ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

برای کورکردن هدف گیری امریکا

پخش موشک های ایران

در سراسر کشور آغاز شد

 

خبرگزاری ها، به نقل از اطلاعاتی که ماهواره ها مخابره کرده اند، روز گذشته مدعی شدند ایران خود را برای دفاع آماده در برابر تهاجم هوائی آماده می کند و در همین ارتباط  سکان ها و پایگاه های پرتاب موشک های دوربرد خود را آماده ساخته و به آنها آرایش جنگی کامل داده است.

یک گزارش محرمانه ارتش اسرائیل حاکیست که ایران در تدارک آماده شدن برای دفاع در برابر حمله نظامی امریکا سیستم پایگاه های سیار موشکی را که اخیرا از روسیه دریافت داشته بسرعت فعال کرده و حرکت دواری آنها را در نقاط مختلف کشور نیز آغاز کرده است.

در بسیاری از ساعات روز و در لابلای بسیاری از برنامه های کانال های مختلف سیمای جمهوری اسلامی سرودهای اول انقلاب و دوران جنگ با عراق پخش می شود و عمدتا روی احساسات ملی و همبستگی ملی تاکید می شود. پخش گفتگوهای مختلف خیابانی با مردم در باره تولید اتمی، اغلب به یک کمدی می ماند. از جمله در شبکه اول سیما، شنبه شب تهیه کننده گزارش شهری از آقائی پرسید: نظر شما در باره دولت دانمارک و کاریکاتورهای توهین آمیز چیست؟

آن آقا که مثل خیلی از مردم مسخ بمباران تبلیغاتی این روزها شده گفت: انرژی اتمی حق ماست!

در یک برنامه دیگر، که درباره گرانی و خرید بود، گوینده از یک خانم حدود 80 ساله که در یکی از صف های خرید ایستاده بود پرسید: شما چرا دراین صف ایستاده اید ؟  خانم پاسخ داد: بايد به هر قيمتي که شده انرژي هسته اي را بدست بيآوريم.

اینها عین واقعیات است و نشان دهنده بمباران تبلیغاتی مردم از یک طرف، و بی اطلاعی و بی خبری از آنچه می خواهد اتفاق بیفتد و تصمیماتی که معدود رهبران جمهوری اسلامی در پشت صحنه گرفته اند و بی آنکه مردم از آن مطلع باشند ایران را بدانسو می برند.

همزمان با همین گزارش ها، "پایک" مدیر مرکز تحلیلی "گلوبال سکیوریتی" در ادامه تلاش برای آماده سازی افکار عمومی امریکا برای حمله به ایران گفت:

« امیدوارم امریکایی ها به دقت درباره ی بلایی که ایران می تواند بر سر جهان بیآورد و این که ما چه کاری می توانیم بکنیم تا به چنین ورطه ای نیفتیم فکر کنند.»
در ادامه همین کارزای تبلیغاتی برای قانع کردن افکار عمومی اروپا و امریکا، سازمان های اطلاعاتی امریکا با بزرگ نمائی اعلام داشتند:

علیرغم هشت سال جنگ با عراق، ایران قدرتمندترین نیروی نظامی منطقه است و 800 هزار تن نیروی نظامی دارد. پنتاگون معتقد است بزرگ ترین خطر از سوی ایران موشک های شهاب 3 این کشور است که باید در اولین ضربه نظامی منهدم شوند. محافل نزدیک به پنتاگون درادامه همین خبر و با هدف تحریک افکار عمومی اروپائی ها به سایت "بوستن کلوپ" گفته اند موشک های شهاب 3 ایران می توانند بخش هائی از اروپا را هدف بگیرند. ایران 20 سکان پرتاب برای این موشک ها که مجهز به کلاهک های شیمیائی است.