ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  مصاحبه با علی مزروعی
دو حادثه تلخ سال 84
انتخابات ریاست جمهوری
رفتن ایران به شورای امنیت
 
 
 
 

 

علی مزروعی رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران و نماینده اصفهان در مجلس ششم نیز در باره موقعیت پیش آمده، درارتباط با ارجاع پرونده اتمی ایران به شورای امنیت سازمان ملل، به خبرگزاری ایسنا گفت:

 انتخابات ریاست‌جمهوری و رفتن پرونده هسته‌ ای ایران به شورای امنیت مهم‌ترین حوادث سیاسی سال 84 بود. این دو حادثه تاثیرات و پیامدهای خاص خود را در تمام عرصه‌های مرتبط با حکومت در داخل و خارج داشته است.

انتخابات ریاست‌جمهوری دوره نهم و نتیجه آن، تغییر در روند پرونده هسته‌یی ایران را در پی آورد و سرانجام گزارش آن به شورای امنیت رفت.

با مجموعه سیاست‌هایی که دولت جدید در عرصه داخلی و خارجی در پیش گرفته، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای سال آینده نمی‌ بینم. سال سخت و دشواری را برای کشورمان پیش‌بینی می‌کنم .

با شرایط پیش آمده نیروهای سیاسی خارج از قدرت نیز تاثیر چندانی در عرصه‌ سیاست نخواهند داشت. همه امکانات و مقدوراتی که آنها می‌توانستند با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند از آنان گرفته شده و فضایی یکپارچه و یکصدا به وجود آمده که برای جامعه بسیار خطرناک است. با شناختی که از جامعه ایران دارم، سکوت و بی‌تفاوتی مردم بسیار خطرناک خواهد بود.