ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

کارشناس مغزشوئی در سپاه پاسداران

سخنان مالیخولیائی "حسن عباسی"

تئوریسین سپاه، بسیج و حزب الله

احمدی نژاد: « دنيا بايد بداند که خط انقلاب همان مسيری است که شهيد نواب صفوی دنبال کرد. و اکنون کسانی درصحنه انقلاب حاضرند که خط نواب صفوی را دنبال می کنند»

آنچه در زیر می خوانید، تنها نکات کوچک و کوتاهی از سخنرانی جنون آمیز حسن عباسی در تالار شهيد مفتح دانشكده و الهيات و معارف اسلامي دانشگاه‌‏تهران است که بسيج دانشجويي مبتکر آن بوده است. حسن عباسی که از او با عنوان "دکترحسن عباسی" یاد می شود استاد استراتژیست دانشگاه امام حسین در سپاه پاسداران است. بنابراین، باید دید این سخنان و این دیدگاه ها چگونه در سالهای گذشته در سلسله برنامه های مغزشوئی سپاه و بسیج و باورمند کردن آنها به خرافات مذهبی و اسلامی حجتیه و مرکز پژوهش های مصباح یزدی  گنجانده شده است. سخنان او به هذیان های مالیخولیائی یک انسان می ماند، اما بسیار بعید است که امثال او ندانند چه می کنند و این سخنان جنون آمیز را با کدام اهداف می گویند و چه نتیجه ای در سرانجام آن می خواهند بگیرند. آنها برای گفتن همین حرف ها آموزش یافته اند. اصل سخنرانی او را می توانید روی سایت ایلنا بخوانید و به همه آنها که این نوع تلاش ها و مغز شوئی ها در میان نیروهای جوان بسیج و سپاه را جدی تلقی می کنند توصیه می کنیم به اصل این سخنرانی مراجعه کنند. قتل زنجیره، اعدام های دسته جمعی، یورش به خوابگاه دانشجویان و آن فجایع و دهها و دهها جنایت مشابه از دل همین مغز شوئی ها بیرون آمده و می آید. وقتی احمدی نژاد می گوید رهبر انقلاب "نواب صفوی" است و ما ادامه او هستیم، چنین سخنانی از حس عباسی را نباید تعجب آور تلقی کرد. آن ها که فکر می کنند رهبر جمهوری اسلامی ماست  در دهان گرفته، اشتباه می کنند، او خود از همین تبار است و اینها همان "نیروهای جدید" ی هستند که بقول او "نسل دوم انقلابیون" اند که در زمان وی "رشد" کرده اند. این سخن کامل و دقیق احمدی نژاد است که با خلع رهبر از آیت الله خمینی می گوید: :« دنيا بايد بداند که خط انقلاب همان مسيری است که شهيد نواب صفوی دنبال کرد. و اکنون کسانی درصحنه انقلاب حاضرند که خط نواب صفوی را دنبال می کنند»

ما فقط چند نمونه از سخنان حس عباسی که معلوم نیست از زیر بوته کدام سازمان بین المللی بیرون آمده و تربیت شدگان او را باید در تظاهرات روزهای اخیر در مقابل سفارتخانه ها جستجو می کردیم را در زیر و برای جلب توجه خوانندگان خود می آوریم:


« 1- انقلاب‌‏هاي غيرالهي فقط تغيير حكومت را مد نظر قرار مي‌‏دهند و با نفوس مردم كاري ندارند و عمده اين انقلاب‌‏ها ماهيتي شيطاني پيدا كرده‌‏اند كه نمونه‌‏هاي آن را انقلاب فرانسه, انقلاب ماركسيستي شوروي, انقلاب نيكاراگوا, اساسا انقلاب‌‏هايي به سود شيطان بوده‌‏اند و انقلاب هاي ماركسيستي و كمونيستي الحاد را حاكم كرده اند. درایران شيطان از همان روزهاي اول انقلاب اسلامي فعال و برجسته.

 2- دشواري كار حضرت مهدي(عجل‌‏الله‌‏فرجه) در هنگام ظهورشان، اين است كه هر آنچه انبيا و ائمه پيشين نتوانستند محقق كنند بايد تك‌‏نفري محقق كند و دشواري كار در زمان ايشان هم همين است.
3- اسلام پس از هزار و 400 سال، شيطان را تحقير كرد و شيطان در پاسخ، طرح جامع اسلام‌‏ستيزي را آماده كرد كه در اين طرح غربي، اساسي‌‏ترين مسأله، قداست‌‏زدايي از اسلام است.
4- در تخت‌‏جمشيد، مردان با لباس‌‏هاي پوشيده هستند و رئيس دارند و همه آنها در دو هزار و 500 سال پيش، حزب‌‏اللهي بوده‌‏اند.

5- در تورات جعلي، چون خدا نمي‌‏تواند يعقوب را شكست دهد به ران راست او لگدي مي‌‏زند و يهودي‌‏ها تا امروز هر حيواني را ذبح مي‌‏كنند ران راست آن را به دليل اينكه به يعقوب توهين‌‏شده نمي‌‏خورند و خدا به او مي‌‏گويد نام تو يعقوب نيست بلكه اسرائيل است يعني مقاوم در برابر خدا هستي.

6- هفت محوراسلام‌‏ستيزي غرب بدین شرح است:

-)حمله به پيامبر اسلام(صلي‌‏الله‌‏عليه‌‏وآله؛

-) حمله به ‌‏قرآن و تحريف اين كتاب در بعضي از كشورهاي عربي و هند كه در آن آيات جهاد و شهادت را حذف كرده‌‏اند؛

-) جعل احكام اسلام كه همسر "خليل‌‏زاد" مشاور عالي بوش در امور افغانستان و عراق، جزوه‌‏اي نوشت و در آن دستورالعملي داد كه اسلام را در يك فرايند 25 تا 50 ساله خنثي كند. او در اين جزوه گفته بايد احكام موازي با احكام اسلام درست كرد كه نمونه آن را مي‌‏توان در بيانيه‌‏هاي حقوق‌‏بشر ديد؛

-) تفرقه‌‏افكندن ميان فرقه‌‏هاي اسلامي با فرمول "تفرقه بينداز و حكومت كن" انگليس كه ميان شيعه و سني انداخته مي‌‏شود؛

-) ايجاد فرقه هاي انحرافي مانند القاعده و حكومت‌‏هاي جعلي مانند طلبان براي تخريب چهره اسلام؛

-) گسترش مسيحيت در دنياي اسلام و تبليغ آن؛

-) جايگزيني ارزش‌‏هاي مدرن با ارزش‌‏هاي اسلامي تحت‌‏عنوان اصلاحات در خاورميانه بزرگ.

7- تخريب چهره اسلام به‌‏صورت هماهنگ در حال اجراست و نبايد فكر كرد كه تنها "سلمان رشدي" كتابي نوشته يا يك نشريه دانماركي كاريكاتوري چاپ كرده است.

8- شيطان در حال حاضر در اينجا حضور دارد و من خدمت او سلام عرض مي‌‏كنم و اعلام مي‌‏كنم يقه‌‏ات را گرفته‌‏ايم و افشايت مي‌‏كنيم و مروجان انديشه تو در داخل ايران، هر گونه عمل كنند بيشتر شكست مي‌‏خورند.

9- مسؤولان جمهوري اسلامي! از بنزهاي فاشيست‌‏هاي يهودكُش آلماني پايين بياييد كه روي‌‏مان بشود به جوانان بگوييم دست از پژوي 206 فرانسوي بكشند. تحريم كالاهاي آمريكايي, انگليسي, آلماني و فرانسوي را بايد از مسؤولان شروع كنيم.

10- بر مسؤولان جمهوري اسلامي به‌‏ويژه آناني كه لباس روحانيت به تن دارند حرام است كه بنزهاي آلماني سوار شوند. ننگ بر مسؤولي در جمهوري اسلامي باد كه سوار خودرويي شود كه صدراعظم آلمان، سازنده آن، حركت نشريات دانمارك را تأييد مي‌‏كند و ننگ‌‏بر چنين مسؤولي كه با رأي مردم روي كار آمده است اگر سوار بنز آلماني شود.

 11- ديديد نخست‌‏وزير دانمارك به خاطر تحريم كالاهاي دانماركي گريه كرد؟ مركل هم گريه مي‌‏كند؛ بوش هم گريه مي‌‏كند؛ شريان اين تمدن ماهيت اقتصادي آن است. از يك سو، اگر بازار انبوه يك‌‏ميليارد و 400 ميليون نفري اسلام بر روي اين كالاها بسته شود و از سوي ديگر در اينجا همه سعي كنند زهد بورزند، اين تمدن شكست مي‌‏خورد.