی داشت و خودسرانه نبود.


چه کسی نادان است؟

برخی امام جمعه ها – از جمله علم الهدا- خودشان یکپا حسین شریعتمداری اند که بالای منبر همان حرف هائی را می زنند که حسین شریعتمداری در کیهان می نویسد. البته حسین شریعتمداری کارهای دیگری هم دارد که شاید آن امام جمعه ها نداشته باشند. از جمله سرک کشیدن به زندانها و گردانندگی اعترافات تلویزیونی و ...

این توئیت بی نیاز از توضیح را علی مطهری در ارتباط با آخرین اظهار نظر علم الهدا درباره انتخابات امریکا نوشته است.


سخنرانی محسن امین زاده

ترامپ و احمدی نژاد

دو جان در یک کالبد ماجراجو


مصاحبه باعضو رهبری حزب اعتماد ملی

صندلی ریاست مجلس

برای قالیباف نردبام است!


عنوان اول پیک نت 2 آذر

فرمانده سپاه تهران میخواهد

انتخابات1400 را برگزارکند


یادگار ویران شده امیرکبیر

در گوشه ای از خیابان ناصر خسرو

انتشار این عکس از دروازه‌ ورودی مدرسه تاریخی دارالفنون که ۱۵۶ سال پیش، به همت امیرکبیر ساخته شد آتش به جان همه آنهائی زد که سر نوشت و سرگذشت اصلاح طلبانی نظیر قائم مقام فراهانی و امیرکبیر را در تاریخ 200 ساله ایران دنبال کرده اند. دو قربانی بزرگ استبداد که یکی را بدستور ناصرالدین شاه رگ زدند و دیگری را بدستور محمد شاه قاجار بالشت بردهانش گذاشته و خفه کردند.

از این مدرسه بزرگانی فارغ التحصیل شدند که بعدها خدمات بزرگی به ایران کردند. دارالفنون مادر دانشگاه در ایران است. در خیابان ناصرخسرو وقتی دنبال نایاب ترین داروها می گردید، نیم نگاهی هم به این سردر ویران بیاندازید که آینه بسیاری از ویرانی های ایران امروز است. به تیسفون و مدائن می ماند این ویرانه.


نزاع در خیابانها کم

و درخانه ها زیاد تر شده!


نامه  اکبر طبری از اوین

شهرک لاکچری "لواسان"

با حکم حکومتی ساخته شد!


چین واکسن کرونا را دراختیار برزیل گذاشت

همکاری روسیه، هند و چین

برای‌تولید میلیاردی واکسن کرونا


عنوان اول پیک نت اول آذر

سپاه انتخابات 1400 را
با مصاحبه کوثری آغاز کرد


نامه یاشار سلطانی به ابراهیم رئیسی

دخل زنان را به ولایت برند

افشاگران را به دادگاه برند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (یکشنبه) با نزدیک به 5 هزار و 500 خواننده روی تلگرام این روزنت بیشترین خواننده را داشت. این عنوان اول تفسیر مصاحبه سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد بود که یک روز پس از انتشار آن از این سمت برکنار شد. روی فیسبوک پیک نت نیز همین مطلب بیشترین خواننده را داشت اما بیشترین اشتراک گذاری را شرح عکس سردر مدرسه دارالفنون داشت که روی 15 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران