ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  هاشمی رفسنجانی
اخبار واقعی سقوط دو هواپيما
بايد دراختيار مردم قرار گيرد
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در نماز عيد قربان با اشاره به سقوط هواپيماها گفت:

حادثه‌ سقوط هواپيمای فرماندهان گرانقدر سپاه را داريم كه در روز عيد ما را عزادار كرد. آنها حق زيادی در دفاع مقدس و جلوگيری از سقوط انقلاب و اسلام در دوران جنگ تحميلی داشتند. سردار احمد كاظمی و لشكر او در سخت‌ترين شرايط و ميدان‌ها برای دفاع ما كارساز بود و يكی از لشكرهای خط شكن در تمام دوران دفاع مقدس بود. سرمايه‌های گرانقدری در اين حادثه از دست ما رفت و ما را عزادار كرد.

تذكر می‌دهم كه بيش از اين بايد برای امنيت هوايی كشورمان سرمايه گذاری كنيم؛ هم حيثيت ما را زير سوال می‌برد و هم روحيه مردم را آسيب می‌رساند و به خصوص ابهاماتی كه در اين حوادث است، همه‌ مردم دچار حيرت می‌شوند.

پنج هفته از حادثه‌ سقوط هواپيما  C130گذشته و هنوز واقعيت قضيه برای مردم روشن نشده و شايعات مثل خوره به جان مردم افتاده و قضيه‌ی اخير هم باز در نيروهای مسلح، خيلی جاها مساله ساز می‌شود.

اولا امنيت هوايی بايد تحكيم شود. اين برای ما خيلی مهم است و ثانيا بايد مراقبت‌های لازم را بكنيم و اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد، بايد سريعا مردم و افكار عمومی را در جريان بگذاريم كه راحت بتوانند قضاوت كنند، اگر مقصری هست جواب دهد والا شبهات دامن بسياری از پاكان را می‌گيرد.