ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  ازافاضات امام جمعه اصفهان
74 درصد دختران ايرانی  
باكره به خانه بخت نمی روند
 
 
 
 

 

امام جمعه اصفهان كه جانشين آيت الله طاهری اصفهان شده، آيت الله است، اما در نوع خود، به لفظ خود اصفهانی‌ها "آيتي است! از دارودسته آيت الله شمس آبادی است و از مخلصان آيت الله مجلسی. اولی را گروه هدفی‌های "قدرجون" اصفهان به دليل وابستگی‌هايش با ساواك و مخالفتش با كمك به نهضت اسلامی كشتند و دومی هم ولی فقيه دربار صفويه بود.

قبر هر دو را، بعد از انقلاب تبديل به بارگاه كردند و رهبر هم به زيارت هر دو رفت. البته بعد از اعدام سيد مهدی‌هاشمی كه گروه هدفی‌ها را رهبری می‌كرد و در زمان شاه به جرم كشتن آيت الله شمس آبادی محكوم به حبس ابد شده بود و پس از رسيدن به مقام رهبری. آيت الله مجلسی هم پدرخوانده مصباح يزدی‌ها در جمهوری اسلامی است.

آيت الله طاهری اصفهان از موج ترورهای دهه 60 جان سالم بدر برد. تمام حوادث بعدی جمهوری اسلامی ثابت می‌كند دست مافيای حجتيه در آن ترور‌ها كه بنام مجاهدين خلق انجام شد دخيل بود. هدف آن بود كه روحانيون مسن و نامدار طرفدار آيت الله خمينی از صحنه حذف شوند تا پس از درگذشت وی بتوان قدرت را قبضه كرد، كه می‌بينيم كردند. اين موج با ترور آيت الله مطهری شروع شد و تا ترور سياسی آيت الله منتظری و پائين كشيدن آيت الله طاهری از سكوی نماز جمعه اصفهان پيش رفت. حساب قتل احمدی خمينی نيز در همين دفتر ثبت است، گرچه به دلائل ديگری، از جمله رقيب درست نشدن برای علی خامنه‌ای و پيش از آن، برای دفن اين دفترچه خاطرات مستند و زنده از آنچه در بيت آيت الله خمينی در سالهای اول انقلاب گذشت.

بهرتقدير، نماز جمعه اصفهان را بالاخره از آخرين امام جمعه دوران آيت الله خمينی گرفتند و دادند به همين امام جمعه‌ای كه حالا در اصفهان روزهای جمعه برای چند صد نمازگزار حرفه اي( مثل تهران و ديگر شهرها) نماز می‌خواند و سخنرانی می‌كند. مشتی خرافات و توهمات سياسی و البته تحريك گروه‌های فشار عليه اين و آن. سرنخ سياسی اش هم دست علی اكبرپرورش است. بازمانده رهبری اوليه انجمن حجتيه كه چند سالی درابتدای تاسيس جمهوری اسلامی وزير آموزش و پرورش هم بود و به كمك او شبكه حجتيه بزرگترين تحريف‌ها را در كتاب‌های تاريخی مدارس بوجود آورد.

امام جمعه اصفهان حرف‌های‌بی‌ربط زياد می‌زند، اما يكی از اين حرف‌های‌بی‌ربط اخير او به شال و قبای خيلی‌ها برخورده و پيام فرستاده اند جمعه‌ها ترمز دستی اش را بكشد!

او گفته است74درصد دختران ما باكره نيستند!

پيام آور از ايشان می‌پرسد: شما اين آمار را از كجا آورديد؟ آمار مربوط به اصفهان است و يا كل كشور؟

امام جمعه می‌فرمايد: من با اين وضع فساد و فحشا حدسی گفتم، البته آقايانی هم كه اطلاع دارند و نزد من می‌آيند تائيد كرده اند.

پيام آور می‌گويد: در قم هم معترض شده اند. شما اين نوع خبرها را وقتی می‌شنويد با بيت رهبری همآهنگی كنيد. (ظاهرا بيت رهبری كار پزشكی قانونی را هم به عهده گرفته!)