بیانیه انتخاباتی مصطفی تاج زاده

من با اعلام خواست های مردم

وارد میدان انتخابات می شوم!

 

رهبران عراق و امارات نقش آفرینند

آشتی کنان ایران و عربستان

در بغداد انجام خواهد شد؟

(پیک هفته ۱۰۹)6 اردیبهشت ماه 1400 - 26 آوریل 2021

 pyknet100@gmail.com


5-6 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


5-6 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


5-6 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


5-6 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


5-6 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


5-6 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 6 اردیبهشت

مرور گذشته و آشنائی

با مرموزترین فرمانده سپاه

به همان اندازه که محسن رضائی، فرمانده سپاه در دوران جنگ و دبیر کنونی مجمع مصلحت نظام و همیشه نامزد انتخابات ریاست جمهوری و امثال سردار نقدی ساده لوح و حرف مفت بزن هستند، مرتضی رضائی مرموزترین فرمانده سپاه است. همه سرداران و فرماندهان سپاه به فراخور موقعیت و برحسب مورد سخنرانی و مصاحبه می کنند، اما در تمام سالهای گذشته نه سخنرانی و نه مصاحبه ای از مرتضی رضائی منتشر نشده است. او در جریان کشاکش میان ابوالحسن بنی صدر، اولین رئیس جمهور و رهبران حزب جمهوری اسلامی (در راس آنها آیت‌الله بهشتی) با حکم بنی صدر فرمانده کل سپاه شد. پیش از او عباس زمانی معروف به "ابوشریف" که سالهای در صفوف فلسطینی ها بود فرمانده سپاه شده بود. مرتضی رضائی بعنوان فرمانده مرضی الطرفین (میان دو جبهه متخاصمی که ذکر شد) فرمانده سپاه شد. فرماندهی او بر سپاه یکسال بیشتر دوام نیآورد و با سقوط بنی صدر او نیز از فرماندهی سپاه کنار رفت، اما این کنار رفتن به معنای پایان حضور و ماموریت های او در سپاه نبود. او در سال 1372 با  فرمان علی خامنه ای که حالا هم رهبر بود و هم فرمانده کل قوا، جانشین فرمانده کل سپاه و بنیانگذار حفاظت اطلاعات سپاه شد. نهادی که بعدها مخوف ترین سازمان اطلاعاتی جمهوری اسلامی شد و اکنون حجت الاسلام حسین طائب در راس آنست.

دو فرمانده سپاه، یعنی ابوشریف و مرتضی رضائی سالها زیر عبای رهبر جمهوری اسلامی بودند و قطعا هنوز هم هستند و مخفی ترین ماموریت های اطلاعاتی در خارج و داخل کشور را انجام داده اند. در دوران ریاست مرتضی رضائی بر سازمان اطلاعات و حفاظت سپاه، طرح یورش به حزب توده ایران و سازمان فدائیان اکثریت ریخته و اجراء شد. یورشی که بهانه آن گزارشی بود که یک دیپلمات سفارت اتحاد شوروی وقت در تهران، پس از فرار از ایران و رفتن به انگلستان تدوین کرد. هنوز معلوم نیست نقش مرتضی رضائی در فرار آن دیپلمات روس که نامش "گوزچیکن" بود چقدر بوده است. می گویند این سردار بسیار کم ظهور و کمتر شناخته شده اکنون با ثروتی افسانه ای بازنشسته شده است. ثروت افسانه ای او را میتوان باور کرد، اما بازنشستگی او را خیر! حتی گفته می شود که "حسین رعیت" که اکنون باتهام اختلاس تحت محاکمه است از افراد زیر مجموعه مرتضی رضائی بوده و ویلا، باغ معروف حسین رعیت که بخشی از آن باغ وحش خصوصی وی بوده نیز در اختیار مرتضی رضائی بوده است. گویا در این باغ به سبک زیر زمین خانه سرهنگ زیبائی (شکنجه گر فرماندار نظامی کودتای 28  در خیابان بهار تهران) چند زندان بصورت سلول های اختصاصی وجود دارد. در دادگاه حسین رعیت از این باغ نام برده شده، اما گفته نشده که این باغ در اختیار مرتضی رضائی بوده است. به همین دلیل دادگاه جرات نمی کند به این بخش از اتهامات حسین رعیت ورود کند. حسین رعیت از جمله تک تیراندازان کودتای 88 بود که سوار بر ترک موتور معترضان به نتایج آن انتخابات را در خیابانهای تهران با اسلحه کمری شکار می کرد.

-----

عکس: سفر عرفات به تهران برای شرکت در سمینار یا همایش جنبش های رهائی بخش اسلامی و دیدار با فرماندهان سپاه و نخست وزیری که در جریان انفجار نخست وزیری کشته شد (رجائی در انتهای عکس). حزب جمهوری اسلامی هنوز منفجر نشده و حجت الاسلام محمد منتظری فرزند آیت الله منتظری (نفر اول سمت راست عکس) نیز کشته نشده است. آن که دست عرفات را می فشارد کمال خرازی و در کنار او مرتضی رضائی ایستاده است.


سفر حداد عادل به قم

علما و مراجع قم از افتادن قدرت

بدست پایداری (حجتبه) ناراضی اند


انتشار ناگهانی یک مصاحبه

تاکتیک ظریف یا استراتژی نظام؟


مصاحبه بدیع محسن رفیقدوست:

لاریجانی نمی آید، اما اگر

بداند رئیس جمهور می شود می آید!


محمد علی ابطحی:

دالان تنگ و گشاد شورای‌نگهبان

برای اصولگرایان و اصلاح‌طلبان


تازه ترین مصاحبه حسین مرعشی

لاریجانی،هاشمییا کرباسچی

کدامیک نامزد1400میشوند؟


عنوان اول پیک نت 5 اردیبهشت

پیوند مذاکرات وین
با سرنوشت انتخابات 1400


علی مطهری

حجاب خانم ها

مسئله اصلی مملکت نیست!


این تیرهای آهنی برق

را که دزدیده اند، کجا می فروشند؟

از قدیم و بعنوان ضرب المثل فارسی می گفتند اول چاه را بکن بعدا منار را بدزد. این ضرب المثل سرقت تیر‌های آهنی روشنایی پل نهم اهواز که "اخبار خوزستان" فیلم آن را منتشر کرده اینگونه صادق است: اول خریدارش را پیدا کن، بعدا بدزد!

واقعا هم اگر برای این دزدی ها که از دریچه های آهنی آب تا ریل قطار و سیم برق و حالا تیرهای آهنی برق را شامل شده خریداری وجود نداشت، سرقت آنها با همه دردسرهائی که دارد - حتی به قیمت جان- چه ارزشی داشت؟ بنابراین، باید "مال خر" را پیدا کرد، والا یافتن سارق نگون بختی که از سر فقر خود را به آب و آتش می زند که آسان است!


"زلنسکی" سنگ روی یخ شد

بی اعتنائی روسیه

به پیشنهاد رئیس جمهور اکراین


از یک پیام دریافتی

شب ها در اطراف "پرند"

چه موادی را دفن می کنند!


عنوان اول پیک نت 4 اردیبهشت

معجزه ای که روحانی
با عبور از سونامی ها کرد!


بحث در کلاب هاوس

علی لاریجانی، نامزد خزنده

انتخابات 1400 خواهد شد؟


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

"پیوند مذاکرات وین با سرنوشت انتخابات 1400" عنوان اول پیک نت روز گذشته (یکشنبه) بود که روی کانال تلگرام پیک نت نزدیک به 6 هزار خواننده داشت. در فیسبوک پیک نت نیز همین عنوان اول پر خواننده ترین مطلب بود و روی 8 فیسبوک خوانندگان که آمار آن را در اختیار نداریم به اشتراک گذاشته شد.

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران